Wish A Baby 87

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hilma77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
senora: vilkutus täältäkin...
mä kun oon kirjotellu kahteen tai kolmeen ketjuun niin sitä kirjottamista riittää nyt varsinkin kun ravaa vielä odotusketjuissakin :)
Mutta en ole teitä unohtanut, jotenkin vaan hiipunut oma kirjotustahti plussauksen jälkeen vaikka joka päivä käynkin täällä kattomassa kuulumisia..

Mari: toi jokatoinen päivä taktiikka voi olla ihan hyvä...meillä oli se käytössä jossain kierrossa eikä tarvinu miettiä että riittääkö se.. (paitsi mä mietin ja saatoin kyllä kallistaa miehen välillä joka päiväkin tietyn viikon ajan..) mut mulla ei vissii muuta tekemistä sillon ollutkaan :D nojoo! Mut toisaalta sitä voi kyl yrittää niinkin että hommailee oikeesti vaan sillon kun tekee mieli... Tosin joskus kun teki mieli niin itekin oli niin väsynyt ja sanoin sitte miehelle että ei taida vauvaa kuulua tässä kierrossa ku mä en kertakaikkiaan nyt jaksa vaikka mieli tekis...

Tsemppiä kaikille ja toivotaan että mahdollisimman moni lähtis nyt Hilman perässä odottajien puolelle <3

Mi-iu rv 15+1
Täällä ei ihmeitä, eilen kysy yks työkaveri oonko raskaana (ja siis mun maha todella pullottaa, tosin luulen että ihan turvotusta on vielä..) ja tänään sitten toinen työkaveri oli kysynyt kyseiseltä henkilöltä että oonkohan mä raskaana :D heh! tilanne oli tosin semmonen että tämä ekaks kysynyt työkaveri ei kunnon vastausta tainnut ehtiä antamaankaan, ja kysyi multa sitten myöhemmin et saako siitä puhua.. :) Mun puolesta saa, kun en itekä voi mennä huutelemaan ilman keskusteluun johdatustsa et "hei, mä oon muuten raskaana!".. :D

Ohhoh, olenkos todellakin ensimmäinen joka tänne tänään rustailee...

Missäs kaikki oikein ovatkaan??
Keijustakaan ei ole kuulunut aikoihin, mikähän on tilanne..?

Pitää kyllä todellakin koittaa tota joka toinen päivä taktiikkaa. Häipyis vain tämä erikoinen täti. Olen odotellut tässä niitä kovia tätikipuja, mutta ei vain tule. Yöllä muka pikkusen juili tätimäisesti, ja siihen se sitten jäikin. Nyt vain tuntuu painetta tuolla vasemmalla puolella ja välillä nippailee oikeella ja vasemmalla puolella.. Noh, olihan tää muutenkin aikas erilainen kierto, niin kaippa tämä tästä..

Mi-iu: mun piti tyyliin töissä sillon huudella "et hei olen raskaana" että pystyin sitten rennosti sanomaan meidän kassavastaavalle että milloin oli neuvolakäyntejä yms ;D Kaikki ei tietenkään tienneet, mutta kesäloman aikana maha sitten pullahti siihen malliin esiin, ettei se jäänyt epäselväksi =) Muutama vanhempi naisimmeinen siellä oli pohdiskellut, että joko se tyttö on raskaana tai sitten sille on loman aikana maistunu makkara :P

Jo on markkinat (Maria lainatakseni), menkat hyökkäs eilen ihan puun takaa!? Tuli ennätyslyhyt kierto 25pv ja ennätyslyhyt l-vaihe 8pv :O Mitä lie munkin kropassa taas tapahtuu...??

Kukkis: Ilkeä täti kun se nyt näyttää tässä kuussa tekevän tollasia yllätyshyökkäyksiä. *lohtuhali* Sullekki sit iski lyhyt kierto, mulle kans. Molemmilla näköjään kropat aikas lailla sekasin.. =/

Tuli pikastoppi mun kirjottelulle tossa aikasemmin kun pomo istahti viereen.. huh..

Jotain piti kommentoida, mutten nyt enää muista mitä?? Niin, missäs vaiheessa Keijun kierto on, onko mitään clomi/luge -oireita ilmaantunut?

Jaahas, jospa tästä lähtis kotia kohti!

Kukkikselle pahoittelut tädistä :( Oli kyllä tosi lyhyt kierto! Välillä on vaikeaa ymmärtää omaa kroppaansa..

Marille tsemmpiä joka-toinen-päivä-taktiikkaan. Kuten aikaisemmin jo todettu; ei ne miehet osaa laskea ;)

Toivottavasti Helinä ei jäänyt vanhaan ketjuun!

Kukkikselle pahoittelut tädistä!

