Wish A Baby 89

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oijjoi... Kylläpä jännittää Tikrun puolesta, ihme oireita pukkaa!

Annukalla on aika varmat suunnitelmat, hih, iloista möyhennystä vaan sänkykammariin!

Mikäs Hilma sulla on tuon selän kanssa ollut ongelmana, onko se jatkuvaa kipuilua?

Minä bongasin oviksen digitikuillani jo perjantaina. Oltiin miehen kanssa molemmat kotosalla tuo aamu, joten laitoimme hösseliksi saman tien, ja tänä aamuna uusiksi, he-hee, täytyy toivoa, että pullataikina lähtisi nyt kohoamaan uunissa. :) Tapahtui ihan kumma juttu; aamulla herätessä oli ihan normaali olo, ja sitten, heti kun olimme tamppailleet vällyjä, iski hirmu kipee olo. Se jatkui iltaan saakka, mutta tänä aamuna ei mitään. Nyt tosin on taas hieman outo olo... Jaa-a!

Mukavaa lauantai- iltaa ja sunnuntaita, se on mullakin vapaa tän työhössötyksen keskellä, huh...

Hienoa, että Senoran neuvolakäyti on mennyt hyvin.

Marikin sanellut ukolle sävelet, niin sitä pitää;-) Ei varmaankaan lainkaan myöhästä aloittaa petipuuhia viikonloppuna.

Noi Tikruliinin oireet on kyllä metkoja. Jospa se nyt ois tärpännyt bdbd ja Annukan suunnitelma kuulostaa hyvältä-> kannatetaan:-)

Hilmalle iso plussapuhuri täältä, että tärppi tulisi.

Helinäkin bongannut oviksen, joka saatu hyödynnettyä tuplana. Nyt peukutan, että simppa ja munis tekevät ikuisen liiton:-) bdbd. Mulla on joskus ollut jotain saman tyyppistä "päivän sairastelua". Oon miettiny, et saattaa olla ovis...

Täällä on kyllä monella jännät paikat! Nyt raajat ojoon bdbd

Minun on jotenkin vaikea (onneksi;-) ) jännätä oireita, kun torstaina urheilin pitkästä aikaa niin rajusti, että koko kroppa on kuin maantiejyrän alle jääny. Nippaa ja jomottaa sieltä sun täältä. Tänään on vähän öllöttäny pitkin päivää, mutta veikkaan sen johtuvan tosta lihaskivusta. Selkäfileet niskasta alas asti hellänä, vatsalihakset hellinä jne, joten kaikki edes oireiksi viittaava hukkuu tähän olotilaan. Herkkua tuo urheilu;-)

oona, kp 21/28-30

Tikrun oudot tökkäilyt kuulostaa kyllä lipaavilta! Tämä menee todellakin jännäksi =) bdbdb

Annukan suunnitelma kuulostaa todella hyvältä, voimia uurastukseen ;D

Helinälle bdbdb että simpat löytäis nyt perille ja onnea vielä oviksen bongaamisesta.

Hilma, hyvä että selkäkivut loppuivat kuitenkin. Ikävää että iho on mennyt huonompaan suuntaan. Ei mullakaan ollut minkään valtakunnan raskausoireita alussa, oiskohan ollu rv10 jälkeen ehkä hiukka pahaaoloa, mutta eipä oikeestaan muuta.

Mullakin on todellakin tää hormoonitoiminta palautunut, kun toi ihottuma ihan villintyi raskauden aikana, ja nyt kahden vuoden jälkeen iho on alkanut voida paremmin, lähtenyt paranemaan ihan ilman lääkkeitä.
Tänään sitten sain miehen kellistettyä, ukko oli koko päivän ihan himokkaalla tuulella ja heti ku poika hiljeni, niin miekkonen oikein hyökkäs kimppuun.. Ihan uutta meille ;D Huomenna aattelin kellistää ukkelin myöskin, pitää tehdä se vain pojan päikkyjen aikaan päivällä, kun illalla ei varmaan keretä. Ja sit ajattelin tosiaan vielä ti ja varmaan to. Johan sitä sitten on taas koitettu..

