Wish a baby 41

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omppu75.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamua tytöt!

Voi Omppu sua, kyllähän tuo yöaika on helposti sellasta, että tulee mietittyä asioita kun muut nukkuu ja on omaa aikaa! Toivottavasti olo pn aamulla jo parempi! *halaa kamua ja silittää päätä lohduttavasti*

EI ollut valitettavasti tuhru kinnittymistä ja puoli 5 heräsin sitten mahakipuun. Menin vessaan ja tätihän se oli paikalle kaahannut. OIkeen kunnon kivuillakin, tai no kunnon ja kunnon mut kun ei mul yleensä oo mitään kipuja. Mieskin heräs ja katottiin uusinta Saha elokuvaa, mut mä en jaksa loppuun kun ei voi olla paika ku maha kipee. Ajatteli, et jos vielä ostaisin ihan tikkutestejä ens kiertoon ja mittaisin lämmöt ja koittaisin tikuttaa oviksen ja sit varaisin vasta sen ajan, on ainakin faktat löydä tiskiin, ettei se käske mua himaan yrittämään vaan:D

Hyvää torstaita! Alkaa viikko kallistua lopuilleen:)

Meirami, testaa jo!!!! :)))) bd bd bd bd bd bd bd

hitsit thelma... kohtele sitä tätiä oikein kaltoin, että saapi tarpeekseen vierailusta ja päättää pitää pitemmän vierailutauon.
Mites keiju, tulikos sullekkin sukulaisvierailu, vai saitko lukittua ovet, etkä päästäny sisälle?
Mikäs se omppua valvottaa?? On kyllä aikas inhottava tunne, kun unet karkaa eikä saa unta, ja jos toinen vielä tuhisee siinä vieressä! Kai sitten sait unen päästä kiinni??

Mullakin soi kello aamulla ennen kuutta. Mutta tänä aamunakin heräsin jo vartin yli viis. Illalla simahdin taas ysin jälkeen. Illalla vanhemmat kävivät kahvittelemassa. Mies oli ostanu palapelin ja siinä onkin taas kasaamista pitkäksi aikaa... Melkein 1/4 taivasta, 1/4 linnaa ja 1/2 sekalaista lumensekaista metsikköä. Voip olla että hermo menee pari kertaa, ennen kuin kuva on läjässä. Katseltiin kyllä taulun paikka jo valmiiksi.

Illalla testasin ovista ja ihan vaan kontrolliviiva tuli. elikkäs ovis oli ja meni. Toivottavasti kylvössä oli itäviä siemeniä ;) Nyt vaan sitten odotellaan Tapaninpäivään, tuleeko täti vai ... ???

Huomenta!

Eipä tarvinnut kauaa niitä tuhruja jännäillä. Täälläkin täti pomppi paikalle tonttupuvussa, vaikka miten laitoin ovet takalukkoon ja teippasin postiluukunkin kiinni. Plääh. :( L-vaihe oli taas sen 9-10 pv, joten hyvä, että sain ne terot avuksi. Vähän kyllä kismittää nyt, sillä jos se yksit. gyne olis heti antanut mulle sen reseptin, niin olisin ehtinyt aloittaa ne vielä tässä kierrossa, mutta nyt jouduin odottelemaan sinne kysta-kontrolliin asti. No, ei saa jossitella...

Ja sitten muihin asioihin, kun on oma napa saatu puitua. :)
Thelma-kohtalotoverille myös täti-pahoittelut. Ärsyttävää, että sen pitääkin löytää joka paikkaan! Sulla jäi se l-vaihe kyllä tosi lyhyeksi, jos vaan 5-6 päivää. Bongasitko muuten sen oviksen kunnolla sillä sylkimittarilla? Kannatan kyllä miehesi ajatusta, että tässä kierrossa yrittäisit todella bongata oviksen kaikkia apuvälineitä käyttäen, ja sitten varaisit ajan lekuriin. *tsemppihali*

En nyt muista kuka kirjoitti, että muistelee haikeana yrityksen aloittamista, kun jännäili ekoja kertoja. Mä mietin ihan samaa. Oli niin ihanaa, kun ajatteli, että nyt on tosiaan saattanut tärpätä, ja kaikki oli niin uutta ja jännää. Nyt tulee meilläkin alkaa jo kuudes yrityskierto, blaah.... Tai eihän tää nyt niin paljon ole, mutta kun mä oon niiiin kärsimätön :)

Omppu-parka oli siellä yksin valvonut. Toivottavasti sait pian unen päästä kiinni, kun menit takaisin sänkyyn! Unettomuus on kyllä niin viheliäistä, ja silloin just alkaa yksin kelaamaan kaiken maailman juttuja. Ja ovistakin siellä pukkaa päälle... Oliskohan se niin paha, että te yrittäisittekin jo tässä kierrossa..? Edes vähän? ;)

PP mietti sitä papan ottamista. Oon kuullut, että papaa ei välttämättä suositella otettavaksi raskausaikana, mutta joissain tk:ssa sitä silti tehdään. En kuitenkaan usko, että tuossa vaiheessa olis vielä vaaraa, koska et voi vielä edes tietää oletko raskaana. Onkos silloin jotain viikko oviksesta, vai miten?
Hauska se sun oppilaan kommentti "Jeesus ja Kristus". =D Tuollaiset jutut on yks syy siihen, miksi on ihana olla alkuopettaja. =D =D Kerro lisää aina kun niitä tulee!

