Voiko tälläinen suhde onnistua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sydän

Aktiivinen jäsen
03.02.2008
2 060
0
36
Minä kohta 27 vuotta ja lapsi asuu minun kanssani.
Mahdollinen miesystävä 21 vuotta, lapseton.

Arvelluttaa vain, kuin "mies" niin nuori... Tekisi mieleni koittaa kuitenkin :/

Riippuu miehestä, mutta sanoisin että ei onnistu. Joku panosuhde voi onnistua, mutta on hyvin vaikea kuvitella esim. uusperhettä. Aikuisellekin miehelle on vaikea asettua isäpuolen saappaisiin, saati sitten lapsettomalle, nuorelle pojalle.

Mä tiiän parin jossa mies on 22v ja nainen 41v.. ja hyvin tuntuu sujuvan.. muuttivat juuri yhteen.. mies suoraan vanhempiensa hoteista.. :D sinänsä huvittavaa, että mun äitini on samanikäinen kuin tuo nainen ja mä olen samanikäinen kuin tuo mies.. ja tolla naisella on muistaakseni melkein 20 vuotiaita lapsia itellään.. sinne tuli nyt uus mies joukon jatkoksi.. :xmas: mutta mitäs sitä ketään on sanomaan miten kukin asiansa hoitaa.. pääasia että jokainen on onnellinen..

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mä tiiän parin jossa mies on 22v ja nainen 41v.. ja hyvin tuntuu sujuvan.. muuttivat juuri yhteen.. mies suoraan vanhempiensa hoteista.. :D sinänsä huvittavaa, että mun äitini on samanikäinen kuin tuo nainen ja mä olen samanikäinen kuin tuo mies.. ja tolla naisella on muistaakseni melkein 20 vuotiaita lapsia itellään.. sinne tuli nyt uus mies joukon jatkoksi.. :xmas: mutta mitäs sitä ketään on sanomaan miten kukin asiansa hoitaa.. pääasia että jokainen on onnellinen..

En halua olla mitenkään negatiivinen, mutta epäilen kyllä tosi paljon tuollaisen jatkuvuutta varsinkin siinä vaiheessa kun naiselle tulee nuo vaihdevuodet yms. ja mies haluaakin omia lapsia..

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

En halua olla mitenkään negatiivinen, mutta epäilen kyllä tosi paljon tuollaisen jatkuvuutta varsinkin siinä vaiheessa kun naiselle tulee nuo vaihdevuodet yms. ja mies haluaakin omia lapsia..

Joo, mieshän se yleensä yöt valvoo vauvan kanssa ja viikonloput hoitaa...

Veikkanpa että ei.Oot lähellä 30v ,mies lähempänä 20v.Ei kokemusta lapsesta,vasta teini-iän ylittänyt,vertaan nyt omaan lapseen.Vaatii tosi paljon 21v panostaa 27v lapsen suhteeseen,jossa varmaan kyseeseen tulee mahdollisesti lapsenhoito,hoidosta hakeminen jne.. Pomppaa ns "isyyteen" isäpuolen rooliin liian nopeast kun ei ole kokemusta omasta lapsesta ennestään.Ei onnistu.Mutta jos tämä 21v on vaikka ikäistään tosi kypsä niin silloin ap voi seurata tilannetta,toki voi seurustella,mutta pitää silmät avoinna .Joskus on näin,ikä on vain numero,mutta tuo ikä on niin monikäsitteinen.

No sen takia he haaveilevatkin nyt jo kovasti lapsesta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja idu:
Alkuperäinen kirjoittaja öhhh:
no et ainakaan hyvää ennustetta saa. 20-v on ihan kakara, ei sitä kiinnosta lapsenhoito! Eikä tarviikaan kiinnostaa!

Minkä ikäinen ei ole kakara ja kiinnostaa lapsenhoito?

Siinä kohtaa, kun se tahtoo alkaa tehdä niitä itse. Siis oikein lapsia tehdä, ei vain naida naksuttaa.

Kllä nuoruus pitää elää villisti, muuten se alkaa kaivella myöhemin. Ja kuis niiten lasten sitten käy?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Siinä kohtaa, kun se tahtoo alkaa tehdä niitä itse. Siis oikein lapsia tehdä, ei vain naida naksuttaa.

Kllä nuoruus pitää elää villisti, muuten se alkaa kaivella myöhemin. Ja kuis niiten lasten sitten käy?

Pakko puuttua tähän.. missähän ja ketä näin on määritellyt, että nuoruus on elettävä villisti? ja miten niin se alkaa kaivelemaan myöhemmin? ei mua ainakaan kiinnosta juosta baareissa ja hypätä sängystä toiseen..

Täällä elellään uusioperheen arkea 6 vuoden ikäerolla (mies nuorempi). Kohta vuosi menty ja hyvin tuo on ottanut paikkansa perheen päänä. Täällä muksuja neljä, joten ei se aina nuorempikaan mies lapsia säikähdä. Miehiäkin on erilaisia, kuten naisiakin.

Mun on pakko yhtyä tähän. Varmaan siksi, kun toi mun mies vaihto hyvin paljon nuorempaan. :D :ashamed:

No enpä olisi arvannut että mies on niin nuori :|
Ei ole minun lapsestani puhunut negatiiviseen sävyyn lainkaan ja sanoikin että olemme lapseni kanssa samannäköiset :)

Enkä usko että kukaan lapseton mies ei olisi valmis "isäksi" lapselle joka ei ole oma. Ei läheskään kaikissa uusioperheissä ole molemmilla ennestään lapsia.