M
milla
Vieras
Mieheni väittää ettei siitä muka tulisi raskaaksi,kun olimme ilman suojausta&hänellä valui aika paljon sitä kiihotus tippaa emme käytä ehkäsyä,eikä hänellä tullut siemensyöksyä niin voinko silti olla raskaana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi idiootti..:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-mistä näitä dorkia sikiää-?????????
Alkuperäinen kirjoittaja annananna:Ei voi.:
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/453106?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Nimittäin epäilen että olisin raskaana.Mulla oli tammikuussa viimeks kuukautiset ja tämän jälkeen mulla tuli 3pv jonkin verran limaa/verta vielä helmikuussa ja oli aika pahoja oikealla puolella olevia kipuja mitä mulla ei mensujen aikana yleensä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mtv3 helmestä joskus lukenu juttua, jostain tutkimuksesta, jonka perusteella touhutipoissa EI ole siittiöitä. Yhdenkään koehenkilön touhareissa ei ollut. Eli tästä päätellen jos keskeytetystä tulee raskaaksi, niin silloin on täytynyt spermaa päästä jo pruikkaamaan ennen ku vetää pois. Ja kokemuksesta tiedän, että sitä voi tulla ilman miehen orgasmiaki. Jo ennen varsinaista syöksyä.
Touhutipat tulee eri paikasta kuin sperma.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Mtv3 helmestä joskus lukenu juttua, jostain tutkimuksesta, jonka perusteella touhutipoissa EI ole siittiöitä. Yhdenkään koehenkilön touhareissa ei ollut. Eli tästä päätellen jos keskeytetystä tulee raskaaksi, niin silloin on täytynyt spermaa päästä jo pruikkaamaan ennen ku vetää pois. Ja kokemuksesta tiedän, että sitä voi tulla ilman miehen orgasmiaki. Jo ennen varsinaista syöksyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Nimittäin epäilen että olisin raskaana.Mulla oli tammikuussa viimeks kuukautiset ja tämän jälkeen mulla tuli 3pv jonkin verran limaa/verta vielä helmikuussa ja oli aika pahoja oikealla puolella olevia kipuja mitä mulla ei mensujen aikana yleensä ole.
No testin ostoon kipin kapin! Miten sinä uskot miehen puheita tuollaisesta??
Alkuperäinen kirjoittaja milla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja milla:Nimittäin epäilen että olisin raskaana.Mulla oli tammikuussa viimeks kuukautiset ja tämän jälkeen mulla tuli 3pv jonkin verran limaa/verta vielä helmikuussa ja oli aika pahoja oikealla puolella olevia kipuja mitä mulla ei mensujen aikana yleensä ole.
No testin ostoon kipin kapin! Miten sinä uskot miehen puheita tuollaisesta??
En uskokkaan vain väitin hänelle että kyllä siitä tulee raskaaksi ja hän taas väittää että ei voi tulla.Käyn tänään hakeen sen testin,mua pelottaa ihan sairaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja annamilla:Pelottaa? Voisiko isä olla joku toinen...