Senoralla ja miehellä oli palapeliprojekti meneillään. Kuinka monen palan se on ja miten suuri siitä tulee valmiina? Mä kanssa tykkään palapeleistä ja haluisin koota jonkun hienon kuvan tauluksi.

Meiramille vielä peukut ja kysely "koska meinaat testata?". Täällä kohta porukka repeää liitoksistaan :)

Keiju kp 1/25-36 (heh, onko riittävän epämääräistä?!)

:) Meinasin jo aloittaa perjantaitanssit, mutta muistin, että oikeestihan nyt on vasta torstai. Mutta mulle tää käy kyllä ihan perjantaista, kun huomenna on taas vapaa!

Joo, tulihan se uni sitte joskus yhden kieppeillä. Enkä kyllä jaksanut herätä ennen puol seittemää. Mut kyl tää tästä.

Pahoittelut sitten Thelmalle tädin retaleesta.. Joo kantsii varmaan yrittää vielä niillä tikuilla bongata ovis, että on tosiaan sitte faktaa lyödä tiskin lääkärin vastaanotolla. Mullakin sormet syyhyää tikuttamaan, mutta taidanpa nyt malttaa mieleni ensi kiertoon asti.

Unohdin eilen onnitella päivänsankareita, eli näin jälkikäteen sitten, ONNEA, kaikin mahdollisin puolin ;)! Toivottavasti Senoralla olis tärppi käynyt!! bid ! Voi mäkin haluisin kasata palapeliä, mutta meillä se pikkumies olis ihan varmasti innokas auttaja, eikä siitä sit tietenkään mitään tulis. Yks minkä haluisin, niin olis sellanen pallopalapeli, tiedättekö? Ei veis paljoo pöytätilaa.

Miltäs Keijun tilanne näyttää? Entäs Meirami...???????????? Sara??!

Joo, takakylkeä polttelee ja kivistää, joku munasolun törkimys siellä härnää.. :/ Irtois nyt äkkiä, että pääsis nopeemmin toimiin. Toivottavasti olis ekstralyhyt luteaalivaihe tässä kierrossa :)

Päivänjatkot! Mä yritän tänään olla vähän ahkerampi töissä kuin eilen, teen niitä huomisen hommiakin pois alta.

Voi Keiju, hitto sentään!!

Nii, tiedä tuosta yrittämisestä, kun ei oikein uskalla, jos siitä onkin jotain haittaa.. vaikka ite olenkin sitä mieltä, että olen täysin toipunut, FYYSISESTI, kun olo on ihan "normaali" ja oviskin tulee ajallaan, ihan ku mitään ei olis tapahtunutkaan..

palapeli on tuhannen palan, eli toistatuhatta lahjaa sain ukolta... heh

Oli sellainen armanjakkipullo... sydämenmuotoakin siinä oli jo paketissa. Tosi nätti pullo. Eli se pitäis kai tuhota, ennen joulua?? Vai säästettäiskö syyskuulle?? :) Korttikin oli ihan lutunen.

Kyllä nää työt hidastaa tätä kanavasurfailua aika pahasti.
Oli muuten hyvä neuvo, keneltä tulikin. että työkalupalkin saa piiloon. kii-tos! ja kumarrus...
työpaikalla oon parille kertonut joista jeesuksesta ja kristuksesta... hilpeyttä herättäny...

joo tuli keskeytys ... sainhan mä sellaisen Nivean beauty-setin, dödö, suihkushampoo ja vartalovoide... Ne pakataan sitten ruumaan meneviin tavaroihin parin k ... öh siis ..tammikuun lopulla eihän siihen ole kuin vajaat 7 viikkoa ...

Sellainen pallopalapeli muuten ois ihan kiva kans... mutta vois mennä hermosto - pitäiskö laittaa sellainen isännälle joulupukinkonttiin. Sekin on sellainen murheenkryyni, tuo joululahjan osto.

Päivää!

