Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AbbeLandolt:Kuka tietää? Kannattaa kuitenkin koittaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öhhh:no et ainakaan hyvää ennustetta saa. 20-v on ihan kakara, ei sitä kiinnosta lapsenhoito! Eikä tarviikaan kiinnostaa!
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä tiiän parin jossa mies on 22v ja nainen 41v.. ja hyvin tuntuu sujuvan.. muuttivat juuri yhteen.. mies suoraan vanhempiensa hoteista..sinänsä huvittavaa, että mun äitini on samanikäinen kuin tuo nainen ja mä olen samanikäinen kuin tuo mies.. ja tolla naisella on muistaakseni melkein 20 vuotiaita lapsia itellään.. sinne tuli nyt uus mies joukon jatkoksi.. :xmas: mutta mitäs sitä ketään on sanomaan miten kukin asiansa hoitaa.. pääasia että jokainen on onnellinen..
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä tiiän parin jossa mies on 22v ja nainen 41v.. ja hyvin tuntuu sujuvan.. muuttivat juuri yhteen.. mies suoraan vanhempiensa hoteista..sinänsä huvittavaa, että mun äitini on samanikäinen kuin tuo nainen ja mä olen samanikäinen kuin tuo mies.. ja tolla naisella on muistaakseni melkein 20 vuotiaita lapsia itellään.. sinne tuli nyt uus mies joukon jatkoksi.. :xmas: mutta mitäs sitä ketään on sanomaan miten kukin asiansa hoitaa.. pääasia että jokainen on onnellinen..
En halua olla mitenkään negatiivinen, mutta epäilen kyllä tosi paljon tuollaisen jatkuvuutta varsinkin siinä vaiheessa kun naiselle tulee nuo vaihdevuodet yms. ja mies haluaakin omia lapsia..
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Mä tiiän parin jossa mies on 22v ja nainen 41v.. ja hyvin tuntuu sujuvan.. muuttivat juuri yhteen.. mies suoraan vanhempiensa hoteista..sinänsä huvittavaa, että mun äitini on samanikäinen kuin tuo nainen ja mä olen samanikäinen kuin tuo mies.. ja tolla naisella on muistaakseni melkein 20 vuotiaita lapsia itellään.. sinne tuli nyt uus mies joukon jatkoksi.. :xmas: mutta mitäs sitä ketään on sanomaan miten kukin asiansa hoitaa.. pääasia että jokainen on onnellinen..
En halua olla mitenkään negatiivinen, mutta epäilen kyllä tosi paljon tuollaisen jatkuvuutta varsinkin siinä vaiheessa kun naiselle tulee nuo vaihdevuodet yms. ja mies haluaakin omia lapsia..
Alkuperäinen kirjoittaja idu:Alkuperäinen kirjoittaja öhhh:no et ainakaan hyvää ennustetta saa. 20-v on ihan kakara, ei sitä kiinnosta lapsenhoito! Eikä tarviikaan kiinnostaa!
Minkä ikäinen ei ole kakara ja kiinnostaa lapsenhoito?
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Siinä kohtaa, kun se tahtoo alkaa tehdä niitä itse. Siis oikein lapsia tehdä, ei vain naida naksuttaa.
Kllä nuoruus pitää elää villisti, muuten se alkaa kaivella myöhemin. Ja kuis niiten lasten sitten käy?