yhden yön juttu, menikö mahdollisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakavampaa kaipaisin..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakavampaa kaipaisin..

Vieras
Tunnen itseni tosi hölmöksi, olin viime yön ihastukseni luona yötä... Ja sanomattakin selvää mitä siellä tapahtui. Olimme vähän molemmat ottanut. Joten mietin että onko enään mitään mahiksia kyseisen miehen suhteen vai oonko pilannut kaiken? vai olinko tosiaan vaan yks pano muiden joukossa (tosin hänen naistilannetta en sen kummemmin tiedä)?

Mies on itse tehnyt aloitteen vuosia sitten, silloin treffattiin muutaman kerran.. mutta aloin seukkaamaan "helpomman" kanssa, mutta pian tajusin ketä oikeasti rakastan. Koko tämän ajan meillä on ollut silmäpeliä ja se tunne kun sen ihmisen näkee..

Ja eilen se mies teki itse aloitteen.. mut ongelma on se että en tiedä miten tämän miehen kanssa juttelis, etten hämmennä ja pelota sitä pois. Mulla on kuitenkin sellainen tunne, et sillä on myös tunteita mua kohtaan. Mies on tosi ujo ja sen vuoksi koen että on hankala alkaa puhua syvällisemmin. Olemme aikuisia ihmisiä, molemmat 25 +.

niin ja aamun jälkeen ei olla oltu yhteydessä. Montako päivää tulisi yhteydenottoa odottaa? vai onko ihan kauheeta jos nainen ottaa yhteyttä ensin? Haluaisin oikeasti sen miehen, mutta kun ei siitä ota selvää onko se kala vai lintu...

Ota yhteyttä mieheen ja sano että haluat jutella.. Kyl se sanoo jos ei tahdo nähdä/jutella ja silloin voit miehen unohtaa.
Jos et tee asialle mittään, niin jälkeenpäin kaduttaa ja asia jää mietityyään et mitä jos olisinkin silloin....

Ongelmana on tietty se että asumme eri paikkakunnilla ja olemme vajaan viikon verran enään samalla paikkakunnalla. Joten se tekee vaikean tosta 4päivän säännöstä.. Mut en haluais vaikuttaa mitenkään tyrkyltä, mut luulenpa et se mies ei ota yhteyttä sillä on oikeesti ujo ja se ujous tuntuu jotenkin vaan korostuvan mun seurassa.

En varmasti kyseistä miestä ikinä jättäis, en ikimaailmassa... Olen ollut ihastunut tähän mieheen 7vuotta!!! Ja en usko et se sit oikeasti niin ujo on kuin mitä on mun seurassa, meidän välillä kun sattuu oleen aika iso jännite. Kyl se ajan kanssa se ujouskin katoais.. Et kyl mä uskon et se mies osaa pussaamisen lisäksi myös puhua ;)

No jos se ajattelee mua helppona saaliina? ja sit tyrkkynä jos otan siijhen heti yhteyttä? Mä niin kovasti tahtoisin nähdä sen vielä ennen kuin lähden täältä, jutella ja...

[QUOTE="susu";26534775]neljän päivän sääntö,sitten saa soittaa.Suosittelen tekstaria jos sinä teet aloitteen.[/QUOTE]
:D

Juu ap, soitat, jos haluat tavata miestä ja mahdollisimman pian. Jos on kiinnostunut, niin ei pidä leikkiä mitään lapsellisia. Sinua juksataan, kun olet niin tosikko. Yleensä kannattaa ihan siinä yhteydessä sopia tapaamisesta, kun toisen tykönä ollaaan. Myöhemmin se on vaivaannuttavaa ja sitä vaivaannuttavampaa mitä kauemmin siitä on. Iloisesti kysyt, että nähtäisiinkö. Jos mies on yhtään kiiinnostunut, niin sille sopii. Jos ei, niin etpä mitään menetä kysymällä.

Kiitos "vieras", taidan laittaa ehkä huomenna tai maanantaina tekstarin "nähtäisiinkö?" - ja jos ei niin sit jatkan elämääni. En vaan ketään kohtaa oo tuntenut näin...

[QUOTE="aloittaja";26534805]No jos se ajattelee mua helppona saaliina? ja sit tyrkkynä jos otan siijhen heti yhteyttä? Mä niin kovasti tahtoisin nähdä sen vielä ennen kuin lähden täältä, jutella ja...[/QUOTE]

Helppohan se oli itsekin :D
Siinä ei ole mitään tyrkkyä, jos soitat ja ehdotat kahville menoa. Jos hän tietää, että olet lähdössä paikkakunnalta pois, sehän tekee tilanteen oikeastaan vähän rennommaksi.

Kyl se sen tietää milloin olen lähdössä - sen verran oli näkemisestä puhetta että "pitää järjestää".. Soittaa en taida tohta, itsekin kun olen kyseisen miehen seurassa hieman ujo (jotenkin menen ihan jäihin..) mutta tekstarin laitan.

no mä vähän veikkaan et se mies ei ota yhteyttä (joko sen vuoksi et sai mitä halusi tai sit ei van "tohdi") ja sit kun aikaa kuluu niin ei se enää kehtaakaan.. Ja joo helppoja oltiin molemmat, mutta en kyl kadukaan. Jos ois ollut joku muu (yksi yhden yö suhde joskus aikoinaan mulla ollut ja sitä kaduin) niin melko varmasti katuisin.

[QUOTE="aloittaja";26534911]onko aivan toivotonta et vois syntyä jotain pitempiaikaista eli onko kellään kokemusta siitä et syöksytään sänkyyn ja sen jälkeen syntyis suhde?[/QUOTE]

On kokemusta.
Tavattiin festareilla sillä tavalla, että herättiin aamulla alasti teltassa eikä tiedetty/muistettu toistemme nimiä, nyt ollaan oltu 15 vuotta yhdessä.
Teillä on sentään seitsemän vuoden tuttavuus, joten turhaan podet morkkista!

[QUOTE="aloittaja";26534911]onko aivan toivotonta et vois syntyä jotain pitempiaikaista eli onko kellään kokemusta siitä et syöksytään sänkyyn ja sen jälkeen syntyis suhde?[/QUOTE]

Onhan noita syntynyt pitkiäkin parisuhteita, vaikka onkin menty ekana iltana heti sänkyyn. En puhu omasta kokemuksesta kuitenkaan. Rohkeasti vain katsot mihin tämä juttu johtaa.

No noinhan suuri osa suhteista alkaa.

Yhteistyössä