N
nipsu
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh!:Todella typerää käytöstä mieheltäsi! Ymmärrän ärtymyksesi aivan täysin.
Meillä on vähän samanlaista toimintaa, nimittäin mies on joka jussina vanhempiensa mökillä siskon (ja veljen) perheen sekä vanhempiensa kanssa. Nyt viime vuosina meidän pojat ovat olleet mukana (8 ja 13v). Me (minä ja tytär) ollaan kotona, koska mökkeily ei iske noiden sukulaisten takia. Olen yrittänyt monena vuonna kysellä, josko vuokraisimme ihan "oman" mökin ja olisimme vain meidän perheen kesken, mutta eihän se miehelle käy.
Pari kertaa olen saanut varattua etelänmatkan meille kaikille juuri sopivasti juhannukseksi![]()
Mun mielestä ap:n tilanne on aika erilainen kuin tämä sinun esittämäsi!! Siis miehesihän haluaa viettää juhannuksen nimenomaan perheenne kanssa - lastesi isovanhempien ja tätien ja setien kanssa, ja oletettavasti toivoisi todella paljon, että sinäkin ottaisit osaa tähän perhetapahtumaan!!!! Ongelma on sinussa eikä miehessäsi! Pohdippa nyt tilannetta uudestaan: lapsesi ovat pieniä vain kerran, etkö todellakaan ole valmis antamaan heille muistoja mokkijuhannuksista lähinpien sukulaisten kesken!?!