Huomenet ystäväiset!Tämä on taas se meikäläisen perjantai, yritän salassa vähän tanssahdella
Kyllä oli iiiiiiihanaaaa nukkua tuuletetussa sängyssä! Eilen oli aamusta iltaan petauspatja, peitot ja tyynyt ulkona pakastumassa. Siihen vielä puhtaat lakanat päälle ni avot! Mies jos olis ehdotellut jotain puuhastelua peiton alla, olisin kieltäytynyt

-ei voi heti nuhjata niin raikasta punkkaa, eihän!
Päätä särkee taas vaihteeks. Mutta tää on kyl melko varmaan jännityspäänsärkyä, meinaan tuntuu, että puren koko ajan hampaita yhteen. Pitäis jotain relaksanttia saada tonne niskaan. Työkaveritkin joskus hierovat, mutta on kaikki niin käsivammasia nykyään, että ei uskalla pyytää.
Jos joku on joskus kahdehtinut mun kivuliaita oviksia, joita ei voi olla huomaamatta, niin nyt mä huomaan vähän kadehtivani teitä, jotka voitte olla laskematta koopeitä ja oviksen ajankohtia.. olis kiva tosiaan antaa mennä omalla painollaan ja toimia hetken mielijohteesta, eikä kalenteri kourassa tms...
Joo, kyllä se ukkokulta on tiistaina lähdössä mun kanssa vastaanotolle. Tänään taas kysyin, että miten se aikoo sen järjestää, niin hommaa kuulemma asiakaskäyntejä samalle suunnalle...Iiks, vähän jännittää. Sairaalat on niin kammottavia paikkoja, vaikka kävis vaan jotain siellä visiteeraamassa.
Onks teillä
Piitu jo kaikki hääsuunnitelmat valmiina? Oliko isot häät tulossa (varmaan ollu puhetta, mutta enpä muista)?
Ja pakkaset jatkuu. Koittakaahan tareta!