Thelma ja Keiju, pahoittelut tädistä. :( Miten se bitch sinnekin ehti, yritin pitää sen täällä mun luona niin kiireisenä ettei ehtisi teitä häiritsemään... Molemmille *lohtuhali* ja tsempitykset uuteen kiertoon. Keiju saa terot käyttöön, ja toivottavasti ne auttaa jo ensi yrittämällä. Thelman suunnitelma selvittää ovisajankohta ja varata lekuriaika kuulostaa myös hyvältä.

Senoran ja miehensä palapeliprojekti kuulostaa kivalta! Palapelien tekeminen on jotenkin tosi terapeuttista. Meilläkin on yksi itse koottu seinällä. Mies tosin ei sen kokoamiseen osallistunut. Liian puuduttavaa puuhaa kuulemma. Pallopalapeli voisi myös olla kiva, juurikin sen rajallisen pöytätilan takia.

Pp:n opetustaimen (mun yksi opettaja kutsui oppilaita aina opetustaimiksi...) Jeesus ja Kristus -juttu on kyllä hauska. Ja kerro ihmeessä jos kuulet lisää hauskoja juttuja lasten suusta! Teillä on varmaan tosi jännää aikaa kun yritys on juuri alkanut. Sua ja Senoraa jännätäänkin sitten joulun jälkeen!

Meiramilta (meidän Spaissari, kuten Omppu sanoi =D)) ja Saralta kaivataan väliaikatietoja. Ja täällä todellakin repeillään liitoksista, jos ette kohta testaa!

ON:Kp 4 ja täti alkaa vähitellen keräämään kimpsujaan ja poistumaan takavasemmalle. Tjottailu kyllä houkuttelee aika tavalla. Vielä on pari päivää aikaa miettiä... :)

Päivänjatkoja!

Voi hitsinhitsit, että se täti on Keijunkin luo kerinnyt!!! Saamarin ahkera akka! Onneks on Riikalta jo poistumassa. Toivotaan Keiju et terot auttaaa ja sit kun sä plussaat niillä niin mä meen heti lääkäriin vaatiin itellekin niitä! Ja sitten mä plussaan mun ekasta terokierrosta! Noin se menee, eikö vaan!:)

Senoralla oli palapeliprojekti. Kivalta kuulostaa. Mun tekis kans mieli ostaa palapeli. Sais ehkä muuta ajateltavaa kun tää vauva-asia. Hö, niin varmaan, ketähän mä oikeen yritän kusettaa! *pyörittelee silmiään omalle hölmöydelle* Ai niin ja tietty onnea, paljon onnea synttärisankarille!

Ihania ootte kyllä kun niin kauheesti ootte jaksanu mua tsempata tän friikin kierron kanssa, kiitos kaikille! Niin mä teen et tänään kotona surffaan tilailee viivatestejä ja ens kierros pongaan kunnolla oviksen ja sit aika lekurille! Ei oo sylkitesti näyttänyt mitään, ei ovikseen viittaavaakaan:( Tai sit mul ei oo sitä. Voiko lämmöt nousta jos ei ovuloi?

Ja sitte taas hetki töitä.....

Tervehdys!

Täällä taas ollaan ihan rätti poikki ja puhki!
Illalla menin joskus 11sta jälkeen sänkyyn, eikä sitten uni oikeen tullut. No sitten yhden aikaan yöllä soi miehellä puhelin, ja kaveri soittaa, että tuu käymää baarissa, ku hän on nyt tässä mein lähistöllä. Toinenhan kömpii sängystä unisena ja toteaa vaan, että joo, pikkuhetki menee ku kävelen sinne!!!!! Minähän siitä vähän tykkäsin huonoa, ja totesin vain, että et muuten ole menossa!!!! Siitä piti sitten puolituntia kinata, että lähteekö herra yhen jälkeen yöllä baariin, kun seuraavana päivänä on työpäivä!!
Nyt se sitten mököttää mulle kun en päästäny!! Hitto!

Aamulla soitin teekoohon, että jos ne laittais lähetteen labraan. Ja siellähän se nyt on... se lähete siis. Ens viikolla käyn siellä. Odotan vielä viikonlopun yli. Pitkästä aikaa vapaata vkl, niin pitää vielä katsoa, että kun saa rentouduttua, niin tuleeko se täti sitten, ja jos vielä sittenkin pysyy poissa, niin sitten uskallan itekki toivoa.
Mutta ihana täti oli teekoossa puhelimessa.
kysyin, että teettekö labrassa raskaustestejä. Vatastas että joo, ja kyseli että onko millasia syitä epäillä raskautta, vastailin sille sitten että on menkat nyt myöhässä sen ja sen verran. Sitten kysyi että mitäs sitten jatkossa jos olen raskaana, siis että onko lapsi toivottu vai ei. Sitten kerroin, että meillä on aika lapsettomuustutkimuksiin. Sitten kuuli kun täti alkoi hymyilemään :D että joo sehän ois sitten ihana yllätys. ja sovittiin että käyn siellä ennen joulua. Ja lupas vielä pitää peukkuja pystyssä :D Ihana :D

Joo, siis mä oon jo itekki ihan sekasi näitten kiertopäivien kanssa, nyt kun vallan otin kalenterin, niin nythän on jo siis kp 34 (viimekierrossa "tänään" tuli täti)

Mutta siinä nyt riittävästi taas omaa napaa :D:D (tältä erää)

Tosi kovasti oli tullut teksiä :) enkä kyllä muista nuita eilen kirjoiteltuja enää, kun ne jäi tuonne toiselle sivulle....

