Kiva kuulla Pepistä=) Harmi tuo jalan loukkaaminen ja siten myös ovisajan menetys, mutta uusi kierto ja uudet kujeet

Tsemppiä siihen!
Vippe, mulla ei ole kokemusta noista sun ovistesteistä. Mulla oli käytössä kototestit.com:n testit ja viimeiset tikutukset oli ihan syvältä! Ne ei näyttänyt enää viivoja, vaan haaleita. En siis tiedä johtuiko tikuista vai naisesta, koska tikut muuttuivat erilaiseksi ja sitten ne myös antoivat negoja koko ajan. Ne olivat aconin tikkuja. Apteekin tikut ovat niin tutkasen kalliita, etten ole niitä raaskinut ostaa.
Omasta navasta taas..Menossa kp 26 ja mitään ei kuulu ei näy. Mitään oireita ei siis ole, mutta muistutettakoon, että se kahden päivän kivut tuli koettua muutama päivä sitten, kunnes taas rauhoittuivat ja aloin odotella menkkoja, kuten aina viimeaikoina on tämä oireilu tullut tutuksi...Lopputuloksena on sitten ollut menkat!
Mahdollisen oviksen jälkeen olen kyllä ottanut alkoholia kahdesti hiukan enemmän kuin pari siideriä ja sitten parina päivänä kaksi siideriä..Pelottaa, jos olisikin raskaana ja on tullut otettua. Vaikka jostaikin olen lukenut, ettei sillä ole merkitystä raskauden varhaisessa vaiheessa. Mitä mieltä itse olette? Mutta sitä on meikäläisen turha murehtia, koska huomenna/ylihuomenna mulla on tampooni taas "siellä"! Se on erittäin vahva tunne ja aina se on paikkaansa pitänyt.
Yks testi on kaapissa, mutta en ole ollenkaan testailija-tyyppiä. Testaisin vasta, jos menkat on reilusti myöhässä..Pieni toivonkipinä silti elää, miksi sitä kieltämään, mutta yritän väkisin masentaa itseäni jo valmiiksi=(
Tsemppailuja kaikille!!!!