Ärsyttävä juhannus tiedossa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HannNa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh!:
Todella typerää käytöstä mieheltäsi! Ymmärrän ärtymyksesi aivan täysin.
Meillä on vähän samanlaista toimintaa, nimittäin mies on joka jussina vanhempiensa mökillä siskon (ja veljen) perheen sekä vanhempiensa kanssa. Nyt viime vuosina meidän pojat ovat olleet mukana (8 ja 13v). Me (minä ja tytär) ollaan kotona, koska mökkeily ei iske noiden sukulaisten takia. Olen yrittänyt monena vuonna kysellä, josko vuokraisimme ihan "oman" mökin ja olisimme vain meidän perheen kesken, mutta eihän se miehelle käy.
Pari kertaa olen saanut varattua etelänmatkan meille kaikille juuri sopivasti juhannukseksi;)

Mun mielestä ap:n tilanne on aika erilainen kuin tämä sinun esittämäsi!! Siis miehesihän haluaa viettää juhannuksen nimenomaan perheenne kanssa - lastesi isovanhempien ja tätien ja setien kanssa, ja oletettavasti toivoisi todella paljon, että sinäkin ottaisit osaa tähän perhetapahtumaan!!!! Ongelma on sinussa eikä miehessäsi! Pohdippa nyt tilannetta uudestaan: lapsesi ovat pieniä vain kerran, etkö todellakaan ole valmis antamaan heille muistoja mokkijuhannuksista lähinpien sukulaisten kesken!?!

Meillä on vähän samanlaista toimintaa, nimittäin mies on joka jussina vanhempiensa mökillä siskon (ja veljen) perheen sekä vanhempiensa kanssa. Nyt viime vuosina meidän pojat ovat olleet mukana (8 ja 13v). Me (minä ja tytär) ollaan kotona, koska mökkeily ei iske noiden sukulaisten takia. Olen yrittänyt monena vuonna kysellä, josko vuokraisimme ihan "oman" mökin ja olisimme vain meidän perheen kesken, mutta eihän se miehelle käy.
Pari kertaa olen saanut varattua etelänmatkan meille kaikille juuri sopivasti juhannukseksi;)

Eli estät lapsiltasi juhannuksen vieton mökkiyhmpäristössä isovanhempiensa kanssa ihan vain siksi, että sinusta "mökkeily ei iske noiden sukulaisten takia"??

Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
Suunnittele ITELLES menoa ens juhannukseks (mikäli vielä kattelet miestä sillon...), ilmoita siitä jo toukokuussa.

Ei kun vasta juhannusviikolla, tai edellisenä päivänä.

Vielä ehtisit ap täksikin jussiksi keksiä itselles ohjelmaa. Lapsi hoitoon.

Mene vaikka kummittelemaan pöpelikköön sinne lautahökkelin taa, ota kaveri ja juomaa mukaan. Tehkää ukkos jussista hyytävä.
Ei vais, unohda koko nilviäinen ja vietä hauska jussi.

Kehitä hyvä ihminen itsellesi joku juhannusperinne niin kuin miehesikin. Voihan se olla, että sitäkin alkaa kiinnostamaan, että mitä perheensä puuhaa, kun tietää, että et nökötä ja kiukuttele siellä kotona joka juhannus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eli estät lapsiltasi juhannuksen vieton mökkiyhmpäristössä isovanhempiensa kanssa ihan vain siksi, että sinusta "mökkeily ei iske noiden sukulaisten takia"??

Törkeä äiti kyllä. Jo on itsekkyys taas huipussaan. On se ihme ettei miehen sukulaisia kestä paria päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nooh, tässä nyt on kaikenlaista muutakin taustalla. En jaksa selitellä. Voitte olla ihan mitä mieltä tahansa tästä asetelmasta. Ei meillä ihan "normaali avioliitto ole muutenkaan.

Yhteistyössä