Voiko jo näkyä näin paljon vauvamaha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minnuska89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun ei siitä keskenmeno raskaudestakaan niin kauan ole ja ehti olla jo 1:kolmanneksen niin paikat löysemmät.mulla tosin tää toinen ni ei näy tonkaan vertaa :)

mutta toki toi voi olla:)

Hohhoijaa.
A) mun mielestä on loukkaavaa oikeiden enkelivauvojen äitejä kohtaan kutsua alkuraskauden keskenmenoa enkelivauvaksi. Ja mulla itsellä eka raskaus meni kesken juurikin rv 12 että tiedän kuinka pahalta tuntuu mutta ei se mikään enkelivauva silti ole.
B ) googletapa huvikses minkä kokoinen kohtu on noilla viikoilla, tossa sun mahassas on pääasiassa läskiä ja turvotusta, ja puskee sitä eteenpäin. Kai myös kävelet jo kuin ankka?

[QUOTE="ViEras";23610765]Hohhoijaa.
A) mun mielestä on loukkaavaa oikeiden enkelivauvojen äitejä kohtaan kutsua alkuraskauden keskenmenoa enkelivauvaksi. Ja mulla itsellä eka raskaus meni kesken juurikin rv 12 että tiedän kuinka pahalta tuntuu mutta ei se mikään enkelivauva silti ole.
B ) googletapa huvikses minkä kokoinen kohtu on noilla viikoilla, tossa sun mahassas on pääasiassa läskiä ja turvotusta, ja puskee sitä eteenpäin. Kai myös kävelet jo kuin ankka?[/QUOTE]

Samaa mieltä. Ja itsehän olen myös saanut 3 keskenmenoa rv 9-13, joten tiedän miltä tuntuu..Mutta että enkelivauva..

[QUOTE="ViEras";23610765]Hohhoijaa.
B ) googletapa huvikses minkä kokoinen kohtu on noilla viikoilla, tossa sun mahassas on pääasiassa läskiä ja turvotusta, ja puskee sitä eteenpäin. Kai myös kävelet jo kuin ankka?[/QUOTE]

Minä en ole puhunu mistään enkelivauvasta koska en pitänyt rv 12 mennyttä sikiötä vielä vauvana. Ja en kävele kuin joku ankka vaan ihan normaalisti.

Mistä se enkelivauva tähä repästiin?Ei ap ole missään kohtaa minun lukutaitoni mukaan kirjoittanut enkelivauvasta...

Kai tuo kuitenkin on vielä turvotusta vaikkei siltä tunnukkaan, kohtu itsessään kun ei kovin iso vielä ole.. :) Söpöä kuitenkin.. :heart:

on sormet ,korvat ,nenä ,varpaat ,kädet ja jalat ja sydän lyö..?
eikö se teidän mielestä ole mikään elävä asia "vaan joku möykky" :(

miniihminen!

ja turha haukkua ja mollata toisia se pointti oli tuo maha eikä se menetetty lapsi!

Alkuperäinen kirjoittaja että te jaksatte..;23610823:
on sormet ,korvat ,nenä ,varpaat ,kädet ja jalat ja sydän lyö..?
eikö se teidän mielestä ole mikään elävä asia "vaan joku möykky" :(

miniihminen!

ja turha haukkua ja mollata toisia se pointti oli tuo maha eikä se menetetty lapsi!

Juurikin näin, kyselin vain tuosta mahasta enkä siitä että oliko se enkelivauva vai ei.

Yhteistyössä