Wish a Baby 49

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keiju80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pikainen pistäytyminen ennen ku alan taas täyttään pahvilaatikoita. Mies kohta mulkoilee jo siihen malliin, etten viitsi tässä istua sen enempää. Joten heipat tältä istumalta!

Lämmöt oli äsken 36,8. Ehkä siis nousussa...

joo, muutetaan vaan ketju lyhyiksi lutkuilijoiksi ;) Mulla ei edes terot taida pidentää sitä kunnolla, kun jos huomisesta tulee kp1, niin lutku jää 11 pv:n. Voihan kakka.

Sit esittelyä: Ollaan oltu naimisissa 2,5 vuotta (yhdessä reilu 7v). Mies on jo työelämässä ja mulla opiskelut loppusuoralla. Opiskelen opeksi ja tarkoitus olisi valmistua mahdollisimman pian, kuitenkin syksyyn mennessä. :) Tällä hetkellä teen gradua ja käyn osa-aikatöissä. Vauvayritys aloitettiin viime kesänä, mutta mulla alkoi kierrot heittelemään samoihin aikoihin kun yritys alkoi, ja sitten tuli tätä lyhyen luteaalin ongelmaa yms. Omasta asunnosta haaveillaan ja ehkä myös muutosta kehä kolmosen ulkopuolle. Siellä olis beibin hyvä kasvaa :)

Tuota Riinan rakastumisen tunnetta kaipailen minäkin! Ihanasti kirjoitit! <3 Totta kai sitä miestään rakastaa ja yhdessä on hyvä olla, mutta jotenkin kaikki on jo niin arkista ja jokapäiväistä, ettei sellaista kipinää tunnu enää löytyvän. :/ Välillä tuntuu, ettei yhteistä laatuaikaa ole ollenkaan (niin, mistähän sitä sitten vauvan tultua löytyisi jos ei nytkään?), ja sit kun on yhteinen vapaailta, niin ei kuitenkaan jutella tai muuten tehdä mitään erityistä yhdessä. Kumpikin vaan olla möllöttää omassa sohvannurkassaan. Pöh, tulipas purkaus!

Hirmusti Riinalle ja miehelle tsemppiä tupakkilakkoon! Mä yritän painostaa miestäni samaan, mutta heikolla menestyksellä :/ Voitko antaa jotai vinkkejä, jos teillä onnistuu?

bd Ompun pojalle, että pysyis terveenä!

Sunnille paljon +++ ja Keijulle myös, toivotaan ettei ne menkat sieltä ala. Tuliko tänäänkin tuhruja? Vai oliko ne vaan yhden päivän tuhrut?

Mekin ollaan oltu jo kohta yhdeksän vuotta yhdessä, huoh että se aika menee nopsaan. Ja naimissiin ollaan menossa tässä keväällä, eipä ole ollut kiirettä meillä :) Ja poika on kaksi vuotta... Tuosta rakastumisesta, minulla se menee niin että joku päivä huomaan rakastavani enemmän ja joku ärsyttävä päivä vähemmän :) Tähän mennessä on kaikki hyvät puolet riittänyt päihittämään huonot, vaan eipä tässä ole aikomusta vaihtaa ukkoo. Kai se on elämän perusta tämä turvallisuus?!

Minä se en aio kp:ä laskeskella, mutta huvikseni korkkasin greippimehun. Ovistikkujakaan en osta enkä yritä etsiä sitä ovista, ku se ei tunnu hyödyttävän mitään.

Riinalle ja kaikille muillekkin lakkoilijoille tsemiä. Minä lopetin kolmisen vuotta sitten tupakinpolton kun ruvettiin suunnittelemaan esikoista ja sinne se sitten jäi. Mutta vieläkin tekisi mieli maistaa ja näen joskus unia että miten hyvältä se maistuukaan :) Mutta minähän näen unta myös punaviinistä että miten hyvää se on vaikken ole ikinä maistanut. Meillä jäi myös alkomaholi kolme vuotta sitten pois, eli eipä ole sen jälkeen maisteltu kun suunnittelu alkoi.. Raitistuin kerta heitolla ;)

Piitu

Huomenet ystäväiset!Tämä on taas se meikäläisen perjantai, yritän salassa vähän tanssahdella :)

Kyllä oli iiiiiiihanaaaa nukkua tuuletetussa sängyssä! Eilen oli aamusta iltaan petauspatja, peitot ja tyynyt ulkona pakastumassa. Siihen vielä puhtaat lakanat päälle ni avot! Mies jos olis ehdotellut jotain puuhastelua peiton alla, olisin kieltäytynyt :) -ei voi heti nuhjata niin raikasta punkkaa, eihän!

