M
Meillä
Vieras
Minä olen kotona, mutta tarhapaikka tiedossa 3,5v, ens vk alotetaan, mä jään kotio vielä ittekseni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie-:Saako töistäsi olla hoitovapaalla pidempään, kuin sen, että nuorin lapsi on alle 3-vuotias? Olispa mullakin tuollainen työpaikka!Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:1v ja 3v lapset ja olen kotona. On myös vakityö, mutta miehemme kanssa samaa mieltä että lapset hoidetaan kotona mahd.kauan.
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:Minä olen kotona, mutta tarhapaikka tiedossa 3,5v, ens vk alotetaan, mä jään kotio vielä ittekseni
Ei se töissäkäyminenkään nyt aina kunnianhimosta kiinni oo, vaan taloudellinen pakko, vaikka kuin ois koulutusta ja omalla alalla. Tai kai sitä kotonakin kituuttas, mutta on ollu tapana tienata oma elanto eikä elää yhteiskunnan varoilla ylimäärästä.Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:mie en ymmärrä ihmisiä ilman kunnianhimoa tehdä muuta kuin olla kotona. en näe sitä mitenkään meriittinä että ollaan vuosikausia kotona ja sen jälkeen valitellaan ettei saa töitä. mutta tää on vain mun ajatusmaailma =)
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:mie en ymmärrä ihmisiä ilman kunnianhimoa tehdä muuta kuin olla kotona. en näe sitä mitenkään meriittinä että ollaan vuosikausia kotona ja sen jälkeen valitellaan ettei saa töitä. mutta tää on vain mun ajatusmaailma =)