Voisitko viettää juhannuksen miehestäsi erillään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti&tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti&tyttö

Vieras
Meille taitaa erillään vietetty juhannus tulla vaikka miehen mielestä juhannus kuuluu viettää yhdessä.

Mies haluaa lähteä yhteen paikkaan minne minä en halua. Ei sit yhtään huvita vaan haluaisin viettää juhannuksen vaikka mökillä tai ihan vaan kotona.
Mies on päättänyt lähteä ja minä taas olen päättänyt pysyä sitten kotona tytön kanssa.
En halua lähteä vain miehen mieliksi/pakottamana vaan mielummin olen sitten kotona.
Nyt mies sitten syyttää, että pilaan hänen juhannuksensa.

Ei todellakaan olis mikään ongelma. Ei ole sen sortin juhlapäivä, että pitäisi ihan välttämättä yhdessä aina olla. Lähinnä lasten juhla meillä ja siihen nyt riittää joskus ihan vaan äitikkäkin :) Ja vaikka serkut kylään lisäksi.

Ei toi mullekaan mikään ongelma ole mutta miehelle tuntuu olevan.
Mies haluais lähtee juhannuksen viettoon jo ke ja su asti. Mulle riittäis pe-su. Kumpikaan ei anna periksi joten erillään sitten taidetaan olla

Juhannus on yksi kesäpäivä muiden joukossa. Miksi et voisi tehdä jotain vaihtelevaa miehesi kanssa, jos hän sitä haluaa? Eikö kotona ehdi nyhjäämään kaiken muun ajan? Jääräpäisyys puolin eikä toisin pidä suhdetta koossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh..:
Juhannus on yksi kesäpäivä muiden joukossa. Miksi et voisi tehdä jotain vaihtelevaa miehesi kanssa, jos hän sitä haluaa? Eikö kotona ehdi nyhjäämään kaiken muun ajan? Jääräpäisyys puolin eikä toisin pidä suhdetta koossa.

Lähinnä odotan, että mies joustaisi ja lähdettäis pe. Muina juhannuksina olen suostunut hänen suunnitelmiinsa.

No, me vietetaan Juhannusta eri puolilla maailmaa, eika se ole mikaan ongelma. Mies ei kylla taida edes tajuta perinpohjin tata keskikesanjuhlaa eika se ole minullekaan koskaan ollut mitenkaan tarkea tapahtuma.

Lasten kanssa kumminkin lahdetaan nauttimaan rantaleikeista Englannin etelarannikolle,
mies hikoilee Afrikassa B)

Alkuperäinen kirjoittaja amlo:
No, me vietetaan Juhannusta eri puolilla maailmaa, eika se ole mikaan ongelma. Mies ei kylla taida edes tajuta perinpohjin tata keskikesanjuhlaa eika se ole minullekaan koskaan ollut mitenkaan tarkea tapahtuma.

Lasten kanssa kumminkin lahdetaan nauttimaan rantaleikeista Englannin etelarannikolle,
mies hikoilee Afrikassa B)
missäs päin Afrikkaa mies on?

Yhteistyössä