E
''eija''
Vieras
Pikku flirtti on paikallaan, harrastan sitä itsekin ja kuten moni on todennut, piristää se kivasti päivää. MUTTAmutta, parisuhteessa elävän on osattava hillitä flirttihalunsa niin, ettei sen oman elämänkumppanin aikana flirttaa muille miehille/naisille. Ex-mieheni nimittäin oli varsin flirtti tapaus, eikä siinä mitään, mutta harrasti flirttailua muille naisille aina minun aikanani. Itse en siitä häiriintynyt, menin mukaan sananvaihtoon ihan suvereenisti ja useimmiten tilanne hoitui ihan hauskasti, mutta aina välillä mies sattui flirttaamaan "väärälle" naiselle, joka hämmentyi tai nolostui tilanteesta tosi pahasti ja silloin ei kellään ollut kivaa. Miettikää itseänne: mies/nainen flirttaa kanssanne tosi rohkeasti, ettekä oikein tiedä, mitä tehdä, kun tämän kumppani seisoo vieressä... Yritin välillä kertoa miehelle, että käyttäytyy tosi nolosti, mutta sehän pääteltiin tietenkin mustasukkaisuudeksi. Ehkä oli sitäkin, mutta olen kyllä sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu, että enemmän kyllä tunsin myötähäpeää flirtin kohteen puolesta, joka ei tiennyt, mikä oli homman nimi