Voiko ehjän tuotteen palauttaa/vaihtaa ilman kuittia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysyy

Vieras
Olen tästä jo tiedustelun kauppaankin laittanut muttei sieltä vielä ole vastausta kuulunut...

Eli voikohan K-citymarkettiin palauttaa monot ilman kuittia? Ostopäivän ja kellonajan tiedän mutta kuittia en löydä enää mistään...

No ei kyllä mene läpi, elleivät ole _todella_ joustavia kaupan puolelta.

Muutenhan kuka tahansa voi käydä pöllimässä naapurikaupasta monot ja hakea vielä cittarista rahat pois...:D

No ei kyllä mene läpi, elleivät ole _todella_ joustavia kaupan puolelta.

Muutenhan kuka tahansa voi käydä pöllimässä naapurikaupasta monot ja hakea vielä cittarista rahat pois...:D

Siis näissä on kyllä ihan citymarketin hintalaput+muut laput paikallaan, ja voin minuutilleen sanoa kellon ajan milloin olen ne ostanut koska jouduin ottamaan yhteyttä kauppaan hyvittämättä jäänestä plussasetelistä.

Kyllä ne koneelta sen kuitin löytää jos tiedät ajan milloin olet käynyt ostamassa ne. Luulen että rahoja et saa mutta toiseen tuotteeseen tms voit ne vaihtaa.

Jos olet käyttänyt kanta-asiakaskorttia ostaessasi, löytävät he oston tiedot. Mulla onnistui näin palautus saman ketjun toisessa kaupassa.

Olen käyttänyt plusakorttia ja kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin niin ovat jo aiemmin etsineet koneelta kuitin ostoksistani kun kassa jätti plussasetelin hyvittämättä ja huomasin sen vasta kotona... Ja sitten se kuitti joutui hukkaan.

Yleensä ei voi . Ehkä saat vaihdettua jos ovat tosi "reiluja".
Ilman kuittia ei heillä ole mitään velvollisuutta edes vaihtaa sopiviin tai toiseen tuotteeseen.

Tarkennus: Kaupalla ei ole mitään velvollisuutta ottaa takaisin/vaihtaa virheetöntä tuotetta EDES KUITIN KANSSA. Melkein kaikki kaupat vain omasta halustaan tarjoavat tällaisen mahdollisuuden.

Jos tuotteessa on virhe, kaupan kuuluu ottaa se takaisin tai vaihtaa, JOPA ILMAN KUITTIA, jollei se pysty osoittamaan, ettei tuote ole sieltä ostettu.

Tämähän nyt ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen, ap:n ostohan oli virheetön.

• Tykkää
Reactions: serveri
[QUOTE="aapee";25430412]Olen käyttänyt plusakorttia ja kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin niin ovat jo aiemmin etsineet koneelta kuitin ostoksistani kun kassa jätti plussasetelin hyvittämättä ja huomasin sen vasta kotona... Ja sitten se kuitti joutui hukkaan.[/QUOTE]

Kyllä tuossa tapauksessa kannattaa ainakin käydä kokeilemassa, voisivat vaihtaakin.

[QUOTE="aapee";25430412]Olen käyttänyt plusakorttia ja kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin niin ovat jo aiemmin etsineet koneelta kuitin ostoksistani kun kassa jätti plussasetelin hyvittämättä ja huomasin sen vasta kotona... Ja sitten se kuitti joutui hukkaan.[/QUOTE]

Löytyy koneelta ja saat sieltä kuitin. Helpottaa jos tiedät suunnilleen edes ostopäivän tai kuitin loppusumma tms. Löysivät ainakin minun ostokseni.

Yhteistyössä