Omppu oli valvonut myös viime yönä :( Nuo on kyllä ikäviä valvoa nuo yöt, tiedän kokemuksesta, jotenkin tullut niin paljon valvottua.

Pp:llä oppilaalla hoksottimet kohillaan :D ihana!!
Ja ovis senku lähestyy!!! On se kyllä jännää ajatella, että tässä saattaa saada uusi ihminen alkunsa :) mutta niin ihanaa :)

(tänään kaikki on taas ihanaa...)

Thelmalle rutistus tädin saapumisen johdosta :( Hitsi kun pitää temppuilla sen kierron!
Mutta kuulostaa hyvälle suunnitelmalle kerätä kaikki faktat pöytään kun menee käymään siellä lekurilla!

Ja Riikallakin alkais oleen niinku hetket kohta käsillä, jos meinaatte siirtyä tjottailu linjalle :)

(hitsi kun tässä on nyt sellasta kuhinaa, ettei ehi kirjoittamaan, vaan pitää koko ajan tehä jotain muutakin!!)

Senoralle Onnittelut täältäkin jäkikäteen :)

Hih, et ole Omppu ainut joka on ihan perjantai fiiliksissä :) mulla tosin on vielä huomennakin töitä, mutta kuitenkin oisin jo ihan perjantai fiilareissa. (tää on mulla nyt 8s työpäivä putkeen, plaah)

Ja Keijulle pahoittelut tädistä :( *rutistus*
Mutta kohta pääset aloittamaan ne teroilut bd

Saralle peukkuja vielä myös bd bd bd bd

Ja nyt katkes sitten ajatuskin. (melkeen tunnin rustasin tätä pätkää!!!)

Hyvä suunnitelma, Thelma!! Niin me tehdään :) Mä ainakin päätin, että ens vuoden puolella sen tädin ryökäleen ei tarvitse tunkea enää kylään. Rellestäkööt nyt niin paljon kuin sielu sietää, mutta tämä saa olla sitten viimeinen vierailu vähään aikaan. *polkee jalkaa tomerana*
Tyhmää, ettei se sylkitesti sitten näyttäytkään ovista. :( Ei kai lämmöt nousisi, jos et ovuloi? Kun se puhjennut munarakkula muuttuu keltarauhaseksi, joka sitten nostaa ne lämmöt. Kai. Mutta ehkä kannattaa seuraavaa ovista varmistella tikuilla!

Riikka siellä miettii tjottailua, jänskää!! Mites häävalmistelut etenee?

Ja Meirami-spaissari (hih, toi on kyllä hauska =D ) vois vähitellen testailla, että päästäis tästä jännityksestä!! En painosta, en mitenkään.. *pyörittelee silmiään muka viattomana*

Mä suunnittelin olevani tänään tosi ahkera opiskelujen suhteen, mutta kuinkas taas kävitään. Täällä roikun ja märehdin tätiä...

Hitsi, multa oli mennyt ihan ohi, että Senoralla on synttärit. Niin ovelasti vihjaillen niihin viittasit "äiti sanoi olleen kovat pakkaset kun mua lähti synnyttämään..." =) Mutta onnittelut siis täältäkin, kivoja lahjoja olit saanut!

Meirami se pitää meitä jännityksessä!!! Mutta ymmärrän kyllä hyvin, että jos kierrot on heitelleet ja muuta, niin ei halua liian aikaisin testata ja pettyä. Mutta nytpä sait asian mielesi mukaan järjestettyä. Rennon viikonlopun jälkeen menet siteen tk:hon tekemään plussatestin, eiks joo?

Mua ei myöskään ole mitään kiirettä usuttaa testaamaan, koska menkat ei oo vielä edes myöhässä. Ja koska ton viime kierron sekavuuden takia en oo oikein varma mun kp:stä, niin saattaa hyvin mennä vielä ensi viikon maanantaihinkin asti, ennen kuin se täti kurvaa paikalle. Mut kunpa EI! Ei mitään erikoisia oireita havaittavissa, vähän jomotuksia, mut ne voi yhtä hyvin olla menkkoja ennustavia.

