V
vieras
Vieras
Harkitsemme mieheni kanssa eroa. Jäisin siis 2v ja 3kk lapsien yksinhuoltajiksi. Miten yh:na jaksaa ja pärjää henkisesti? Olen nytkin paljon lasten kanssa yksin, mutta mietin, kuinka raskasta olisi, kun ei koskaan saisi käydä esim. suihkussa rauhassa, eikä antaa itkevää vauvaa toisen syliin, jos tuntuu ettei enää jaksa itse kanniskella jne.