Yli vuosi yritystä 13

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jahans, sain satasen rikki edellisessä ketjussa, joten jatketaan juttua tästä.

Täällä alkaa olla ovisajat pian käsillä, joten huomisaamusta (kp11) ajattelin alkaa tikuttelun. Saas nähdä millai ensikertalaisen käy. :)

Eipä tässä mitään ihmeempiä sit muuta. Kunhan pidän ketjuamme hengissä.. :)

Oltiinkii Manna samaan aikaan liikkeellä! :) Kyllä nää sivut on kieltämättä vähän oudot, mutta kaipa tämä tästä. Se kyllä ärsyttää eniten, ku ei pääse helposti luovimaan täältä vauvahaaveista lapsettomiin. Nasuppikin taisi sitä kiroilla..

Peukut on Manna kuitenkin pystyssä, eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä. :) Täällä kans joutuu vielä vajaan kuukauden odottamaan lomaa.. Kuluispa aika äkkiä!

Uusi ketju, yes=)

Mulla on menossa siivousvimma, kun aurinko painui pilven taa, niin aloin hulluna siivoamaan=O Eli taitaa enteillä menkkoja tämä touhotus?! Hiukan vatsa on pömppö ja kummallinen puristus, niinkuin aina ennen menkkojen tuloa. On tosi pessimistinen olo kaiken suhteen. Pelottaa myös gynen aika elokuussa..jotenkin pelottaa se, jos sanotaan, ettei vikaa löydy ja yritys jatkuu vuosikaudet. Musta tulee sit kärttyinen ja katkera bitch!

No..tälläistä tänäään. Huomenna päivä uus ja parempi mieli. Peukkuja Kalat:lle ja kaikille jännääjille=)

Kalat, voihan rähmä sentään!!! :( Eihän tässä näin pitänyt käydä.. Lohtuhaleja, ei voi muuta sanoa, kun tiedän todellakin tunteet joita käyt läpi..

Itellä kp13. Oon jo tässä tosiaan tikutellut varmuuden vuoksi, vaikka eipä niitä tuntemuksia vielä ole ollut. Mutta kun joskus on ollut niitä 25 kiertojakin, nii otin varman päälle. Vielä ei siis ovisplussaa. Toivottavasti ei ole vkl, kun pahasti näyttää siltä että vietetään vkl eri osotteissa miehen kanssa.

Manna, onhan se gynekäynti pelottavaa tällai etukäteen. Mutta toisaalta se voi olla sitten helpottava käynti, selviää niissä tutkimuksissa sitten mitä tahansa.

Heippa kaikille,
täällä samaa rataa... tosin tuossa on vähän lomailtu ja siksi tällä saralla vähän hiljaista. Nyt kp 25/32-36. Ehkä bongattu ovis oli mutta mistäs sitä varmaksi tietää, eli nyt vain odotellaan.

Manna, no panic tuosta gynestä. Itse kävin helmikuussa ihan semmoisessa "perustsekkauksessa" ultra yms. Ja syksyllä uudelleen jos ei mitään ala kuulumaan. Periaatteessa kaikki ok, jos ei kiertohäiriöitä sitten ole. Syksyllä katsotaan tarkemmin, kai testaillaan sun muuta. Se tietysti pelottaa, jos sieltä jotain mörköjä sitten löytyykin.

Pliis, plussatkaa nyt joku, niin saisi tähän elämään vähän tsemppiä. ;) Itsellä ei ole mitään tuntemuksia, joten taitaa ensi viikolla laskut alkaa alusta. Eli ei toivoa.

Perhepiirissä laskettu aika myös ensi viikolle, blaah, joten kai täytyy tästä itsensä koota, eikä pyöriä napansa ympärillä.

Plussia, plussia paljon ++++++++++++ kaikille!

Kiitos Vippe ja Terttu tsemppailusta gynen suhteen. Toisaalta just pelottaa se, että jos tulee joku hirveä tuomio tai sitten vikaa ei löydy, mutta vauvaa ei kuulu. Itku, kun ottaa pattiin. Tänään taas hoidin 8 kk tyttöä ja iski lievä masis. Kaverin mies vielä sanoi, että "nyt on pian teidän vuoro saada vauva" ja menin ihan sanattomaksi. Ehkä kaverini ei ole sitten tosiaan sanonut miehelleen tästä meidän tuskien taipaleesta ja ihmetytti sekin, ettei oma ukko ole tuolle kaverilleen (siis sille miehelle) sanonut mitään. Tai ehkä on maininnut, että yritämme, mutta ei ole jäänyt käsitystä siitä, että tässä tosiaan tulee syksyllä 2 vuotta yritystä. Tuollainen lausekin siis jo mua harmittaa..plaaaaah! Olenko mä hiukan liian herkkä?