Mutta jostain syystä olen iloisella mielellä ja toiveikas, ja aion nauttia tästä tunteesta, kävi miten kävi! Sillä siitä on niin kauan kun on tuntunut samalta. Just joku aika sitten manailin, kuinka on menettänyt sen alkuyrityksen ihanan jännityksen ja kihelmöivän olon, että "nyt jotain voi oikeasti tapahtua". Sitähän Pp:kin täällä kuvaili nyt yrityksensä vihdoin alettua. Ja nyt musta tuntuu taas pikkiriikkisen siltä, en tiedä miksi. Ehkä se johtuu joulusta!

Pahoittelut Keijulle ja Thelmalle menkoista. Teillä kuulosti molemmilla olevan hyvä selviytymisstrategia, eli eiköhän se siitä. Onnenpotkut ensi kiertoon siis +++!

Ihana vastaanotto Meiramilla teekoossa! No niin, eli peukutus jatkuu viikonlopun yli. Menetkö heti maanantaiaamuna...? :)

Ihana kun Sara on niin hyvällä tuulella! Itellä taas tuli alavirettä, kun tää plussannut ystäväni ilmoitti just laskeneensa äitiyspäivärahan määrän ja odottavansa jo lomaa..Miksei sitä vaan vois iloita toisen onnesta??! Yritin just lohduttautua sillä, että saan ainakin jouluna ja uutena vuotena nauttia juhlajuomaa ihan vapaasti. No, onhan tuo nyt aika laiha lohtu, alkoholi vs. 11 tai 12 raskausviikko, joka loppuvuodesta olis ollut..mutta, minkäs teet. :´/

Jatkan huokailua ja itsesäälissä kieriskelyä..

Voi, Omppu, kuinka ystäväsi edelleen jaksaa olla noin ajattelematon! Ei sinun tarvitse iloita toisen onnesta, jos itsestä tuntuu pahalta. Eikä ainakaan tuntea siitä mitään huonoa omatuntoa! Kyllä suakin vielä onnistaa, usko vaan.

Tää on niin harmillista; kotona monitori rikki ja töissä niin kova kiire, ettei ehdi täällä roikkua!

Riikalle ja Senoralle myöhästyneet onnittelut!

Keijulle ja Thelmalle pahoittelut sukulaisvierailusta! Ja Meirami-spaissari pitää meitä jännityksessä!!

Paljon plussa tuulia kaikille jännittäjille!

Pitää ruveta pitämään silmällä tuota omaa kiertoa, vaikka ei vielä yritetäkään. Eli kp 4/24, melko varmasti ;)

Kyllä tämä koopee ykkönen on aina yhtä syvältä... Mitään ei saa aikaan, kun vaan märehtii sitä tädin pirulaista. Yritän myös lohduttautua sillä, että ei tarvitse jättää jouluglögejä tai uuden vuoden kuohuvia väliin, mutta mieluummin ne rv:t olis tietty ottanut. Joten Omppu, teepäs vähän tilaa, niin mä tuun sun kanssa samaan itsesääliin kieriskelemään. Piehtaroidaan oikein kunnolla, jos sitten helpottais!

Meirami aikoo pitää meitä jännityksessä siis vielä ens viikkoon asti? No, kai se on vaan kestettävä ;) Kiva, kun siellä oli ollut niin ihana vastaanotto. Ja ihanaa, miten rauhallisesti sä itse pystyt ottamaan! Todella kunnioitettavaa :)

Saralle myös kovasti +++tuulta! Kiva, jos oot löytänyt positiivisen fiiliksen, sen avulla varmaan jaksaa odotella testausajankohtaa paremmin :)

Kyselin plussapuolelta Helmiinalta vielä niistä teroista. Niiden pitäisi kai aikaistaa ovista sinne kp 14-15 paikkeille, mutta ei kuitenkaan estä sitä, vaikka o oliskin myöhemmin. Mutta mitäs jos mun ovis onkin vasta kp 20, ja sitten syön niitä teroja enää 4 pv, niin eikö l-vaihe jää taas liian lyhyeksi?!? En tajua. Ehkä ei pitäis miettiä liikaa, vaan tehdä niinku lääkäri käskee!! =D Musta se Ompun luge-juttu kuulosti vaan järkevämmältä, että otetaan niitä vasta oviksen jälkeen, l-vaiheen tueksi.

Keksikääs taas joku piristävä gallup! :)

Multakin kyllä meni Senoran synttärivihjailut ihan ohi... Minäkö muka puusilmä?? =) No, onnittelut minultakin!

