J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä naisella on jokin vinksahtanut ja pahasti jos voi jättää oman pienen vauvansa toisen hoitoon (olkoonkin vaikka lapsen isä) ja mennä vaikka sinne töihin. Hoivavietti meissä naisissa on niin vahva - toivottavasti ap.kin tulee toisiin ajatuksiin kunhan sen käärön saa rinnalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä naisella on jokin vinksahtanut ja pahasti jos voi jättää oman pienen vauvansa toisen hoitoon (olkoonkin vaikka lapsen isä) ja mennä vaikka sinne töihin. Hoivavietti meissä naisissa on niin vahva - toivottavasti ap.kin tulee toisiin ajatuksiin kunhan sen käärön saa rinnalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaako lasta edes alkaa hankkimaan, jos sen hoito ja huolenpito jää kakkoseksi urakehityksen varjossa???!!??
Eikö mies samassa tilanteessa saisi lasta hankkia? sitä paitsi, lapsen toinen vanhempi hoitaisi häntä kotona, eikö se isä ole muka yhtä tärkeä kuin äitikin?
Minä tienaan paremmin kuin mies, on muutenkin järkevämpää minun mennä töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaako lasta edes alkaa hankkimaan, jos sen hoito ja huolenpito jää kakkoseksi urakehityksen varjossa???!!??
Eikö mies samassa tilanteessa saisi lasta hankkia? sitä paitsi, lapsen toinen vanhempi hoitaisi häntä kotona, eikö se isä ole muka yhtä tärkeä kuin äitikin?
Miehesi ei voi imettää! Ihan biologinenkin selitys sille, miksi äiti on parempi pienen vauvan hoitaja!
Pöh pöh. Onhan se äidinmaito hyväksi lapselle, mutta ei se ole maailmaa mullistavaa. Äiti voi osittain imettää töissä käydessäänkin ja korvikkeella tässä maailmassa monikin lapsi kasvaa. Hatunnosto kotiinjäävälle miehelle, ei mitään keppiä.
Mutta jos ollaan niin tasavertaisia, niin miksi miehen sitten pitää saada erityinen hatunnosto kotiinjäämisestä?
Alkuperäinen kirjoittaja sftt:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kannattaako lasta edes alkaa hankkimaan, jos sen hoito ja huolenpito jää kakkoseksi urakehityksen varjossa???!!??
Mieskö sun vauvaas imettää?