Päätä särkee taas vaihteeks. Mutta tää on kyl melko varmaan jännityspäänsärkyä, meinaan tuntuu, että puren koko ajan hampaita yhteen. Pitäis jotain relaksanttia saada tonne niskaan. Työkaveritkin joskus hierovat, mutta on kaikki niin käsivammasia nykyään, että ei uskalla pyytää.

Jos joku on joskus kahdehtinut mun kivuliaita oviksia, joita ei voi olla huomaamatta, niin nyt mä huomaan vähän kadehtivani teitä, jotka voitte olla laskematta koopeitä ja oviksen ajankohtia.. olis kiva tosiaan antaa mennä omalla painollaan ja toimia hetken mielijohteesta, eikä kalenteri kourassa tms...

Joo, kyllä se ukkokulta on tiistaina lähdössä mun kanssa vastaanotolle. Tänään taas kysyin, että miten se aikoo sen järjestää, niin hommaa kuulemma asiakaskäyntejä samalle suunnalle...Iiks, vähän jännittää. Sairaalat on niin kammottavia paikkoja, vaikka kävis vaan jotain siellä visiteeraamassa.

Onks teillä Piitu jo kaikki hääsuunnitelmat valmiina? Oliko isot häät tulossa (varmaan ollu puhetta, mutta enpä muista)?

Ja pakkaset jatkuu. Koittakaahan tareta!

Älä Keiju menetä uskoasi, et saa!! *halaa kaveria lämpöisesti ja pyyhkii kyyneleitä poskilta*. Ootteko muuten ajatelleet miehen tutkituttamista? (vai ootteko peräti jo tehneet sen, noloa taas tunnustaa, ettei muista!?) Voi itku sentään, kyllä niin toivoisin, että teitäkin onnistaisi...

Eilen illalla oli vielä 37.1 taas, aamulla en mittaillu. Jos nyt laskee lämpö niin meinaa tätin saapumista? kun en ole aikaisemmin mittaillu...
Masukipu muuttu totaalisesti eilen normi menkkakivuksi ett odotin jo tänä aamuna tätin tulevan van ei vielä.. kiirus nyt..

Kiitos Omppu lohdutuksista :´) Ei olla miestä vielä tutkittu, mutta varmaan siellä maaliskuun lekurikäynnillä tulee sekin puheeksi. Oon jo valmistanut miestä ajatukseen, että se joutuu antamaan näytteen. Ärsyttävintä on kyllä tää tuhruvaihe, kun tietää, et täti on jo tulossa, mutta joutuu silti kärvistelemään monta päivää!Tää asiakaspalvelutyö on kyllä ihan persiistä tällaisina päivinä. Ja pitäis vielä paketoida vauvalahjaa työkaverille *mur*.

Huomenta!

Voisin minäkin esitellä itseäni. Yhdessä ollaan oltu reilu 6 vuotta. Joulukuussa mentiin kihloihin. Joulukuussa myös valmistuin luonnontieteelliseltä alalta maisteriksi. Tällä hetkellä olen työtön, mutta työharjoitteluun olisi tarkoitus mennä jos "oikeita" töitä ei omalta alalta löydy. Mies on ollut jo monta vuotta töissä. On silti vuoden mua nuorempi... En oikein tiedä miten loppujen lopuksi päädyttiin aloittamaan tjottailu (joo-o, tosi tjottailua onkin ollut...), koska munhan piti ensin saada sitä oman alan työkokemusta... =) (Jos jostain tuntuu siltä, että on lukenut tuon äskeisen ennenkin, siihen on hyvä selitys... Kopsasin sen nääs tuolta edellisestä ketjusta ja muokkasin vähän. MInäkö muka laiska? =D)

Hei Keiju, torstai on toivoa täynnä! Älä vielä luovuta. Mega-peukutukset bd bd bd bd !!!Ja Sunnille kanssa!