Täällä menkkamaista painetta vatsalla, kirpistelyä ja nipistelyä ja kaikkee semmosta...blääh...ompa kiva heittää jo täs vaiheessa kiertoo hanskat tiskiin...pöh! :S

tikru ja koopee 20

Tänään tuli ovistikut postissa ja eka tikutus tehty:-) Vielä ei ovista bongattu;-) Sitä vaan ihmettelin, että mistä ihmeestä se haalea viiva siihen tulee, jos ei siitä LH-hormonista? Siis kun vaihtoehto negatiiviselle on joko haalea viiva tai ei viivaa lainkaan. Voiko tästä päätetellä, että ovis on ehkä lähellä?!?!? Onkohan mun ovis sittenkin livahtanu ohi, kun nyt kp13 ja limapäiviä jo muutama takana. Tänään ihan selkeesti kuivempi päivä?

Ääh, pajon kyssäreitä ja omaa löpinää:-D

Maha turvoksissa vieläkin...menis jo ohi tää tämmönen pallo-olo. Muunlainen toki sallittua;-)

Huomenta

Täällä ollut alavatsakipuja keskiviikkoillasta lähtien. Viime yönä kolmen aikoihin heräilin valtavaan kipuun alavatsassa. Siinä meni sitten puolisen tuntia kärvistellessä, että lääke auttaa ja vielä varmaan toiset puoli tuntia, että sai taas unen päästä kiinni. Nyt aamulla näyttäis siltä, että tämä päivä on kp1. Jos näin on, niin meikäläisen kierto oli tällä kertaa 29 päivää. Alle 30 päivän kiertoa en muista olleen moneen vuoteen... Joskus hurjassa nuoruudessa :-) Oliskohan se hyvä merkki?!

Kukkiksellakin ollut lyhyt kierto, jopas jotakin... Onko sulla ollut stressiä tai tapahtunut jotain mullistavaa?
Tikrulla vielä mahdollisuus plussata. Peukkuja!
Marillakin kummallinen kierto. Mikä kiertopv sulla menossa?
Oona saanut hankituksi ovistikkuja. Miten pitkiä sun kierrot yleensä on? Jatkossa voisit varmaan aloitella tikuttelun vähän aikaisemmin nyt kun niitä tikkuja on kaapissa. Minä tässä mietiskellyt, että unohdan tikuttelut tässä kierrossa (jos siis nyt kp1) kokonaan ja yritän ihan tuntemuksilla ja tuurilla löytää oviksen. Voihan niitä tuntemuksia sitten vahvistella tikuilla, jos siltä tuntuu.
Jospa nyt lähtis aamupalalle. Olis palaveri kymmeneltä mutta muuten ihan helppo päivä tiedossa, joten ehtinen tännekin vielä tänään.

Kivaa perjantaita kaikille ja rentouttavaa viikonloppua, jos ei enää tänään "tavata".

Eipäs luovuteta vielä, Tikru! Saattaahan se olla...! bd bd bd

Oona, en saanut minäkään koskaan kuin haalean viivan ovistikkuun. Mutta kun ajoittaa makuuhuone puuhailut niihin aikoihin, kun haalea viiva on, on varmaankin parhaimmat mahdollisuudet.

Annukalla ollut kurja yö. Toivottavasti helpottaa. Jostakin muistelen kuulleeni/lukeneeni, että parhaimmat mahdollisuudet on raskautua, kun kierto on 30 pv. Johonkin se perustu..

Täällä hieman tuntemuksia alavatsassa, mutta aika erilaisia kuin tädin aiheuttamat. Kahvia yritän vähentää edelleen..

Onpas täällä ollut lyhyitä kiertoja nyt :O Pahoittelut Kukkikselle ja Annukalle :(
Tehän taidatte nyt mennä kolmistaan samaa kiertoa, ainakin lähes!!

Onkos Tikrulla yleensä oireita näin varhaisessa vaiheessa? Se voi merkitä ihan muuta kuin tätiä!!! Pidän peukut entistä lujemmin pystyssä bd bd bd!!!

Oonan kannattaa vielä tikuttaa muutama päivä, tietty riippuen kuin pitkiä sun kierrot yleensä on. Mulla tuli parissa kierrossa tuollaset hämäävät limat kp 10 paikkeilla, mutta ovisviivat vasta joskus lähempänä kp 20. Mulla on siis aina pitkät kierrot 32-35).
Jos näyttää, että se ovis meni jo, niin sitten ens kerralla tiedät aloittaa aiemmin, jos tarvii... bdbdbd!

Keijuu.... missä mennään????

Helinä hukassa, hmmmm...

