ylireagoinko miehen flirttiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
tilanne on se että sain alkukeväästä tietää että mieheni on "pettänyt" minua kerran kaksi vuotta sitten (jotain käsipeliä....) ja tämä kyseinen nainen on miehen työkaveri,eli he näkevät useasti. viime aikoina on ollut kaikenlaista epäilystä ilmassa joten eilen kävin (joo näin ei saisi tehdä) lukemassa miehen käymän keskustelun mesessä ja suutuin. keskustelu meni näin:
N:moi arvaa mitä?
M:NO?
N:mua panettaa ihan kamalasti
M;no sun sit pitää panna
N:yksin vähän vaikeaa
M:No meidän ois varmaa sillo aikasemmin ku oltii töissä niin pitäny tehä jotain sille

Miehellle sanoin että luin ton ja se sano et toihan on ihan normaalia flirttailua. Mä sanoin vaan että et sä tollalailla saa ikinä mun luottamusta takas.Ja sit ei puhuttukaan enää mitää,ku olin niin raivoissani.Nyt lähinnä surullinen olo,tuntuu ettei mies kunnioita mua tai meidän avioliittoa millään lailla. On vaan niin paljon hyvää elämässä etten haluis heittää hukkaan 13 vuoden yhdessä oloa,mut en tiedä,mitä sanoisin että saisin miehen ymmärtämään kuinka paljon muhun sattuu toi "viaton flirtti" Ei tää ollu eka vastaava mut pahin mulle.

Alireagoit. Mä olisin heittänyt miehen pihalle. Ja mitä vittua se nainen on miehes mesessä? Kun miehes on pettänyt sua sen kanssa. En voi ymmärtää, en kyllä hyväksyis.

Tommosta juttua voi miehet heittää joskus keskenään, että se ja se on niin hyvän näköinen, että vois panna. Tai muuta sellaista, ja se on tavallaan viatonta vaikka törkyä onkin. Mutta kun naisen ja miehen välillä on tollasta juttua, niin siinä on silloin jotain meneillään, tai ainakin haluttaisiin, että olis jotain. Ei ole viatonta eikä sopivaa, edes läpän tasolla!

Toi on kyl kaukana viattomasta flirtistä... Ja jos on ennenkin hommaillu ton naisen kanssa niin mikä on tae ettei heillä ole ollut seksi suhdetta tämän parin vuoden ajan? Ei mies kaikkea kerro etkä kaikkea välttämättä koskaan tule edes selville saamaan.

peesaan täysin edellisiä vastauksia.

mä muutenkin olisin tuossa tilanteessa vaatinut miestä lopettamaan ko. naiseen kaiken yhteydenpidin, mikä ei töiden takia ole välttämätöntä.

Joo eihän siitä mitään taetta olekaan.Mutta oli hyvä kuulla etten ylireagoinut,vaikka järki sanoo ettei toi ole normaalia,niin olen kyseisen naisen suhteen ollu helposti reagoiva. kai mä vien lapset hetkeksi hoitoon ja istutan miehen tohon sohvalle ja kerron tarkkaan mitä tunnen ja koitan saada mieheni puhumaan asiallisesti.Ja mietin sitten mikä olisi järkevää. Toi asia on ainoa mikä meidän suhteessa on hiertänyt ja haluaisin saada asiat onnelliseen päätökseen,mutta en kuitenkaan halua vainoharhaisena mustasukkaisuudesta elää seuraavaa 13 vuotta.