Harmittelut Kalat:lle=( Ottaa varmasti päähän ja ymmärrän kyllä fiilikset. Mitäpä muuta voi sanoa, kuin että toivotaan toivotaan, että ensikierrossa onnistuu!

Omasta navasta vielä...Kummallisia oloja mulla taas! Tää on varmaan 10s kierto, kun kp 21-22 olen ollut vatsasta menkkakipeä ja sitten kp 23 eli eilen kaikki kivut oli poissa ja tänään ei mitään kipuja. Kipujen aikana vatsa oli pömppö ja kipu "korvensi" välillä ruokatorven alapuolella kummana puristuksena?! Mistä ihmeestä tuo johtuu, että sitten tuntemukset häviää ja tulee ihan oireettomia päiviä, kunnen menkat alkaa kuin tyhjästä? Ennen mä oli kipeä just ennen menkkoja, eikä kivut mihinkään hävinneet ennen menkkoja, vaan vuodon alkaessa helpottivat. Onko teillä menkkakipuja ja onko ne minkälaisia? Selän vai vatsan puolella?

Mutta...Nyt hiukan iloisempiin asioihin! Vkonloppu ollut aivan ihana! Aurinko on todella paahtanut ja ollaan veneilty, uitu, istuttu terassilla ja oon ottanu aurinkoa! Huomenna aiotaan nauttia taas todenteolla uimisesta ja ulkonaolosta=)

Ihanan lämmintä viikonloppua kaikille ja paljon peittojen pöllytystä ja positiivisia uutisia tänne=)

Moi, pitkästä aikaa..

Nyt onkin useempi viikko siitä, kun viimeksi kirjottelin. Tilanne ei oo tosin miksikään muuttunut. Kesä on ollu tosi kiireistä ja kaikenlaista ylimääräisiä juttuja tullut, joten kone on ollut kiinni aika paljon. Sitten vielä nää uudet sivut ei tahtonu oikeen toimia. Nyt näyttää ihan hyvältä sen suhteen.

Täällä menossa kp 8. Edellinen ovis meni ihan hukkaan, kun mä menin ja särin jalkani saunassa. Tosi kaunis kesäjalka oli mustelmineen ja turvotuksineen. Reisilihas venähti ja se olikin sit niin kipee, ettei vaakamamboilu paljoa huvittanut. Nyt uusi yritys edessä.

Kesä on ollut ilmojen puolesta tosi ihana. Kiirettä on vaan vähän liikaa. Päivät ja viikot menee niin nopeesti ja kohta on taas syksy. Vaikka mikäs sen parempaa kuin käpertyä rakkaan kainaloon viileinä syysiltoina =)

Tsauppista!
Kiva kuulla Pepistäkin pitkästä aikaa! Harmitus sitä sun jalkaa ja yhden kierron menetystä. :/ Mutta onnea tähän kiertoon! :)

Mää en tajuu, mulla on nyt vaan haamua tullu ovistestin kolme päivää.. ja ihan semmonen suurennuslasilla katottava haamu.. Onks teillä kellää kokemuksia mammaksin testeistä, onkohan ne ihan syvältä?? Limat on komiat ja nippailuakin on.. Mutta eikö mulla sitten ookaan ovista.. YHYY!

Mikäs Mannan tilanne on? Joko kp1 näyttäytyi, vai onko vielä piinistelyä?? Voisko olla että kaverin mies oli tsemppimielellä tyyliin "kyllähän se olis jo vähintäänkin reilua että teillekin vihdosta viimein tulisi vauva"? Miehet nyt saattaa töksäytellä niin, että niitä ymmärtää väärin. Toisaalta olen itse huomannut sen, että välillä sitä tahtoo väkisinkin ymmärtää väärin.. Että kyllähän sitä itse kukin on jo herkällä päällä näinkin pitkän yrityksen jälkeen.. Vaikka eihän tämä 2v. ole välttämättä mitään, vai mitä sanotte 15v. yrityksestä, josta on nyt raskaus pidemmällä kuin koskaan aiemmin(työkaverin ystävä, 41v.)... Tulee vähän eri perspektiiviä tähän omaan murheeseen. (Vaikka se ei kyllä yhtään auta, kun kp1 on tosiasia)

Nojoo, mää taas vähän harhailin..

