Yhdessä vuosi - ei vieläkään esitelty miehen vanhemmille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omituista??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Omituista??

Vieras
Ollaan oltu yhdessä vuosi ja pari kuukautta asuttu saman katonkin alla. Mies muutti luokseni kun joutui myymään oman asuntonsa.
En ole koskaan tavannut miehen äitiä, joka asuu n. 50km päässä. Tänä vuoden sisällä mies on käynyt siellä lapsiensa kanssa ehkä n. 5 kertaa.
Ilmeisesti minusta ei ole kerrottu paljoa muutakaan, koska kun saimme häneltä joulukortin ja nyt ystävänpäiväkortin, vastaanottajan kohdalla luki miehen nimi ja perään +"ystävä".
Mies väittää ettei se näköjään muista, on kuulemma nimeni tietenkin sanonut.
Ei sen äiti ainakaan mitenkään todistetusti muistisairas ole ja ihan kotonaan asuu. Osoitekin on ollut korteissa ihan oikein... mutta mä olen aina vaan "ystävä". Mulla ei ole edes etunimeä!!
Outoa vai??

Mä tapasin mieheni vanhemmat, kun oltiin asuttu yhdessä kolme vuotta. Mieheni vanhemmat eivät hyväksyneet mieheni eroa ja välit eivät heillä olleet kovin hyvät. Joskus mies kävi vanhemmillaan yksin. Esim. jouluisin mieheni sai viestejä, joissa pyydettiin tulemaan heille/maalle, minua ei pyydetty mukaan. Sen sijaan miehen exää oli pyydetty käymään lasten kanssa. Enkä tarkoita, että exään ei olisi saanut olla yhteydessä, mutta...

[QUOTE="vieras";28043859]Ystävänpäiväkortti ihmiselle, jota ei tunne lainkaan :D[/QUOTE]

Vanhemoi ihminen kuitenkin kyseessä, joka itsekin lähettänyt kortin ja varmasti ilahtuu saatuaan postia. Mietippä nyt hetki

Miehesi ei ole sinuun mitenkään umpirakastunut, suhteenne on vaan edennyt, ehkä "paremman"/ sopivamman kumppanin puuttuessa siihen pisteeseen, että on vaan muutettu yhteen. Oliko syynä tottumus, raha-asiat vai mikä.. Jokatapauksessa miehesi ei koe yhdessäoloanne edes niin tärkeänä, että "vaivautuisi" esittelemään sinut vanhemmilleen. Lpasilleen oli "pakko", koska tapaa heitä kunnon isänä säännöllisesti.

Jotenkin tuntuu, ettei sua esitelläkään. Oisko ukolla joku siirtymävaihe menossa, että asuu nyt sun nurkissa, mutta suunnittelee ihan jotain muuta tulevaisuudelleen? Outoa on, outoa!

• Tykkää
Reactions: Joxu
Kuinka paljon Sinä olet tekemisissä miehesi lasten kanssa? Ilman miestäsi, touhuatteko paljon yhdeesä ym.? Onko tyypillistä että sinä olet ulkopuolisena muutenkin, kuin miehen käydessä lasten kanssa vanhemmillaan? Oletko itse kutsunut appivanhempiasi kylään? Jos heiltä kuitenkin on kortit tulleet hyvänä eleenä ja aloitteena, miksi et ole vastannut niihin vaikka kahvikutsun tai tehny ruokaa?

Ollaan oltu yhdessä vuosi ja pari kuukautta asuttu saman katonkin alla. Mies muutti luokseni kun joutui myymään oman asuntonsa.
En ole koskaan tavannut miehen äitiä, joka asuu n. 50km päässä. Tänä vuoden sisällä mies on käynyt siellä lapsiensa kanssa ehkä n. 5 kertaa.
Ilmeisesti minusta ei ole kerrottu paljoa muutakaan, koska kun saimme häneltä joulukortin ja nyt ystävänpäiväkortin, vastaanottajan kohdalla luki miehen nimi ja perään +"ystävä".
Mies väittää ettei se näköjään muista, on kuulemma nimeni tietenkin sanonut.
Ei sen äiti ainakaan mitenkään todistetusti muistisairas ole ja ihan kotonaan asuu. Osoitekin on ollut korteissa ihan oikein... mutta mä olen aina vaan "ystävä". Mulla ei ole edes etunimeä!!
Outoa vai??

