N
no joo
Vieras
Jos sisarukset on rikkaus, niin toki voisi ajatella, että niiden kanssa haluaisi viettää mahdollisimman paljon aikaa, eikä niin, että sisarusten "takia" "joutuu" olemaan pois kotoa arkipäivisin monta tuntia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kannattaisko vähän asennetta muuttaa noin yleensä? Ajattelet negatiivisesti tulevasta vauva-ajasta, miten rankkaa se todennäköisesti on jne. Eikö vois avoimin mielin ottaa vauva vastaan ja katsoa ihan rauhassa mitä siitä tulee? Ja apua pyytää perheelle sitten jos sitä todella tarvitsette.
Totta kai mä yritän. Ja tämä vauva on oikeasti tosi toivottu ja rakastettu. Yritän suhtautua avoimin mielin, mutta silti pelottaa enenevissä määrin. Enhän mä nyt tahallani ole pessimisti. Kaikkia tunteita vaan ei voi hallita.
Päätös rajoittaa subjektiivista päivähoito-oikeutta meni läpi, ja saattaa olla nyt jo voimassa. Työskentelen päiväkodin johtajana, mutta meillekään ei ole tullut tästä mitään selkeää ohjeistusta. Esimerkiksi kotihoidontuen jakaminen molemmille vanhemmille alkaa muistaakseni elokuussa 2015, mutta päivähoito-oikeuden rajaamisesta on tullut päiväkodeillekin todella vähän tietoa. Kuitenkin käsittääkseni yhä säilyy oikeus puolipäiväiseen hoitoon, joten joka tapauksessa kuulostaa siltä, että kunta toimii vastoin lakia. Sinuna tekisin tiedustelun kunnan varhaiskasvatustoimeen, jos juttelu päiväkodin johtajan kanssa ei tuota tulosta.
Muistaakseni laki ei puhu mitään hoito-oikeuden vähimmäis tuntimääristä eli siitälö pitääkö hoito taata 4, 6 vai 10 tunniksi päivässä.
Siksi koska kakkosen vauva-aika oli niin rankka, että meillä kesti perheenä 2,5 vuotta päästä siitä yli, mm. psykiatrisen polin kautta... Olis mun mielestä melko järkevää ennaltaehkäistä siten, että tilanne olis mahdollisimman helppo mulle.
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/mtv3-n-kysely--lasten-paivahoito-oikeutta-saa-rajoittaa-/2333758