Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen kyllä samaa mieltä.
Eihän sitä tietysti aina (jos koskaan) voi etukäteen tietää, mutta jos on jo kertaalleen ollut niin rankkoja kokemuksia vauva-ajasta, että on oikeesti tarvittu 2,5vuotta aikaa ja psykiatriaa, niin mun mielestä ei ole oikea valinta tehdä uutta vauvaa ja laittaa edellistä päiväkotiin..
Ei kai kunta periaatteessa voi subjektiivista oikeutta rajata, kun se kerta laissa seisoo. Mutta käytäntö voi silti olla jotain muuta. Ihan varmasti monessa paikkaa niitä rajoituksia on.
Palsta ei petä koskaan, voihan luuserinpenikka sentään.
Selviän kyllä oikein hyvin omien lasteni hoidosta ja kasvattamisesta, kiitos vain.
Palsta ei petä koskaan, voihan luuserinpenikka sentään.
Selviän kyllä oikein hyvin omien lasteni hoidosta ja kasvattamisesta, kiitos vain.
Siksi koska kakkosen vauva-aika oli niin rankka, että meillä kesti perheenä 2,5 vuotta päästä siitä yli, mm. psykiatrisen polin kautta... Olis mun mielestä melko järkevää ennaltaehkäistä siten, että tilanne olis mahdollisimman helppo mulle.
Vauvat on kivoja joo, mutta ei niitä edellisten lasten kustannuksella voi hankkia. Jos valmiiksi on pelko persiissä, että ei pää kestä vauva-aikaa, niin siihen on helppo ratkaisu: Ei enempää vauvoja!
ps. päiväkoti ei ole helvetistä seuraava, vaan siellä lapsi saa varhaiskasvatusta ja yleensä myös viihtyy. Ei siis ole mitään "edellisten lasten kustannuksella", vaan on vain positiivinen asia että isommat PÄÄSEVÄT päivähoitoon, johon ovat lainkin mukaan oikeutettuja.
No minulle elämä on opettanut, että vauva-aika on hyvin lyhyt kuitenkin, eikä esim. sillä täysimettääkö tai käyttääkö kestovaippoja tai nukuttaako lasta pinnasängyssä vai perhepedissä ole loppujen lopuksi suurtakaan merkitystä. LASTA (nimenomaan lasta, ei vauvaa) ei pidä jättää hankkimatta synnytyksenjälkeisen masennuksen pelossa, jos ohimenevästä masennuksesta kuitenkin pääsee tuen avulla yli. Tuki voi olla juuri päivähoitoa isommille.
ps. päiväkoti ei ole helvetistä seuraava, vaan siellä lapsi saa varhaiskasvatusta ja yleensä myös viihtyy. Ei siis ole mitään "edellisten lasten kustannuksella", vaan on vain positiivinen asia että isommat PÄÄSEVÄT päivähoitoon, johon ovat lainkin mukaan oikeutettuja.
Edellisten lasten kustannuksella tarkoitti sitä, että ne lapset kyllä kärsii, jos äidillä taas pää leviää.
...vaan on vain positiivinen asia että isommat PÄÄSEVÄT päivähoitoon, johon ovat lainkin mukaan oikeutettuja.
Vaikka vauva-aika horjuttaisi hetkellisesti jaksamista, sisarukset ovat rikkaus.
Mutta ihan vakava kysymys teille päänaukojat. Mä olen viikolla 32 raskaana, joten tilanne on nyt tämä mikä on. Asteikolla 1-10: kuinka paljon luulette kokonaistilanteen parantuvan siitä, että minä alan ajatella että voi saatana, olis pitänyt jättää tää lapsi hankkimatta? Koska siihenhän täällä muutama näyttää tähtäävän.
Lapsilla pitäisi olla oikeus saada olla vanhempiensa kanssa.
Mutta sitä "leviämistä" ei saa mitenkään yrittää ehkäistä ennalta, eli varmistaa että lapsilla säilyy tuttu hoitopaikka ja äiti saa levätä? Kaikesta pitää selvitä yksin tai on p***a äiti? Vaikka vauva-aika horjuttaisi hetkellisesti jaksamista, sisarukset ovat rikkaus.
En ole ketjussa päätä aukonut, mutta tähän on pakko kommentoida: miksi sitä miettii vasta viikolla 32, miksei aiemmin?
Miksi luulet, ettei sitä ole mietitty aikaisemmin?
Päivähoitoko estää lapsen olemisen vanhempiensa kanssa? Jännää, kyllä minä koen että olen lasteni kanssa vaikka he hoidossa ovatkin olleet. Ei lapsen ja vanhemman täydy missään symbioosissa elää.