Eikö lasten isiltä voi vaatia mitään kun olen yh??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivoinen

Vieras
asutaan siis erillään (1,5kk), avioeroa ei ainakaan vielä ole.
mieheni ei pystynyt maksamaan elareita tammikuulta, se on mulle ihan ok.
mutta nyt kun pyysin että toisi samalla lapsellemme vaippoja sekä velliä kun itsekin meni kauppaan, toi kyllä mutta pyysi multa maksun niistä.
siis en tiedä sitten onko tämä muista ihan "normaalia" käytöstä..

Eskarilaisemme laittaa ihania s-postia isilleen , kysyy asutaanko vielä perheenä jne. viimeksikin isi kyllä haluaisi mutta äitinne on toista mieltä jne.
mä olen niin monta kertaa sanonut miehelleni että lasta ei tarvitse aikuisten asioilla rasittaa. ei vaan mene jakeluun. aina laittaa jotakin mistä kuultaa läpi minun syyllistäminen. Puolusteli itseään että kyllähän minäkin puhun meidän asioista mun vanhemmilleni. siis, miten se on sama asia?! kyseessä on lapsi!

Ensimmäistä kertaa tänä aikana kun ollaan asuttu erillään, mies otti nyt lapset yökylään yhdeksi yöksi.ei tykännyt kun oli käynyt bestikseni kanssa leffassa mennyt sitten hänen luokse viettään iltaa. minun olisi kuulemma pitänyt olla kotona miettimässä meidän tilannetta ja ratkaisua siihen.
olen siis sanonut miehelle että tarvitsen miettimisaikaa, olen ihan sekaisin. on niin paljon asioita kertynyt vuosien aikana, mitä täytyisi korjata meidän avioliitossa. ne on niin vakavia ja niitä on niin paljon että on epätoivoinen olo:( mies harvoin myöntää virheitään, aina vaan puolustelee itseään.

Ukko on lapsellisempi kuin lapsi. Kun oot eroon päässy niin suunta eteenpäin. Miksi pitäisi palata yhteen, yrittää korjata tilanne jos toinen ei pätkääkään siihen kykene. Mennyt ennustaa tulevaa. Nytkin se tyyppi kuluttaa sun elämää ja voimavaroja. Haluaa sut surkeaksi jotta voi ryömiä takaisin elämäänne kurjistamaan lähietäisyydeltä. Pää pystyy ja hitunen omanarvontuntoa ja itsekkyyttä kehiin. Tsemppiä nainen. Pidä pentus puolta.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
AIka sekava oli kirjoitus.
Eskarilainen laittelee isänsä kanssa s-posteja?? :o
Ja kai se nyt voi vaippapaketin ja vellitetran maksaa... Uskomaton.

sorry, mutta sekava on mielialakin ja alavireinen. meillä siis 3 lasta.
ja tosiaankin, eskarilainen haluaa myös s.postia isille laittaa, mun avustuksella:)

Jos ei miehesi pysty maksamaan elareita niin pyydä elarit kunnalta ,ne kuitenkin kuuluu sulle.

Ilmeisesti sinä kirjoitit lapsen pyynnöstä s-postin exälle että voidaanko elää vielä perheenä jne.? Käy itse asiaa läpi lastesi kanssa ja kerro rehellisesti missä mennään että lapsetkin tietää äläkä suostu lähettämään tuollaisia s-posteja. Sanot vaikka että kunhan näet isin voit puhua asiasta isin kanssa suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja peuhu:
Jos ei miehesi pysty maksamaan elareita niin pyydä elarit kunnalta ,ne kuitenkin kuuluu sulle.

Ilmeisesti sinä kirjoitit lapsen pyynnöstä s-postin exälle että voidaanko elää vielä perheenä jne.? Käy itse asiaa läpi lastesi kanssa ja kerro rehellisesti missä mennään että lapsetkin tietää äläkä suostu lähettämään tuollaisia s-posteja. Sanot vaikka että kunhan näet isin voit puhua asiasta isin kanssa suoraan.

sepä se kun lapsi osaa kirjoittaa ja myös lukea kaikki isin viestit hänelle..

Yhteistyössä