Joo, ei se tunnu niin yksinkertaista olevan, tämä lapsen saaminen siis. Ja mulla menee hermo tähän odotteluun. Ensin odotat että täti häipyy, sitten odotat ovista ja sitten paritellaan hurjasti ja vielä pari hermopanoa päälle (termi lainattu tuolta tiukkapipojen ketjusta =)) ja sitten odotellaan sitä piinaviikkoa. Ja sitten kun testit näyttää negaa, odotellaan taas tätiä. Aagh. Ja huomhuom, nyt on siis vasta kolmas yrityskierto käynnissä. Että jospa vedän syvään henkeä ja lasken kymmeneen...

No, meillä on se muutto tulossa, joten se toivottavasti vie osan ajatuksista pois raskautumisesta. Jospa sitä ei sitten ihan niin tarkkaan ehtisi kytätä kalenteria ja omaa kroppaansa...

Riinan kirjoitus uudesta kodista ja kukoistavasta parisuhteesta oli oikein ihana! Meillä(kin) pidetään ehkä toista itsestäänselvyytenä. Ja iltaisin ei paljon ehdi (tai jaksa?) toista huomioida. Mies istuu illat netissä, tai miettii työjuttuja. Jotain varmaan tarttis tehdä? :|

Omppu, hienoa että miehesi tulee mukaan sairaalakäynnille! Ehkä miehille on jotenkin isompi asia, kun tutkitaan suvunjatkamiskykyä?

Riikka kp 5

Huomenta vaan kaikille! Meillä oli "vain" -15 pakkasta aamulla, vaikka lupas -25. Vähempikin kyllä riittäis tämmöselle kesäihmiselle...

Keiju, sitähän mäkin ajattelin, että vasta oviksen jälkeen niitä teroja kannattais popsia. Mulla on tänään seurantaultra niin kysyn siltä lääkäriltä, josko mun kannattais alottaa terot myöhemmin tai sitten syödä niitä kauemmin riippuen oviksen ajankohdasta. Jos sulla muuten vielä seuraavassa kierrossa tuhruilee teroista huolimatta, niin kysy lääkäriltä jos ne terot vois vaihtaa johonkin muuhun. Olikohan ne primolutit, jotka on teroista hiukan vahvempia?

Nyt on pakko jatkaa töitä, olen tätäkin viestiä kirjottanut jo 45min kun kokoajan joku keskeyttää

Sara n. 10.2.
Sunni n.10.2
Safiiri 19.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.

Alkaa pahasti näyttää siltä, että on aika siirtyä tuonne listan hännille :(

t. Keiju ja kasa suklaata

Voi hittolainen sentään Keiju...hö!! En osaa nyt mitään järkevää sanoa...

Tää tyttö tilas sitte ajan vyöhyketerapiaan! Yhtään ei puhuttu, että mihin tarkoitukseen, mutta menenpä kattomaan, mitä sillä on tarjota. Onhan sitte sekin koettu, kun niin kauan olen siitä haaveillut.. Ens viikon perjantaille sain ajan.

Jaa, jos laskis kassan ja alkais suunnittelee poistumista. Mikäs muuten Saran tilanne? bd!

Omppu 10/280

Sara n. 10.2.
Sunni n.10.2
Safiiri 17.2.
senora 20.2. (sitten tsekataan ne etelän hetelmät ... )
Riina 26.2. (ja terot varmaan aikastaa taas muutaman päivän...)
Omppu n. 4.3. (jos vielä jaksan yrittää..
Riikka n. 5.3.
Keiju 8.3.

Alkaa pahasti näyttää siltä, että on aika siirtyä tuonne listan hännille :(

t. Keiju ja kasa suklaata

Laitoin oman jännäyspäiväni kaks viikkoa eteenpäin viime sunnuntaista.