Vai aikoo Meirami rääkätä meitä jännityksellä vielä viikonlopun yli? Armoa, meidän peukut ei kestä enää... ;) No, teet tietysti niin kun itse parhaaksi näet. En vaan ymmärrä miten voit olla noin rautahermoisesti testaamatta. Peukutus siis jatkukoon! =)

Ompun ystävän käytös kuulostaa kyllä todella inhottavalta. *rutistus* Tosissani ihmettelen että onko se oikeasti niin tyhmä ettei tajua miltä sen jutut susta tuntuu. Ihan vihaksi pistää. Mrr! Kohta tulen henkilökohtaisesti kertomaan sille ystävälle mitä hänen käytöksestään ajattelen... Yritä kestää Omppu. Mulla olis mennyt ko. tyypin kanssa kuppi nurin ja säkillinen herneitä nenään jo ajat sitten. Tsemppiä!

En jaksanut mennä tänään jouluostoksille. Sen sijaan menen huomenna, kun on annettu myrskyvaroitus ja tuulen mukana lentelee kaikenlaista tavaraa hiekasta ja pienistä mummoista alkaen...

bd bd ja +++++!

Vastaan äkkiä ennen kotiin (=kotikoneen ääreen.. :) ) lähtemistä Keijulle, että mullakin taitaa lukea siinä lugereseptissä jotain että kp 15-->, mutta gyne sanoi kuitenkin , että siis toisena päivänä posit. ovulaatiotestin jälkeen ja vielä varmensin, että niin siis "ylihuomenna" positiivisestä ovistestistä ja vastas että joo. Eli tuo kp 15 taitaa olla niitten vakioheitto, koska tietenkinhän kaikki ovuloivat kp 14.. just. Mutta että siis kun mulla sunnuntaina oli positiivinen testi, niin tiistaina korkkasin luget.

Joo vielä tuosta ystävästä, että ehkä ei siks tajua aiheuttavansa mielipahaa, kun on itse niin yltiöoptimistinen ja luottavainen joka asian suhteen. Se varmasti on se suurin pointti, ei siis tajua, että joku voi olla näinkin pessimisti, kuten minä.

No, mutta, tänne mahtuu, Itsesääliomppumehualtaaseen... mutta en mä kauaa kyllä ketään kaveria täällä pidättele! Älkää ottako esimerkkiä musta :)

Täälläpä taas :)

Mukavasti ollu tänään hommaa, mutta kun on niin väsy, että aika menee tosi hitaasti!! *sniff*

Voi sitä mein omppua siellä itsesääliomppumehualtaassa :( ja Keijukin sinne pulahtanut... *sniff* *sniff*

(juu ei mulla ole nuha, vaikka niiskutankin....)

Ja Riikka meinaa mennä uhmaamaan luonnon lakeja, ja mennä shoppaileen tuulen tuiverrukseen!

Mä vähän häpeän tunnustaa, mutta enpä oo ostanu yhtään joululahjaa!!
En kyllä ole ostamassa kuin kummitytölle, hänen siskolle, ja omalle ukko kullalle jotain pientä. Mutta kuitenki...
Aikuisten kanssa sovittu ettei kukaan osta kellekkää mitään. Eli lapset vain saa lahjoja pukilta :)

Huomaiskohan kukaan jos ottaisin pikku torkut tässä...

zzzZZZzzzzZZzzZZZZzZZZZzzzzZZzzZZZ

doddih

Kuijulle vielä erityis rutistus!

Ja Ompulle jaksuja selviytyä ystävän yli positiivisuudesta!

Kuijulle, hihhiti hih :)! Nooh, annettakoon Meiramille kirjoitusvirhe anteeksi hih hih. Väsyttää muakin...Kiitos kuitenkin taas kannustuksista!

Missäs te ootte kaikki, jotain parempaa tekemistä muka, häh?? Sehän nyt tiedetään missä Pp on ;) , mutta muut! Ei vaan, munkin pitäis olla siivoomassa, ainakin imuroimassa, kun mies lähti johonki hommiin ja poika halus lähtee papan kanssa leikkimään. Kävin tos suihkussa ja meinasin, et äkkiivaanpyörähdän tässä ja lähden touhuumaan, mut jotenki alko väsyttmämään ihan hitosti. Onneks aamulla saa nukkua piiiiitkäään *kuittailee ihan vähän kamuilleen*!

Hei, voitaisko laittaa tuohon listaan, että mistä päin kukakin on? Vai eikö? Saako kannatusta? Itse olen Keski-Uusimaalainen..

