Voiko joku sanoa jotain tähän. Koske siitä hpvtä, eli alapääasia:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24943409:
osaa tuo joinain päivinä kirjottaa ihan virheettömästikkin. nähty on..

Ai, en oo huomannut. Mä "kuulen" Venakon puhuvan mun entisen luokkakaverin äänellä :D. Kun virheet tulee just samoissa kohdissa. Jotenkin ajattelen että näinhän virolaisen "kuuluukin" puhua tai kirjoittaa.

Hassua kun joidenkin kirjoituksissa on muka ääni...:xmas:

Kiihtyneenä voi helposti unohtua oikeat sanamuodot.
Koita nyt Milanna rauhoittua. Olet varmsti todella huolissasi mutta tuollainen ei tee hyvää vauvalle.
Ei, älä nyt ala murehtimaan vauvaa.
Sinullahan oli uusi aika nyt lääkärille? Pyydät siellä että tarkistavat mitä on testattu ja mikä se tulos nyt sitten on.

Ai, en oo huomannut. Mä "kuulen" Venakon puhuvan mun entisen luokkakaverin äänellä :D. Kun virheet tulee just samoissa kohdissa. Jotenkin ajattelen että näinhän virolaisen "kuuluukin" puhua tai kirjoittaa.

Hassua kun joidenkin kirjoituksissa on muka ääni...:xmas:

juu, ei sitä olekkaan pitkään aikaan näkyny.

Ikävillä asioilla on paha tapa kasaantua :(
Mutta hei,vielä ei ole mitään varmaa tietoa. Ja niin tai näin, eihän se tarkoita että sulla nyt olisi syöpää tai että 100%:lla varmuudella tulisit saamaan syövän!
Toivon että saat hyviä tuloksia lääkäriltä

vaikka olisi syöpää aiheuttava HPV, ei ole mitenkään 100% varmaa että sulle juuri koskaan sitä syöpää tulisi. se altistaa sille, ei ole mikään ehdoton että se kaikille tulisi.
tällä hetkellä puhutaan ja meille pari vuotta sitten koulussakin opetettiin että HPV tulee olemaan 100% väestöstä niiden kohdalla jotka ovat tällä hetkellä alle 10-vuotiaita. toki rokote mahdollisesti muuttaa tätä asiaa.
HPV tarttuu myös kondomia käytettäessä. se ei siis leviä pelkästään eritteiden tai limakalvon välityksellä, tällä hetkellä on menossa parikin tutkimusta siitä että tarttuuko ihan tavallisessa ihokontaktissa vai syljen välityksellä, ilmeisesti molempien.
nyt vaan rauhoitut! vaikka sulla olisi syöpää aiheuttava HPV:n tyyppi niin se ei ole missään nimessä mikään kuolemantuomio!

Ei sitä ei saa rintamaidosta, mitäpä väliä sillä on kun et sinä kuitenkaan imetä.
eikä sitä saa äidiltä ellei virus ole aktiivinen synnytyksen aikaan mikä tarkistetaan vielä ennen synnytystä.

ja tiedätkö kuinka moni ihminen kantaa papilloomavirusta tietämättä koko asiasta?

.. oletko sama, joka kyseli hiljattain papilloomaviruksesta parissakin eri ketjussa? Oli myös kirjoittajalla hieman "huono suomi". Tosin mä olin kuvitellut, että venäjä on äidinkielesi, mutta se siis taitaakin olla viro (mutta osaat venäjää?).

Kuulema 80-90% kantaa HPV, mutta se suuri riski? Kuinka monta ihmistä siitä kantaa? Mulle maailma muutui täysin kun sain tietä että sellainen yleinen paska sairaus on olemassa joka aiheuttaa vaikka mitä.

Äidin kieli on venäjä

Niin ja vaikka yleinen se on, silti tunnen itseä sellaiseksi että olen joku epäonnistunut harvinaisuus:(, kun en oikein tunne ketään kellä ois sama tai solumuutos alapäässä

Rauhoitu nyt... Sulla raskaushormonit pistää päätä sekaisin.

Huomenna sinulla on lääkäri ja eivätköhän ne nyt näiden sekoilujen jälkeen selvitä kaiken huolella. Tämänpäiväinen lääkärihän sekoitti, kun luuli että heillä tutkitaan vain niitä korkean riskin solumuutoksia eikä näin ollutkaan. Eikös sen valossa näytä aika vahvasti siltä, että nämä Turun asiaan perehtyneemmät lääkärit ovat olleet oikeassa?

Ja JOS (mitä en usko) se nyt olisi se korkeariskinen tyyppi, niin sitten sinua seurataan. Sellaisissa tapauksissa ne sitten seuraavat hyvin tarkasti kaikkea ja JOS jotain tulisi, niin se löydettäisiin hyvin aikaisessa vaiheessa. Älä murehdi nyt, huomenna tiedät jo paljon enemmän!

Kyllä korkea riski minulla on joka tapauksessa, mutta mitäehiläisessä lääkäri sanoi että se ei vaan ole 16 eikä 18, se on sellainen riskityyppi joka ei aiheuttaa suu ja peräaukkosyöpä, hyvin harvoin voi aiheuttaa kohdunksulasyöpä jos ei hoidetaan ja jos hoidetaan niin kuulema se riskityyppi ei uusiutu enää. Eli hän sanoi että olen taas terveiden listalla. Mutta Helsinkin lääkäri sanoi että olen sairaiden listalla ja mieli massa

Aivan kamalaa vauhkoamista. Lähes kaikilla on joko HPV, Herpers tai Kondylooma, mutta vain jotkut saavat joskus syövän. Myös mikä tahansa muu sairaus voi tulla milloin tahansa. Virukset ja bakteerit hyökkäävät elimistöömme taukoamatta. Elä ja nauti nuoruudesta hyvä ihminen ja lopeta turha vauhkoaminen.

ei hän kertonut mulle mitään, kuulema ei tutkitaan siitä heillä...!!!

en tiedä mitä mä teen, mua vituttaa elää niin kun en tiedä mitä helvettiä mulla on, jokainen lääkäri sano IHAN eria asia, itkettää ja vitutta, miks edes olen olemassa, kun en osaa edes reagoidamihinkään ilman stressiä

[QUOTE="vieras";24944451]Sinuna kantaisin pikemminkin huolta siitä yhdestä ainoasta solusta siellä yläpäässäsi; ettei se rupeasi muuntumaan...[/QUOTE]

Olipas kauniisti sanottu :(

Yhteistyössä