Täällä inhottavia selkäkipuja, yöllä taas vessan jälkeen vatsaan koski pelottavasti.
Myöhemminhän sen näkee oliko hyvä vai huono juttu.. Tosta vatsan toiminnasta, keskenmenneessä olin tosi lujilla :) ja nyt toisin päin. Luin, että raskaus saa tällaista aikaan. Kivut ja vatsajutut... google savuaa.... :)

Tsemppiä Sonialle. Uskotaan, että kaikki menee hyvin. Itsellä juttu kuitenkin vielä niin uusi, että en oikein osaa mitään pelätä. Aikalailla ihmetellessä menee :)

No moi.

Löysinhän minäkin takaisin seuraanne, olikin jo ikävä ja mietin, että mihin kaikki katosivat: siellä vanhassa ketjussahan minä kävin roikkumassa, heh...

Täti saa lähteä kotikonnuillen parin päivän kuluttua.

IHAN MAHTAVAA HILMA, VOI HITSI MELKEIN ITKETTÄÄ, JEEEE!!!!

Ja itsesääli-itketti myös muutama päivä sitten tädin päästyä rymyämään kirjahyllynkin läpi, mutta nyt jo hyvä fiilis. Toiveikkaana uutta ovishetkeä odotellen.

Lähden kotiseudulle Tampereelle miehen kera tänään. Mukavaa. Sisko odottaa kolmatta lastaan, pääsee näkemään, joko hän on suurentunut. :)

Mukavaa ja rentoa viikonloppumenoa leideille!

ps. Kuuntelen tässä juuri hankkimaamme PMMP:n Puuhevosta, sitä lastenlevyä. Tässä on muutama tosi hyvä raita, mm. Täti Monika ja Etkö ymmärrä. Vanhoja klassikoita hauskoina ja myös koskettavina sovituksina.

Hih... Ihan, kun olis omaa kirjotustaan lukenut, kun luki tuota Helinän viestiä. Pieni 'deja vu' -olo iski! Täälläkin siis muutama päivä sit täti tullut kylään (nyt kp4) itsesääleineen ja itkuineen ja toivokkaina tulevia ovishetkiä odotellaan. Ja kaiken huipuks ollaan myöskin miehen kanssa lähössä tänään mun kotikonnuille Tamperelle viikonlopun viettoon ja tarkoitus juurikin mennä siskoa moikkaamaan. Tosin sillä on vain kaksi lasta, mut nyt rupesin jo miettiin, et jos sekin odottais kolmatta...

Mukavaa viikonloppua teillekin! Ja hirmusti niitä plussatuulia bd bd bd bd

t. Amilda79 alkumetreillä -ketjusta

Täällä taas... En oikein meinaa keretä palstailemaan enää nykyään... Mutta nyt on taas viikon työt tehty ja on aikaa "harrastuksille":)

Hilmaa en olekaan tainnut vielä onnitella, joten jättisuuri onnitteluhali sinnekin!! Voi miten ihania uutisia :) Mä arvasin ;)

Oona oli pohtinut ovistikkuja. Se vaaleampi viiva tulee siksi, kun elimistössä on aina jonkin verran LH-hormonia. Hormonimäärä kuitenkin kohoaa hetkellisesti juuri ennen ovista, ja siksi tikuissa vasta vahva viiva merkitsee plussaa. Kaikki ei sitä kuitenkaan saa bongattua, mikä ei silti välttämättä tarkoita, etteikö ovuloisi (kuten Hilma juuri todisti ;)). Muistaakseni Saralla oli sama juttu, mutta onnistui saamaan vahvan viivan, kun testasi aamupissasta. Joten sitäkin kannattaa kokeilla. Mutta kyllä sun kannattaa mun mielestä vielä jatkaa testailua, ovis voi ihan hyvin olla vielä tuloillaan!

Kukkikselle, Marille ja Helinälle tätipahoittelut. Plääh :( Onpas tosiaan kaikilla ollut outoja kiertoja! Höh.

Tikrulle peukut, älä vielä luovuta!! Mitenkäs Annukan kävi? Peukutan vielä suakin varmuuden vuoksi :)

).( Eipä mitään ihmeellistä. Huomenna viimeinen lugepäivä, joten täti varmaan rymistelee paikalle maanantaina. Tosin lämmöt oli laskenut tänä aamuna jo 37,0 -> 36,7, joten aika selvä merkki... Mitään erityisiä tuntemuksiakaan ei ole, joten eiköhän se täti sieltä taas kerran saavu :( Koko viikon sitä on taas odottanut jotain oireita, mutta kun mitään uutta ei kuulu, niin se on jo aika selvä tapaus täällä. Kun tietäis, mikä tässä mättää...

Mietin vain, että onkohan vielä jotain tutkimuksia, joilla voisi selvittää, mikä on vikana? Kun nyt on testattu hormoniverikokeet, simpat ja munatorvien aukiolo (olikohan meiltä muuta..). Kukkis, sä kun oot jo pidemmällä tuossa hoitoruljanssissa, niin onko sulta/ teiltä tutkittu vielä jotain muita juttuja, vai sittenkö vain suoraan inssiin?