Keijulla lohturutistus täältäkin. Hempskatin täti ku se kurvaa joka ketjuun. Kermitteihinkin ehti...

Niistä antibiooteista. En tiedä onko sattumaa vai ei, mutta sekä kevään km:ssä että tammukuisessa olin joutunut syömään antibioottikuurin just suurinpiirtein kiinnittymisen aikaan. Lääkäri väitti ettei sillä oo merkitystä, mutta mistäpä sen tietää. Nyt en haluais ottaa yhtään riskiä.

Kiinnittymisestä tulikin mieleen tämän päiväinen tapaus: kävin pikaisesti uudessa kotipaikassamme työhaastattelussa. Samalla vilkaisin vielä tulevaa uutta kotiamme. Kävin siellä vessassa ja vessapaperiin tuli ihan hiukkasen punaista! Kiinnittymisvuotoako???? Nyt ei kyllä uskalla riemuita eikä juhlia yhtään, mutta meikäläisellä on nyt toooooosi pitkä aika odotettavana.

Nyt lopettelen. Jos musta ei kuulu enää mitään, ollaan pakattu myös tietsikka. Uus nettiliittymä toimii joskus tulevaisuudessa. Palaan sitte asiaan. Vaikka totta kai jos jotain ilmoitettavaa tulee, käyn vaikka kirjaston koneella...

Tsau!

Voi itku Keiju, joko ne tuli ihan kunnolla ne menkat? Vai onko vielä tuhruja? Voi että kun noita plussia saisi tulla enemmän vaikka muille kun ei oma onnistu!

Vaikka uhkailin etten aio mitään raskautumisen eteen tehdä, niin greippimehua ajattelin juoda ja juonkin jo. Muuta en kyllä tee...

Mikäs on sunnin tilanne? Tuntemukset menkoista jatkuu mutta mitään ei vielä kuulu? Peukut!

Piitu

Hirviällä kiireellä raapustan!
Menkka olot on kadonnu, tissit on kutistunu, pomppasinko suoraan seuraavalle kierrolle?? :) Katsotaanpa aamulla tilanne uudestaan... Tilasin jo valmiiksi masikseen kampaamoajan ;)

Mutta huomenna turisen paremmalla ajalla lisää, kohta jään jälkeen :O

Huomenta!
Ihanaa viikonloppu on edessä. Ajateltiin viettää ihan rauhallinen viikonloppu kun kalenteri on taas loppukuun niin täynnä. Me olemme olleet neljä vuotta yhdessä ja viime syksynä mentiin kihloihin. Vuosi sitten rakastuttiin "uudelleen", ja sen jälkeen olo on ollut paljon mukavampi.

Masentaa.. ei oikein jaksa kirjottaakkaan. Mie sitten menin ja tein aamulla testin, oiskohan kp34 nyt kun ei aamullakaan näkynyt kuukautisia niin en malttanu oottaaam ja ei sitä kahta viivaa ilmesty!! Ei haamun haamujakaa saa kuin kuvittelemalla :(
Kaiken tämän jälkeen kuin kipiäkin mie olin, yyh! Katotaan niin täti loikkii kohta ikkunasta ja mensut alkaa kiusallaankin nyt heti kun on testikin kulutettu ja sen kansa hermoillu. perhana!
Taijan lähteä imuttaan kahvia koneeseen. Pissattaapahan ees loppupäivä enemmän.

Ns "roskishaamu" sinne ilmesty... kymmenen minsan päästä eka katselun jälkeen, jos oikein tarkaaan kattoo, öö kuvittelee... äääääh! Perhana! Huoh...
Epäitoivoista eikö :( Kuinka pian nuita haamuja pitäs näkyä koska eihän testiä saa lukia kymmenen minsa jälkeen enää... En tahdo uskoa roskishaamuihin ja kuvitella taas omiani... Kiroiluttaa kuin vanhaa merimiestä!

Perjantaita!

