eipä me aikuisetkaan olla sellaisen kanssa joka kiusaa tai sortaa koko ajan, ei lastenkaan tarvii olla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:et toki pakottaa voi, en sitä tarkoittanut, poika itse päättää haluaako olla tuon toisen kanssa vai ei. tarkoitin vain sitä että et vanhempana määräis kovin jyrkästi asiaa, vaan jos poikasi vielä haluaa yrittää, niin sitten. ja mä olisin kyllä sanonut suoraan tuolle toiselle äidille, miksi on näin että sen poika ei pääse leikkiin. onhan vanhempien hyvä tietää jälkeläisensä käytöksestä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:sanot suoraan, että sun lapses ei halua olla sellaisen kanssa joka kiusaa. että menköön kotiin miettimään, ja tulkoon sitten takaisin, kun pystyy olemaan kiusaamatta. mahdollisuus täytyy kuitsenkin lapselle antaa. mutta asiaan täytyy ehdottomasti puuttua
Tulin viel kerran kurkkiin.
Poika on käynyt nyt kolme kertaa, koska hän on nyt kiukkuinen kun mun poika ei haluukkaan leikkiä sen kanssa, ja kun sillä on täällä toinen kaveri.
Äitinsä soitteli, että on se kumma kun en voi sanoa toisille että kaikki on otettava leikkiin mukaan.
Noh, mun mielestä en voi poikaani pakottaakaan olemaan tämän toisen kanssa. Hän on selkeesti sanonut, ettei yhtään tykkää kun tuo toinen kiusaa kokoajan.
Juu, mie ymmärsin kyllä että sie ymmärsit ;o))
En mä millään muotoa edes kommentoinut pojalleni mitään kun se kertoi mitä tuo toinen taas teki. Poikamme ihan itse sanoi vaan ettei enää halua olla sen kanssa kun se kiusaa. Ja en toki ala kieltää olemasta. Ihan heti kun itte haluaa niin saavat leikkiä keskenään.