Mutta oli kyllä aivan ihana vkl!!! Uitiin, syötiin, saunottiin.. AH! Maalla on mukavaa olla kesällä.

Tsemppiä jännäilijöille!! +++++

Kiva kuulla Pepistä=) Harmi tuo jalan loukkaaminen ja siten myös ovisajan menetys, mutta uusi kierto ja uudet kujeet;) Tsemppiä siihen!
Vippe, mulla ei ole kokemusta noista sun ovistesteistä. Mulla oli käytössä kototestit.com:n testit ja viimeiset tikutukset oli ihan syvältä! Ne ei näyttänyt enää viivoja, vaan haaleita. En siis tiedä johtuiko tikuista vai naisesta, koska tikut muuttuivat erilaiseksi ja sitten ne myös antoivat negoja koko ajan. Ne olivat aconin tikkuja. Apteekin tikut ovat niin tutkasen kalliita, etten ole niitä raaskinut ostaa.
Omasta navasta taas..Menossa kp 26 ja mitään ei kuulu ei näy. Mitään oireita ei siis ole, mutta muistutettakoon, että se kahden päivän kivut tuli koettua muutama päivä sitten, kunnes taas rauhoittuivat ja aloin odotella menkkoja, kuten aina viimeaikoina on tämä oireilu tullut tutuksi...Lopputuloksena on sitten ollut menkat!
Mahdollisen oviksen jälkeen olen kyllä ottanut alkoholia kahdesti hiukan enemmän kuin pari siideriä ja sitten parina päivänä kaksi siideriä..Pelottaa, jos olisikin raskaana ja on tullut otettua. Vaikka jostaikin olen lukenut, ettei sillä ole merkitystä raskauden varhaisessa vaiheessa. Mitä mieltä itse olette? Mutta sitä on meikäläisen turha murehtia, koska huomenna/ylihuomenna mulla on tampooni taas "siellä"! Se on erittäin vahva tunne ja aina se on paikkaansa pitänyt.
Yks testi on kaapissa, mutta en ole ollenkaan testailija-tyyppiä. Testaisin vasta, jos menkat on reilusti myöhässä..Pieni toivonkipinä silti elää, miksi sitä kieltämään, mutta yritän väkisin masentaa itseäni jo valmiiksi=(

Tsemppailuja kaikille!!!!

Tänne voisin ilmoittautua kans. Meillä yritystä 3/2005 saakka. Ja mitään ei ole tapahtunut. Perustutkimukset tehty-ei vikaa. Syksyllä olisi inssi tiedossa. Jospa sitten...

Manna, ei todellakaan kannata olla huolissaan alkoholin juomisesta tässä vaiheessa. Sitten vasta ku menkat on oikeasti myöhässä. Juhannuksenakin kun mietiskelin, että näinköhän sitä voi juoda, jos tuhrut ei muutukaan menkoiksi, nii lääkäriopiskelijaystäväni (kandi) sanoi, että ei mitään huolta vielä. Luotan häneen. :) Ja noista ovistesteistä. Ne taitaakin olla yhtä humpuukia. Prkl. Taas meni rahat hukkaan.

Sanna, tervetuloa joukkoon jaloon! Kerrotko vähän lisää, minkä ikäisiä olette, ym?

Hei ihanaiset! Pikamoi vaan lomalta, menkat lusittu ja hyvillä mielin täällä mennään. Ei siis tullut plussaa ja jotain täytyy olla kropassa vikana kun tuollaista tuhruttelua piti kattoo monta päivää, mutta se on sit syksyn murhe. Tää kesä on niin ihanaa!! Meillä kans aika vähän lapsia ystäväpiirissä joten mökkielämää ollaan eletty sen mukaan :) Sellaista pämppäilyä, vapaata ja huoletonta, kuutamouinteja yövalossa jne. Nautin!! Nyt pikaisesti käymässä kaupungissa, kerkeen ehkä jonain muuna päivänä kirjoittaa lisää vielä. Pahoittelut muillekin menkanneille ja Vippelle tsemppiä ovistestien kaa!! Terkkuja kaikille!!

Hei täältäkin !!!

Voih, kurjaa, ettei toimi testit ja tai tätsyt vaan vierailee ahkerasti...

Täälläkin on taasen kp2, mutta ihan hyvät fiilikset. Eilen ei kyllä olleet, oli nimittäin ärsyttävät menkkasäryt taas pitkästä aikaa ja tuntui, ettei mikään auta. (särkylääkkeet, venyttely, kuumavesipullo...) Mutta jo ollaan voitolla. Joku kyseli niistä menkkakivuista, niin mulla on sellainen "omituisuus", että vajaa viikko ennen menkkoja alkaa ruokavatsa kipeytyä niin, että sappinestettä menee vatsalaukkuun. Se ei muuten tunnu hirmu ihanalta, mutta onneksi lääkkeet yleensä auttaa.