Mari ja kp 12/26-28

Oonan kanssa oltiin yhtäaikaa linjoilla =) Olit jaksanu urheilla. Mä olen niin laiska että hyvin menee jos jaksan kunnon hienpintaan nostavan kävelylenkin toisinaan heittää koiran ja pojun kanssa =) bdbddb Oonalle!

Täällä onkin monella ollut kovat lakanoiden pöllytykset menossa! Kovasti peukkuja, että saataisiin ihailla plussatuloksia parin viikon päästä! Tikrulle erityispeukut, kun jännäys alkaa olla taas loppusuoralla! Mielenkiintoisia oireita sulla tosiaan.

).( Taas on täti kärsitty ja kp 6 menossa. Mutta olipahan niin helkkarin tuskallinen vierailu, että alkaa endoepäilykset taas vallata mieltä. Buranaa meni 2000 mg parina ekana päivänä, kun yleensä oon pärjännyt yhdellä tai kahdella 400 mg:n tabulla. Tai sit ne clomit tosiaan pahentaa menkkakipuja, kun on selvästi niiden syönnin aikana pahentunut. No, se nähdään seuraavalla kerralla, sillä nyt ne clomit loppui. Pitäis vissiin taas lääkäriä varailla, kunhan jaksais...

Nyt alkoi loma, ihanaa, en olekaan ollut virallisesti talvilomalla lähes kymmeneen vuoteen :) Ensi viikon reissailen kavereiden luona, joten en tänne hirveesti ehdi. Mutta pitäkäähän ketju pystyssä ja testailkaa plussia!

Keiju joutunu kärsii kovista kivuista...kannattaa kyllä varmasti käydä tohtorilla juttelemassa endoepäilyistä! Miten en nyt muista, ootko käyny siitä tohtorilla aiemmin? mutta bdbdbd sulle edelleen että plussa pärähtäs pian tikkuun!

Oona alottanu sit oikee tehokkaan urheilun kun paikat kipeet, auts! Muistan ote kans, ei tästä oo kauaa ku jotain urheilin oikee kovasti ja liian kovasti ku edellisestä kerrasta oli niin kauan ni olin kyllä pitkään kipee sen jälkeen...
bdbdbdbdb että saat plussan tikkuun!!

Helinälle kans bdbdbd että alkaa pullataikina paisumaan ;)

Täällä taas on off fiiliksiä, eipä näistä mittään pysty päättelemään, aamulla jomotteli taas vähän ja nyt ei taas mitään....tätiä odotan kiltisti edelleen...

tikru ja koopee 28/28-32

Piti tulla Tikrua jännäämään! bd bd Älä nyt mitään off fiiliksissä ryve, täällä ollaan ainakin ihan ihq fiiliksissä sun puolesta!!

Oona ottaa iisimmin urheilun kanssa ;) Toisaalta itse kyllä nautin siitä tunteesta, kun on oikein kunnon treenin vetänyt ja olo on väsyneen mahtava.

Keijulle mukavat lomat. Luulen, että kannattaa tohtoria hieman vaivata noin pahojen kipujen takia.

Mari saanut ukkelin kaatumaan bd bd että natsaisi. Minkä kurjan ihottuman sinä olet saanut? Ilmeisesti vaivannun kauankin?

Mun selkäni vaivani taitaa olla taas voitettu. Tämä on sellainen lihas"kramppi" tms, joka aina silloin tällöin vaivaa. Se on tuossa oikealla puolella alaselässä ihan lonkkaluun yläpuolella, mikä vaivaa. Voi olla noidannuoli, en ole ihan varma. Olen sitä joskus käynyt hierotuttamassa, mutta eipä siitä mitään apua ole ollut. Tulee ja menee omalla oudolla aikataulullaan.

kp 17/27

Oona, itsekin mietin, voisko tuollainen yden päivän kipeytyminen olla ovis, aika hurjaa, jos näin - mitä kaikkea tämä hormonien hyrrääminen voikaan saada aikaan!

Peukkuja Oonalle. Ja Tikrulle edelleen, hitsin hitsit!

Ohhoh, Marin mieshän on ollut aktiivisena, aikas ihanaa!

Toivottavasti Hilman selkä ei vaivaa vähään aikaan, ikävää tuollainen.

Mun työrutistuskausi jatkuu edelleen... Huh!