Alkuperäinen kirjoittaja Maikku____:
Eli otsikossa kysymys. Mietin vain, että itse ainakin flirttailen miespuolisten työkavereideni kanssa. Tuo iloa työpäivään. Olen varmaan kamala akka, kun kotona odottaa kuitenkin mies? Varattuna en kuitenkaan voisi kuvitellakaan vieväni flirttiä pidemmälle, siis suuteluun, kosketteluun, seksiin. Nyt kyseessä ovat vain hyvämieliset naljailut, kehaisut ja silmäflirtti.
Minä olen huomannut elämäni olevan paljon helpompaa, kun välttelen katseyhteyttäkin niihin muutamaan harvaan mieheen, jotka erittäin harvoin kävelee vastaani nykyään ja joihin voisin kuvitella retkahtavani, jos olisin vapaa. Olen pyrkinyt siihen, etten flirttaile enkä joudu hankaliin tilanteisiin. Niin piristävää kuin vastakkaisen sukupuolen huomio voikin olla, vielä piristävämpää on huomata, että olen sen huomion kipeyden yläpuolella. Antaa miesten flirttailla, käännän ne itselleni ja hyvin nopeasti myös ko. miehille kaveruudeksi, joka kestää yhteiset lounaat ja ajatusten vaihdot, muttei flirttiä nimeksikään.
Miten flirtti määritellään? Kiinnostukseksi vastakkaisen sukupuolen henkilöstä, jolle vihjailee olevansa ehkä valmis menemään eteen päin? Eikös vaan?
Minä en halua vihjailla kenellekään olevani mahdollisesti valmis etenemään, kun kerran en ole.