voi vitun ex... voiko olla noin idioottia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
tuli sovintoratkaisu ehdotus hänen asianajajalta
- kun ex on kotona ei lasta tarvitse viedä esikouluun, myös jos hänen avopuoliso on kotona ei lasta tarvitse viedä eskariin
- lasta ei tarvitse käyttää hänen luona ollessaan harrastuksissa ollenkaan
- minu pitää hakea lapsi heiltä, minun jolla ei ole omaa autoa ja heille ei pääse julkisilla
- hän on VALMIS maksamaan 100? elareita, koska minä olen paremmin toimeen tuleva

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tuli sovintoratkaisu ehdotus hänen asianajajalta
- kun ex on kotona ei lasta tarvitse viedä esikouluun, myös jos hänen avopuoliso on kotona ei lasta tarvitse viedä eskariin
- lasta ei tarvitse käyttää hänen luona ollessaan harrastuksissa ollenkaan
- minu pitää hakea lapsi heiltä, minun jolla ei ole omaa autoa ja heille ei pääse julkisilla
- hän on VALMIS maksamaan 100? elareita, koska minä olen paremmin toimeen tuleva

tuohonhan ei tartte suostua... :hug:

no olipas tasapuolinen :laugh: :whistle: :kieh:

tottakai eskariin viedään ja harrastuksiin!! nehän nyt kuuluu normaaliin elämään ja se normaali elämäkö laitetaan roikkumaan siks aikaa ku ollaan isällään??

No mutta onhan se selvää, että ei tommoset läpi mene. Ja eikös elarit nyt makseta sen mukaan mitä kuuluu eikäsen mukaan miltä hänestä tuntuu.

Onko exälläsi auto? Miten perustelee tuota että sinä haet lapsen heiltä?

Entä miksi ei eskaria pidä käydä kun on isällään?

Alkuperäinen kirjoittaja rv38:
No mutta onhan se selvää, että ei tommoset läpi mene. Ja eikös elarit nyt makseta sen mukaan mitä kuuluu eikäsen mukaan miltä hänestä tuntuu.

Onko exälläsi auto? Miten perustelee tuota että sinä haet lapsen heiltä?

Entä miksi ei eskaria pidä käydä kun on isällään?

koska hän hakee lapsen pitää minunkin hoitaa velvollisuuteni..

eskari ei ole heidän mielestään "pakollinen" koska se ei ole vielä koulu

heillä asumismenot kuulemma 1400? kuussa, muuttakoon halvempaan sitten :kieh:

onhan sulla asianajaja? Onko teillä yhteishuoltajuus? Jos asiat on tuolla mallilla, niin kannattais harkita yksinhuoltajuutta, sillä eihän exasi tuossa mitenkään ajattele lapsen parasta..

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
onhan sulla asianajaja? Onko teillä yhteishuoltajuus? Jos asiat on tuolla mallilla, niin kannattais harkita yksinhuoltajuutta, sillä eihän exasi tuossa mitenkään ajattele lapsen parasta..

asianajaja onneksi on, ja hyvä sellainen. todella alkanut harkitsemaan yksinhuoltajuutta, hyvää hyvyyttäni oon yhteishuollon pitäny

Mua vaan ihmetyttää MITÄ HITTOA SEN PÄÄSSÄÄ LIIKKUU?

Jos poika on jo NYT ollu sitä mieltä että ei haluu isälle kun ei vie harrastukseen, niin kmitä helvettiä se äijä oikeen meinaa tollasilla ehdoilla? Kuvitteleeko että poika haluaa ikinä mennä sinne jos ei harrastukseensa pääse?

Ja tota, vieläkös toi on töissä tuossa naapurikunnassa? Että ajaako tästä teidän ohi töihin vai?

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Jos poika on jo NYT ollu sitä mieltä että ei haluu isälle kun ei vie harrastukseen, niin kmitä helvettiä se äijä oikeen meinaa tollasilla ehdoilla? Kuvitteleeko että poika haluaa ikinä mennä sinne jos ei harrastukseensa pääse?

Ja tota, vieläkös toi on töissä tuossa naapurikunnassa? Että ajaako tästä teidän ohi töihin vai?

ajaa aamuin illoin tästä ohi työmatkallaan :/

mitä sen päässä liikku, ei vissiin mitään

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No ei tuo asianajajakaan kuulosta kovin terveeltä jos tuollasia ehtoja latelevaa suostuu edustamaan... Mie olisin kyllä vetäny ihan hillittömät naurukohtaukset... :laugh:

Sama mullekin tuli mieleen. MA kysysin silta exalta mika sita estaa ajattelemasta oman lapsensa parasta? :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

ajaa aamuin illoin tästä ohi työmatkallaan :/

mitä sen päässä liikku, ei vissiin mitään

Sitä aattelinkin että vielä ajaa töissä tuolla naapurissa.
Että herralle on ihan mahoton homma tipauttaa poika työmatkalla.

Aijuu, mutta ehkä se ei mee sinne töihin. Tai se nykynen on just kotona ja ei voi poikaa ottaa mukaan työmatkalle kun se voi jäädä kotiinkin... tai muuta yhtä fiksua :headwall:

Ootan vaan millon toi äijä tajuaa millasta kuoppaa on jalkojensa alle kaivanut :|

Idiootteja tuollaiset vanhemmat! Meillä miehen ex ei voi koskaan kuljettaa lapsia tapaamisiin tai pois. Siis vaikka tämä nainen olisi tulossa AUTOLLAAN meidän suunnalle, mies joutuu lapset hakemaan (ja matkaa lähes 50 km).

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Siis häh?

Täälläpäin eskarissa on ihan käyntivelvollisuus.

Ja muutenkin kuulostaa suunnilleen vittuilulta. :|

Missähän päin maapalloa oikein asutte. Suomessa ei ainakaan eskari ole pakollinen vaan ihan vapaaehtoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No ei tuo asianajajakaan kuulosta kovin terveeltä jos tuollasia ehtoja latelevaa suostuu edustamaan... Mie olisin kyllä vetäny ihan hillittömät naurukohtaukset... :laugh:

Noi asianajajat oikeesti koittaa ahneita edustaessaan, tehä mitä ihmeempiä vaatimuksia :headwall:
Meilläkin ton ukon ex:n juristi oli elatusmaksu asiassa laskenu ukolle melkeen 300? elarit :o No oikeudessa ei tosiaankaan menny läpi, kun laskettiin kaikkien osapuolien tulot ja menot...

Yhteistyössä