Mikäs galluppi keksittäis..hmm, *katselee ympärilleen..* -kysytääs vaikka, että pysyykö kaappisi järjestyksessä vai joudutko äkkiä paukauttamaan oven kiinni, ettei tavarat putoa? Itse meinaan kuulun tohon jälkimmäiseen, valitettavasti, ja mun kaapit on ihan järkyttävät! Vaatehuoneesta puhumattakaan..Yritän vedota siihen, että olis liian vähän säilytystilaa, mutta kyllä se taitaa olla ihan itsestä kiinni. Toinen Gee heti perään: onko teillä kannettava vai perinteinen kone? Ja missä huoneessa? Meillä perinteinen ja seuraava on kyllä kannettava, vaikka mieheni jotain on vinkunutkin, että pitää olla tarpeeks tehoja leffanpolttoja varten.. Ärsyttää kökkiä aina tässä samassa paikassa, vaikka toisaalta, täällä saa olla yleensä rauhassa. Tää on siis meidän "ylimääräisessä" (toivottavasti ei jää ylimääräiseksi..)makkarissa.

Peukut ja heipat ( bYd ), kädet rinnalla..

Keijulle ja thelmalle pahoittelut tädistä! ja iiiso lohturutistus....onneksi se tädin vierailu ei loppupelissä kovin montaa päivää kestä ja pääsee taas sinnikkäästi kohti uutta yritystä!
Ompulle myös jaksamista! :) *rutistaa lujaa*

Senoralle tervetuloa, jos en ole vielä toivotellut! parhaan ketjun kyllä valitsit, niin ja +++++++ onnea!! ikävää että olet joutunut myös km:n kokemaan...tapaninpäivänäkö tädin pitäisi saapua? toivottavasti tajuaa pysyä pois! :) +++++++++++

Meirami se pitää jännityksessä...luulempa vain, että pääset hyppäämään junan kyytiin, todella hyvältä kuulostaa, kp 34 vielä! onko ollu mitään oireita nyt? ja ihana oli kyllä tuo labrahenkilö, todella....:) Empä olisi itsekkään miestä enää tuota aikaa päästäny baariin, siinä olisi hyvin äkkiä voinut käydä niin, että seuraavana päivänä ei olisikaan päässyt töihin...

Omaa napaa sitten hiukka: elikkä kp ois 29/28-32 ei näy vielä tuhruakaan, vaikka vatsassa menkkamaisia jomotuksia ollut ajoittain ja sit yhtäkkii ne loppuu kuin seinään, mutta odottelen että v-loppuna saapuu täti, ei voi olla kovin suurta mahollisuutta et oisin raskaana, kun kierron alkupuolella touhuiltiin ja sen jälkeen ei oikeestaan kun oli tilannetta...että sillä mielellä olen, mut voisvat nyt sitten jo tulla....yleensä kyllä tuhrut alkaneet näillä main jo, mutta parempi vaan jos ei ensin tuhruilis, sais täti heti kurvata sit kunnolla paikalle...:)

Jeps, nyt siivomaan ja pyykinpesuun....v-loppu töitä kun olen taas vuorotöissä...:(

Hiiiooooppppp! *vetää Omppua ja Keijua ylös itsesäälin syövereistä* Kp1 on aina paha, mutta kyllä tästä noustaan! Ompun ystävä on älyttömän ajattelematon. Mutta sulla on kyllä tooosiii hyvät hermot. Luulisin, et olisi ite samassa tilanteessa jo valottanut sitä naikkosta, että voi pitää suunsa kiinni:) Saahan sitä tietty raskaudestaan onnellinen olla, mutta pitäis sen nyt pikkusen ajatella sunkin tilannetta!

Meirami oli saanut ns. hyvää palvelua tk:sta. Hiano juttu! Vitsit kun noin olis useemmin. Yleensä kun soittaa aikaa tai muuta tk:seen niin siellä on joku elämäänsä kyllästynyt vanha kääkkä, jonka äänestää paistaa asenne:mitä sä tänne soitat. Ja nyt mä sitten toivon, että kukaan teistä ei ole tk:n ajanvarauksia hoitavassa paikassa töissä;D Ja jos on, niin ei tätä asennetta tiettykään voi yleistää. Mä olisin muuten tehnyt ihan vastaavan kun sinäkin, eli kieltänyt miestä lähtemästä. Ei keskellä viikkoa voi keskellä yötä lähtee baarii noinvaan, hö. Turhaan se sulle mököttää! Pysy lujana vaan vastaisuudessakin! Mutta oot sä kyllä aika sitkee sissi, kun et vieläkään oo testannut! Kuinka pian sen vastauksen saa ku se testi on tk:s tehty?