Sunni, millä testillä testasit? Muista, niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy! bd bd bd Parin päivän päästä uusi testi kehiin vaan. Sehän on tosi yksilöllistä miten nopeasti sitä raskaushormonia erittyy. Ja riippuu tietty testin herkkyydestäkin että näkyykö vai ei. bd bd bd !!!

Safiirilla punertavaa vuotoa. Toivotaan, että olisi kiinnittyminen kyseessä. bd bd Tsemppiä muuttotouhuihin!

Mikäs on Saran tilanne? bd bd

ON: Kp 6. Ja vieläkin tuhruttaa. Menee hermoooooot! En viitsinyt eilen kaupassa investoida uusiin rätteihin (koska enhän mä niitä tarvitse enää tän vuoden aikana ;)), joten saa nähdä loppuuko rätit ennemmin kuin vuoto....

Apteekin raskaustestilla kokeilin. Eii auta kuin katella että näkyykö tätiä :(
Puuh, onneksi on tänään kotipäivä ettei tarvi muualla pyöriä... Tosin hommia olisi rutkasti, ei vain ole energiaa alkaa äpöstää mitään...

Huomenta!

Keijulle pahoittelut, jos se tätipirulainen nyt hyökkäs! Koska otit viimeisen teron?

Mä kävin eilen siellä ultrassa ja komeita muniksia oli kasvanut, oikeella kolme ja vasemmalla kaksi. Ja kuulemma voi irrotakkin enemmän kuin yksi...hihii kaksoset 8) No tuskin sentään, mut tulis edes yksi! Kysyin niistä teroistakin, että syönkö silti kp15-24, vaikka ovis oliskin vasta kp18, niin lääkäri totesi, että ne on ihan hyvät päivät, enkä mä sit uskaltanut ruveta vastaankaan inttämään. Kolme kuukautta nyt mennään clomit+terot yhdistelmällä ja sit laitetaan lähete keskussairaalaan lapsettomuuspolille. Voi kun ei tarttis sinne enää mennä!

Vyöhyketerapiassakin olin eilen ja nyt mulla on magneetteja hanurissa! ;D Viimeks se terapeutti laittoi semmosia pikku magneetteja korvien hermoheijastepisteisiin ja nyt on sit yläkankuissa magneetit..hih. Mun kropan virtaukset kuulemma jumittaa tossa lantion seudulla ja näitten magneettien pitäis nyt sitä virtausta parantaa.

Omppu, sunkin kannattaa sille vt:lle kertoa teijän vauvayrityksestä, niin se tietää sitten painella oikeita pisteitä! :)

Safiirilla kiinnittymisvuotoa ja Sunnilla roskishaamu, hui sentään, menee jännäksi! Peukkuja!!

Ulkopuolisena tsemppaan Sunni sinua!
Täällä yksi roskishaamuilija. Mulla mammaksin herkkä näytti ensin roskishaamua, kun olin vain testailemassa, että onhan mulla pitkä kierto, eihän näy mitään... ;-)
Siitä muutama päivä ja Clearbluella taas roskishaamu. Sinä päivänä kun menkat ehkä olis pitäny alkaa näytti viivaa testiajan sisällä.
Ei mulla ainakaan tuo Apteekin oma ole koskaan mitään turhia haamuja näyttänyt. Muutaman päivän päästä uusi testi, ei ne menkat ole sulla alkamassa :-D

Terkuin Tehotyttö rv 5+3

Kiitos Tehis kannustuksesta ja Riikalle peukkuiluista :)
Kävin ostamassa uuden testin ja suklaata! Minulla on hyvinkin pitkä kierto taasen, menee jo päivissä sekaisin, eli odotetaan näkyykö nyt parina päivänä kuukautisia. Testataan sitten vaikka sunnuntai illan ratoksi jos sinne asti päästään... Tai varmuuden vuoksi maanantai aamuun...

Safiirille peukkuja, taitaa tulla t-o-d-e-l-l-a jännät odottelut siellä! Kunhan et stressaa liikaa :)
Ja kukkikselle peukkuja että jokin niistä tärppäisi kun kerta olet kunnolla ruvennut "munimaan" :D