No, menee nyt niin masentaviksi nää mun pohdiskelut, että taidanpa häippäistä. Mukavaa viikonloppua kaikille!!

keiju dbdb ettei täti tuliskaan!!

Täällä ollu aikalailla kipua alavatsalla koko päivän...ei se täti armaha yhtään ku aloittaa kipuilut jo viikkoo ennen menkkojen oletettu tulopäivää...:S

Tuohan voi tikruliini olla jotain ihan muuta kuin täti...bdbd

Tänään taas tikutus ja viivat vieläkin vaaleammat kun eilen?! Nooh, tikkutelen vielä viikonlopun ja sit annan olla tältä kierrolta. Joku laskuri sano, et ovis ois viikonloppuna...tiedä häntä. Mutta, jos se ovis oli jo, niin se on hyödynnetty;-D joten empä jaksa stressailla. Empä;-)

Oona: mulla näytti täs kierros kans muistaaksein koopee 12 et ei oikee mitää viivaa ollu ja sit yhtäkkii oisko ollu koopee 13, ja muistaaksein viel koopee 15 oli testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva...et voihan se olla et se sielt viel tulee...mikä koopee sul on? jospa sun oili oiski myöhässä...mut hyvä jos on jo hyödynnetty etukäteen jos se oli jo, mut voihan sitä viel v-loppuna romantisoida ja ja ja ....:):)

Huh, nyt onneks kivut vähä hellittäny *koputtaa puuta*..

tikru ja köypee 21

Tikruliini: nyt tosiaan kp14/28-30, joten kaiken järjen mukaan oviksen pitäis olla viikonloppuna...tarkoitus olis romantisoida:-D

Toivotaan, että kivut pysyy sulla aisoissa bdbdbd

Ikäviä uutisia, kun täti oli löytänyt Annukan luo.. Annukka: Mulla on nyt siis menossa kp3, eli ovista kohti porhallan, kivut on vain niin outoja, ett sitähän ehtii tässä kuvitella yhtä sun toista.. "Jos nä oliski vain valemenkat.. yms"

Sonia: Totta muuten, Kukkis*, Annukka ja minä mennään melkein samaa kiertoa, mahtaa kaikilla olla päivän ero seuraavaan =) Toisaalta ikävää ja toisaalta huvittavaa.. =)

Tikrulle bdbdb ei vielä saa luovuttaa, jospa ne kivut oiski jotain ihan muuta ku tätiin viittaavaa =D

Oonalle tsempit oviksen bongailuun ja romantisointiin viikonlopunaikana =) Toivotaan että simpat löytää perille :D

Helinäkin löysi meidät taas! =D Hienoa että täi on kohta selätetty. Ja mukavaa reissua!

Mulla on tänään olu työntäyteinen päivä, kun veljen lapset(4v sekä 1v8kk) oli täällä hoidossa muutaman tunnin. Tottakai meidän ukkeli ja tää veljen nuorimmainen heräsivät yhtä aikaa päikkäreiltä, ja meikäläinen juoksee ulkona lapsia noutamassa :D Muuten meni kyllä hyvin. Pienet sitten päätti sotkea vaippoja vuoronperään, kun toiselta sai pyllyn pestyä niin toinen tuli haisemaan viereen. ;D Hyvää harjotusta jos itselläkin olisi sitten jossakin vaiheessa kaksi lasta :P

Anteeksi! Toivottavasti kellekkään ei nyt tullut pahaa mieltä, kun meikäläinen julistaa siitä että olispa jo toinen lapsi ja toiset yrittää esikkoa... *nolostuu*

Hyviä viikonloppuja!

Pitkästä aikaa heipä hei.

Meillä ei ole kotona vieläkään nettiä, joten en oo kerenny käydä linjoilla juuri ollenkaan. Kermitteihin tällä viikolla kirjotinkin nykyisiä surullisia uutisia toisen koiramme menehtymisestä.

Hilmalle valtaisat plussausonnittelut!!!!!

Ja muille kovasti plussapuhureita!!!!!

Tänään siis eka äippälomapäivä. Saikullahan olin syyskuun lopusta eiliseen. Nyt on jo pidemmän aikaa tuntunu melkein jatkuvasti suppareita. Välillä niitä menkkamaisiakin, joten täytyy ottaa tosi rauhallisesti että selvittäisiin helmikuun puolelle kunnolla. Sitte Nelkku saa syntyä ihan vapaasti.

Palaan taas linjoille viimestään sillon ku saadaan netti toimimaan.

Safiiri ja Nelkku yli 34