Ei minusta. Kaikki eivät vai ole läheisissä väleissä vanhempiinsa. En minäkään ikinä ole äidille miesasioitani mainostanut, sitten kun vuosia oltu yhdessä ja tilanne sitä vaatinut, olen maininnut.
Eipä tuo miehes äitikään kovin innokas ole kyläilemään, pääsis kai hän käymään jos asia tarpeeksi kiinnostaisi?

Me ollaan oltu miesystäväni kanssa yhdessä päälle 2 vuotta.
Kertaakaan ei minia ole esitelty vanhemmille (itse olen esitellyt miehen omille vanhemilleni) eikä minusta ole edes kuulema kerrottu.
Minua se loukkaa,muutoinkin tuntuu ettei mies ole kanssani tosissaan ksoka ei halua edes viettää aikaa kanssani.

[QUOTE="vieras";28044106]Me ollaan oltu miesystäväni kanssa yhdessä päälle 2 vuotta.
Kertaakaan ei minia ole esitelty vanhemmille (itse olen esitellyt miehen omille vanhemilleni) eikä minusta ole edes kuulema kerrottu.
Minua se loukkaa,muutoinkin tuntuu ettei mies ole kanssani tosissaan ksoka ei halua edes viettää aikaa kanssani.[/QUOTE]

Itsellä sama tilanne päällä. mikä neuvoksi?

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivo.;29752167:
Itsellä sama tilanne päällä. mikä neuvoksi?

Kuulostaa siltä ettei mies ole tosissaan kanssasi/häpeää sinua? Eli olet vaikkapa liian matalasti koulutettu hänen vaativille vanhemmilleen tai pukeudut väärin tms.
Jos mies ei ole melkeinpä minkäänlaisissa väleissä vanhempiensa kanssa niin silloin tuo esittelemättömyys on ymmärrettävää, muuten outoa.

Se tässä vähän mietityttää. Vanhempiensa kanssa hän on todella hyvissä väleissä. Mikähän tässä nyt ois viisainta. Jatkaa nöin vai unohtaa koko mies. Suhteemme on ollut yhtä myrskyä alun alkaen.

Mulle tuli mielikuva, ettei miehen äiti ole hyväksynyt lapsensa eroa. Miehen äiti saattaa olla hyvissä väleissä miehen exän ja voi olla, että saisit anopin vihat niskaasi ensi tapaamisella. Ehkä mies haluaa suojella sinua tältä. Tai sitten ei.

Ei ehkä ole "hyväksynyt" lapsensa eroa? Ei halua sinua siksi(kään) sukuun, kun kokee miehen perheen (ex-vaimo ja lapset) osaksi sukua niin, ettet sinä mahdu siihen?

Tuo itselleni tulee mieleen.
Mulla on eno, joka on jättänyt perheensä enkä mä halua tutustua tai edes nähdä sen naisystäviä, sillä mulle enon ex-vaimo ja lapset ovat sukulaisia, ei mitkään enon uudet hoidot.
Kokisin myös jollain tavoin pettäväni tuon itselleni rakkaan ja läheisen ex-vaimon, jos rupeaisin kaveeraamaan enon nykyisen kanssa.

Eli voin ehkä ymmärtää, mistä sinunkin keississäsi on kyse.

Me ollaa oltu puol vuotta yhdessä...Ei munkaan mies oo esitellyt sen porukoille menee vain yksinänsä hänen sisaruste,vanhempiensa luo.Mulla kuluu yksinäni alkoholia,mutta kiitos kun A-klinikka on olemassa käyn siellä juttelemassa.

Yhteistyössä