Jipii, uusi ketju avattu, hienoa!
Ja tervetuloa mukaan Hilma!

Kiva saada joukkoon lisää meitä "vasta-haaveilun-tasolla-olevia". Itse kuulun siis myös niihin ja välillä on nolottanu, kun oon roikkunu täällä varmaan puol vuotta eikä vieläkään ole yritys alkanu. Mutta jospa jo ennen joulua... Nimittäin mies on alkanut lämpenemään ajatukselle, et alotettais jo ensi kierrossa!!!! WUHUU!

Puhuttiin taas eilen asiasta ja itseasiassa se jo melkein lupasikin, et alotetaan ens kierrossa. Se on huolissaan siitä, et jos alotetaan vasta joulun jälkeen, niin sen simpat on tosi laiskoja ja rasvasia joulun jälkeen eikä ne jaksa uida!

Mieheni on kova syömään kinkkua ja muuta hyvää eli siksi moinen huoli

Oon tosi innoissani, jos tää nyt on sit vika kierto ennen yritystä! IIIIIIIK!

Nyt mennään jo kp20 eli ehkäpä jo 10 päivän sisällä alkaa meidän eka yrityskierto
Sorppa, et tuli heti alkuun omanapaista. Mutta siis asiaan...
Keiju, järkytyin kans noista yksityisten hinnoista, kun eilen soittelin pariin paikkaan. Siis käsittämätöntä, et pelkkä papan otto voi maksaa 35! Siihen päälle kaikki muut palkkiot ja toimistokulut... Huh huh! Taidan kysellä, pääseekö työterveyshuollon kautta gynelle. Jos ei, niin ei kai se sit auta kun varata aika yksityiselle. Olis kuitenkin kiva käydä tutkituttamassa paikat tässä yrityksen alun tienoilla.
Meiramille peukkuja lääkäriin! Toivottavasti saat parempaa palvelua kuin mitä muut ketjulaiset ovat tähän asti saaneet.
Thelman sylkitesti kuulostaa tosiaan nerokkaalta

Hauska kuulla sit ihan oikeita käyttäjän kommentteja.
Voi Sara, pahoittelut tädin tulosta!!!

*rutistus ja onnenpotku takamukseen* Kyllä se siitä taas lähtee, kunhan muistat lohduttautua kunnolla.
Limeelle onnittelut ekasta neuvola-ajasta! Oi, varmasti tosi jännä mennä sinne ekaa kertaa! Lähteekö miehesikin mukaan vai onko sielläpäin käytäntönä, et ekalle kerralle ei tarvita miestä mukaan. Musta se on jotenkin outoa, et mies suljetaan heti aluksi raskauden ulkopuolelle... Siis onhan se ymmärrettävää, et ei miestä varmaan hirveesti tarvita siinä, kun mitataan painoa ja pituutta yms. Mut ois musta silti tärkeetä, että mies olis alusta asti mukana odotuksessa tasavertaisena.
Vai on Viivillä pian jännäilyt edessä? Missä koopeessa mennään? *pomppii innoissaan* Kiva päästä taas peukuttamaan
JoululahjaG: Mulla ei oo mitään erityisempiä toivomuksia vielä. Astiat on täälläkin aina toivottuja lahjoja ja nyt olis kiva saada jotain opettamiseen liittyvääkin lahjaksi, kun alkaa kohta työt. Eli joku leikkikirja tai askarteluopas olis ihana
Täällä kun tuntuu olevan muitakin astiafriikkejä kuin minä, niin pistetäänpä pystyyn seuraava galluppi. Eli mitä astioita sulta löytyy kotoa? Keräätkö tiettyä sarjaa vai onko sekalainen seurakunta mieluisampi?

Mulla on perusastiastona valkoinen Teema, valkoiset Kermansaven syvät lautaset ja laseissa Iittalan Kartiot ja Vernat eli tosi perussettiä. Mut ne on niin ajattomia ja kestäviä...

Sit oon keränny jonkun verran Primaveraa ja niitä uusia HotCool-laseja. Pentikiltä on niitä läpinäkyviä neliö-lautasia ja olikohan vielä jotain... Sellanen Iittalan vesikarahvi olis aivan ihana, kuten joku taisi mainitakin lahjatoiveissaan!
Jeps, mut nyt lähden laittamaan ruokaa, jota voi sit tarjoilla niistä lukuisista astioista

Hauskaa iltaa kaikille!