V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä ukko on superallerginen eläimille, mikä estää vierailut tiettyihin paikkoihin. Kyllä v*tuttas jos ne ainootkin mestat, mis pystyy käymään niin "liattaisiin" muiden ajattelemattomien eläintenomistajien itsekkään käytöksen takia niin, ettei sinne muut vois sitten mennä.
Se siedätys ei oikeasti kaikilla skulaa. Säkin chef oot tosi itsekäs koiries kanssa, kannattais vähän tsiigaa pitemmälle ku oma napa. Jos sulle tällain tilanne tulis vastaan, niin mitäs jos jättäisit omat elukkas hoitoon, jos kerran vastapainona ois se et muut perheenjäsenet ei voi vierailla sun jälkeen missään? Miks ne ihmiset pitäis sulkea ulos, ku helpoiten se käy sun koirien kanssa?
Miten niin mä olen itsekäs...mähän olen abot 100 kertaa sanonut, että mun puolesta sisko sais mennä mökille jussina ja me pysyttäis poissa...me mentäis sitten myöhemmin.
Jos sisko ei vois sitten vaikka kuukauden kuluttua meidän vierailun jälkeen sinne mennä kun on tuuletettu ja pesty ja puunattu ja hinkattu niin sitten pitää sanoa että joo, mä oisin itsekäs koska en siltikään jättäis menemättä. Mä kuitenkin haluaisin tavata mun äitiäni joka siis ois siellä mökillä vissiin sen koko kesän.
Toki mä omalta osaltani pitäisin koirat pihalla koko päivän, eli sisälle ottaisin ne vaan ylksi. Jotta en mä tahallani kiusan vuoksi kiusaa tekis. Mutta en mä kyllä tosiaan jättäis koko kesää menemättä äitini luokse siksi, että siskon mies on allergikko, jos nyt otetaan huomioon sekin, että ap:n vanhemmat asuu lähellä ja ap voi yöpuä siellä ja että ap ei voi joka tapauksessa olla mökillä sisällä kuin hetken, johtuen siitä anopin koirasta.
siis sillä et sä roudaat ne mestaan, missä allerginen ihminen ei sun jälkeen voi olla. Siihen ei välttämättä riitä puunausten puunaus, varsinkin kun sekin on käsitteenä erilainen eri ihmisille. Se et sun koirat on siellä sen yön sisällä, niin voi olla liikaa allergiselle, joka muutoin tulisi mielellään omalla vuorollaan vierailemaan. Mutta ei voi, kun sun on saatava koirat sisälle yöksi.