I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä pilata kuvitelmat...;23610969:mut 13-vuotias on kyllä lapsi vielä, sori ap.
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä pilata kuvitelmat...;23610969:mut 13-vuotias on kyllä lapsi vielä, sori ap.
Aivan. Näin se tuntuu palstalla olevan, 24-vuotiaana viimeistään on jo "lapset tehty ja elämä hymyilee". Jännä vaan, että vähintään saman verran on näitä aloituksia, että "milloin lapsilisä tulee", "Jos oon alle 25v työtön, niin mitä tukia saan".
Hih.
Mulla oli ennen tätä raskautta todella pieni maha, ja sillon ku minäkin sain keskenmenon niin voin kertoa että ite itkin melkein sen vuoden koska olin masentunut ja pidin sisällä kaiken, en puhunut kenellekään että olo olisi helpottanut, tuli itse syytökset yms, se oli minulle ensimmäinen keskenmeno, nytten kun raskauduin uudelleen niin elämä alkoi taas hymyilemään.
Voi se vähän kuuluakin. Mut hyvä, että sulla noin, tilastojen valossa fakta on kuitenkin se, että kouluttamattomuus, nuoruus ja työttömyys ja tuilla eleleminen korreloivat usein näissä asioissa. Usein niiden väliltä löytyy myös selkeä syy-seuraussuhde. NÄin se vaan on, vaikka oma kokemus olisi erilainen.
kohtu on vasta 20 viikolla navassa eli noilla viikoilla tuo kaikki yläpuolella oleva on muuta kuin sitä kohtua.
Voi se vähän kuuluakin. Mut hyvä, että sulla noin, tilastojen valossa fakta on kuitenkin se, että kouluttamattomuus, nuoruus ja työttömyys ja tuilla eleleminen korreloivat usein näissä asioissa. Usein niiden väliltä löytyy myös selkeä syy-seuraussuhde. NÄin se vaan on, vaikka oma kokemus olisi erilainen.
Lapsenhan saa tehdä ihan minkä ikäisenä tahtoo, kunhan on hankittu koulutusta, että on töitä eikä tarvitse sossun luukulla asioida. Kouluttamattomat, tuilla elelevät elämäntapakotimammat ovat taas ihan oma ryhmänsä.