Tikruukin tässä saa piakkoin jännätä, eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu;) bd bd

Ompun G: meillä ei oikein nuo kaapit pysy järjestyksessä, joku kumma niitä käy aina pemuuttamassa, mies varmaan. *viheltelee ja kattelee seinille* Nytkin kokoajan projektina saada roudattua vanhat vaatteet ja turha roina roskiin ja kierrätykseen, mutta tekemättä on yhä. Ja sitten tietskaro G: meillä on ihan pöytäkone, vaikka mies on hingunnut lisäksi läppäriä. Mä en vaan tajua mitä me tehää kahdella koneella. Sittenhän ei pian oo mitää parisuhdetta ku molemmat vaan palstailee kaiken vapaa-ajan. Mies tosin vähän eri palstoilla kun mä;) Niin ja tää meijän kone on lastenhuoneessa. Siis tulevassa sellasessa, jonka oon jo miljoona kerta sisustanutkin lapselle. Ja miestäkin tullut informoitua, et tuo sun kone sitten lähtee kun meijän lapsi tarvii oman huoneen! Tässä on vaan yksi mutta, olis nyt ekana se lapsi mille sitä huonetta sisustais!

Sarakin oli hyvällä tuulella, hyvä niin. Tuo positiivista tuulta koko ketjuun. Pian jännätään suakin! bd bd bd bd bd

Niin ja Keiju spekuloi vielä terojen ja lugejen toiminnalista eroa. Hmmmm...oliskohan se niin et terot aikaistais ovista ja luget jotenkin vahventais sitä limakalvoa....ei....ei se niinkään voi olla. Täytyy viisiin pikkusen googlettaa. Viimestään sit saatte vastauksen ku mä meen lekurille, tenttaan siltä sitten kaikki mahdolliset ja mahdottomat asiat!

Hyvää perjantaita, pian se on, viikon viimenen työpäivä!!! Niin paitsi Ompulla*kateudesta vihreenä miettii* Ei vaiskaa Ompulle hyvää perjantaivapista:)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

testasin äsken....ja ja ensin testasin ovistestin ja näytti plussa.....ööö ja sit tein viel r.testin....ja ja ja haaamu, ei tää voi olla...juilii niin et kyl se täti tulee, tää on joku virhe, testaan viel viikonloppuna uudelleen...

Iltaa leidit! :)

Tulin pikaisesti pyörähtämään, anteeksi jo nyt lyhyet ja olemattomat kommentointini.

Meiramille tosi kovasti peukkuja!!!! En käsitä, miten maltat olla testaamatta... Mut mulla on kyllä tosi vahva fiilis siitä, että plussa sieltä pärähtää! :) Toivon sitä tosi kovasti!

Ompulle tsempit sen idiootin kaverin kans. Toivottavasti se jonain päivänä tajuaa oman tyhmyytensä.

Ja isot lohtuhalit tädin kouriin joutuneille!!! Oon tosi pahoillani teidän puolesta! Mut Keijullahan ainakin näkyy jo valoa tunnelin päässä, kun saat terot käyttöön! Ja eiköhän Thelmallekin kunnon tropit löydetä, kun lyöt faktat tiskiin ja vaadit kunnon palvelua!

Tikrulle tosi isot peukut täältä, jospa se alkukierron pupuilu oiskin tuottanut tulosta... :) bd bd bd!

KaappiG: Kaapit on aika hyvässä järjestyksessä, mut muutosta on kyllä vasta vähän aikaa. Eiköhän ne repsahda tässä ajan kuluessa. Mut oon aika siisti noin yleensä ja tykkään et kaikki on järjestyksessä, ainakin suunnilleen.

TietsikkaG: Meillä on kannettava makuuhuoneessa. Kun asuu kaksiossa, niin huonevaihtoehtoja ei oo paljoo. ;) JOS me saatais vauva tässä asunnossa asuessa, niin varmaan vauvan sänky tulis tähän koneen paikalle... :)

Ompun idea asuinpaikasta on ollu mullakin mielessä. Eli laitettaisko listaan nykyinen asuinpaikka vai se, mistä on kotoisin? Mulle sopii kumpi vain! :) Asun siis nyt Tiksissä ja olen kotoisin Itä-Suomesta.

Kp15 menossa ja tänään jos koskaan pitää pupuilla. ;) Yritin jo ehdottaa miehelle, et aamulla olis ollu parempi, kun eiks ne simpat oo aamulla parempia? Mut sen mielestä se ois ollu liian teollista. ;) No, ei kai se oo huono vaihtoehto näin illallakaan tehdä kylvöjä? ;)

Me lähdetään viikonlopuksi Itä-Suomeen mun vanhempien luo eli musta ei välttämättä kuulu mitään ennen maanantaita. yritän ehtiä huomenna koneelle ennen lähtöä! Mut jos en ehdi, niin kaikille ihanaa viikonloppua ja Meiramille ja Tikrulle vielä kerran tsemppiä!!!! Toivottavasti maanantaina olis ihania plussauutisia luettavana täällä!

Hyvää yötä ihanaiset leidit!

Voi vitsi Tikru, ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!!!!! Aivan ihanaa, mulla menee kylmät väreet onnesta! :) Kyllä se haamu taitaa tarkoittaa sitä, että susta tulee uusi matkustaja plussajunaan! :) Ihanaa!