Vauvayrityksestä vielä, että vähän harmi, kun menkat just tällä viikolla alkoivat, niin taas siirtyy kierronkartoitus kuukaudella, kun just nyt on labra kiinni väestöliitolla...

Mutta toisaalta eikö oo ihana tämä kesä?! Kivalta kuulosti mollynkin terveiset lomailun kesken. Huippua, just tuollaista sitä toivookin kesältään! Mekin on nautiskeltu ystävien kanssa terasseilla istumisesta nyt taas kaupungissa. Ai niin, Manna ei tosiaan mitään hätää sen alkoholin käytön suhteen varmasti.

Ja minusta on kyllä ihana käydä mattopyykillä, siis ihan huippua!!! Tykkäättekös muut? Vai löytyykö teiltä jotain muita ehdottomia kesäjuttuja?

Terveiset kaikille!! *tarjoaa mansikoita*

Voih, lomalaiset=D Teidän elo kuulosta iiihanalta! Kumpa jo pian saisi nukkua aamulla niin pitkään kuin haluaa ja oleilla vain! Tahtoo loman ja pian! No...vielä pari kolme viikkoa! Nauttikaa sydämen kyllyydestä! Ja Kaislalle myös terkkuja ja kiva, että menkkojen alkaminen ei harmita nyt niin kovasti. Nauti siis kesästä=)
Kiva, että Mollykin kävi moikkaamassa; sun loma kuulosta ihanan rentouttavalta.
Vaikka oma olo on todella skeptinen raskauden suhteen, niin kiitos silti alkoholi-kommenteista=) Itsekin alan ihmisenä tiedän/luulen tietäväni, ettei sillä ole vielä merkitystä, mutta aina sitä ajattelee kaikenlaista. Vatsa on jo hiukan pinkeä ja menkkamainen, mutta mitään tuhrua ei vielä tule. Mutta kyllä ehtii vielä tulla, sillä tämän vuoden puolella oli yksi kierto 28 vrk! Voi itku, miten ihanaa olisi, jos silti olisi tärpännyt! Melkein pyhästä hengestä kuitenkin, sillä puuhastelut jäi kahteen kertaan ja ovista en tikuttanut...

Mutta..iloista mieltä ja aurinkoa kaikille! Palaillaan asiaan!

Kiva Molly, ku piipahdit. Harmitus nyt kuitenkin, kun tätskä mein toiveista huolimatta löysi sinne. Kaislalle kans höh ja pöh, vaikka kesäfiiliksissä te molemmat olettekin. Sielunne sopukoissa se pieni harmistus siellä kuitenkin on ja sitä nyt haluan halata. :) Aih, ku meni herkäksi.

Mannalla jännät paikat. Inhottavaa ku kierto venyy ja toivo nostaa päätään. Ihan sietämätöntä. Varovaiset peukutukset sinne suuntaan. Voi kumpa!

Kaisla, mää pesin mein matot viikonloppuna. Oli kyllä komia sää niitä pestä, ei yhtään tullu kylmä vaikka välillä kastu vähän itekin.

Ei muuta ku lomalaisille lepposia aikoja. Kyllä meki Manna sit kolmen viikon päästä. :) Noi muut on sillo jo loman loppupuolella ja me sit vaan nautiskellaan lämpimistä elokuun öistä. ;)

ps.ovistikussa haaleaakin haaleampi plussa. YHYY!! Tahtoo sen tumman viivan. Taitaa olla toiveunta. Kp17.

Ketjun pystyssä pitämistä=) Meillä työläisillä on aikaa=D
Ulkona nukkuu poika 6kk, mulla hoidossa, kun on vapaapäivä! Itkuhälytin aina välillä suhisee..
Edelleen tahkoan ilman oireita...Ja ilman tätiä. Mutta paha pelko on per.....eessä, että tämä jännitys loppuu pian tädin typerään vierailuun. Onhan näitä 28-kiertojakin ollut, eikä siitä ole edes kauaa. Vatsa on pönäkkä (!) ja rinnat hiukan arat, valkovuotoa jonkunverran, mikä ei ole uusi asia ennen menkkoja. Plaaaah! Nämä venyvät kierrot just on syvältä, koska ehtii jo maalata haavekuvia...Mieskin jo hymyili siihen malliin, että "jospa nyt olisi tärpännyt.." Kamalaa, että pettymys koskee sitten häneenkin. Huoh!

Mutta taas jatketaan...tunti tunnilta ja päivä kerrallaan=)

Jee, Manna, pidetään ketjua pystyssä. :) :) Kylläpäs käy jännäksi. Nuo kun voi olla myös NIITÄ oireita.. Toisaalta toi pönäkkyys viittaa menkkoihin. Huhhuh, oot varmaan siellä ihan muurahaisia pöksyissä. Toisaalta jos testais jo, nii pääsis tuskasta. Mutta ei kyl viittis tuhlata negatestiin rahaa. Hih, täällä oon kovasti usuttamassa testaamaan, vaikka itse en vielä testaisi.. :) Jos oikein ymmärsin nii sulla on nyt kp27? Peukut on pystyssä, ettei miesparka joudu pettymään!! ;)

Plääh, ovistestissä ei ollut enää edes haamua. Joten ei ovista meikkiksellä tässä kierrossa. YHYY! Ei tartte siis mua jännäillä lainkaan. Taitaa tulla clomit ihan tarpeeseen. Josko ne sit auttais. Toivottavasti sit saan sen ultra-ajan, että saan alottaa ne ens kiertoon.

Mannalle peukkuja!!! Tertulle tietty kans, mutta sulla on vielä vähän aikaa kriittisiin hetkiin. ;)

Täällä ollaan niin kesämielellä, että on jäänyt nämä kirjoittelut... Taitaa moni muukin olla lomailemassa kun muutama meitä täällä pyörii ;)

Vippe, kiitos jännitysterkuista! Täällä tosiaan on kp 29 ja normisti on kyllä venynyt sinne 32-36:een. Joten en nyt jaksa innostua vielä ja heti jos testin päräytän kehiin niin seltä se kp1 lähtee rullaamaan. Nyt on kyllä kovasti valkovuotoa kehissä, ihan kökköjä, mutta on hansitä nähty ennenkin, niin kun Mannakin sanoi. Maha pönkkö ja kiristystä on ja vihlontaa, mutta mitäs se muuta tietää kun... sitä samaa, kuin ennekin. Eli täällä venailaan ja valmiiksi jo varustaudutaan kp 1:seen. V*****aa jo valmiiksi.

Paljon Mannalle plussaa ja muillekkin joilla aika on!

Tertulle peukkuja!! Toivottavasti oireesi viittaavat hyviin uutisiin!Mutta ymmärrän kyllä, jos tuntemukset vaikuttaa jo menkkaoloilta ja fiilis on jo huono=( Äh!!
Vipelle myös harmituksen halaus p....skasta ovistestailusta!Mutta jospa ne tikut olisi olleet huoonoja=O ja ovis olis kuitenkin ollut!Toivotaan parasta!
Itsellä menkkaoireita!Maha on ollut eilisestä asti kipeä! Mutta ei vielä mitään vuotoa. Nyt on kp 28 jo! Maha on pinkeä ja kaikki viittaa punaiseen lippuun eli ulos pelistä!!!
Tälläistä täällä...

Ilmeisesti Manna jännäilee vielä.. Peukut! Jännäääääää!!!! :) :) :)

En jaksanu enää tänäaamuna testata. Pöh, ei paljo napannu enää eilisen haamuttoman jälkeen. Tuskinpa se siitä olis parantunu.

Vähän koitti tyrkätä flunssan poikasta eilen, mutta torjuin kulmuriks finrexinillä. :) Vähän on outo olo vielä ja kurkkukin kipeä, mutta kyllä se tästä. Nyt ei pysty sairastaan, kun on kiva vkl tulossa. :) Vois ottaa kaffeella yhen finrexinin vielä.

Muita ei nyt taidakaan olla jännäpuolella, ku Manna ja Terttu?

Mitäs kuuluu Lotalle? Onko isukkiehdokasta pysyny maisemissa? ;)

Täällä mahaa jomottaa ja nyt on oikein kunnon menkkaoireet. Muttan en jaksa hakea testiä, kun tiedän mitä se kuiteskin näyttää ja rahat hukkaan siinä heitän. Viikonlopulle menee tai alkuviikkoon kun pitäis punikit pärähtää. Rusehtavaa valkkaria on tullut jo pari päivää ja jomottaa ihan vietävästi.

Sorry, kovasti tämä oman navan kaivelu, mutta nyt en jaksa oikein olla vireessä kun vetää väistämättä tuohon mollivoittoiseen mielialaan. Lähden siis vesille!

Plussia muille!

Yhteistyössä