ylireagoinko miehen flirttiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä varmaankin sinuna sanoisin ukolle, että nyt sulla on äijä kaks vaihtoehtoa, sä ryhdistäydyt ja aikuistut tosta touhustas, jos et halua menettää mua ja lopettaa 13 vuoden yhteistä eloa, koska mä en ole tollasta ansainnut enkä aio enää hetkeäkään katsella. Sanoisin, että sulla on yks mahdollisuus tehdä täyskäännös, jättää meset ym. jutut rauhaan ja miettiä mikä sulle todella on tärkeää. Muuten tää nainen lähtee ja saat pitää pelejäsi ihan keskenäsi.

Älä ainakaan alistu hyväksymään noin lapsellista touhua! Pysy vahvana ja pää pystyssä!

Kiitos Debra ihanasta viestistä.

Pitäis varmaa tulostaa liitteeksi keskusteluumme tää viestiketju :D

Kyllä se niin on että pitää pistää kova kovaa vasten ja toivoa että se auttaa saamaan miehen kunnostautumaan.Mietin eilen sitäkin jo että pakkaan tavarat ja lapset autoon ja lähden viikoksi pois ja katson miten mies siihen reagoi,mutta totesin että ehkä parempi kohdata tilanne nyt heti silmästä silmään.Jos miehen kanssa keskustelu menee hyvin ja päätämme yrittää vielä,niin se kyl tarkoittaa sit sitäkin että mun pitää yrittää kaikesta huolimatta luottaa uudestaan,kunnes toisin todistetaan...no tunnin päästä herra huu tulee töistä.

Ei tosiaankaan ole viatonta flirttiä. Minulle ainakin tuli mieleen, että miehellä on jo suhde tuohon naiseen, sen verran kovaa tekstiä oli. Ja jos jotain peliä on heillä jo aikaisemmin ollut, niin kynnys tehdä asia uudestaan on matalampi. En oikein tiedä mitä hait "käsipeli" termillä, itse ymmärsin, että eivät ole varsinaisesti sekstailleet, mutta "pettingiä" vai mikä lie tämän päivän sana toiminnalle onkaan, on kokeiltu ja kyllä se ainakin minusta pettämistä jo on.

Vakavan keskustelun paikka olisi ainakin meillä vastaavanlaisesta asiasta, ja luottamus kyllä menisi hetkeksi.

Tsemppiä keskusteluun! Toivottavasti saat tiristettyä miehestäsi kaiken tarpeellisen ja etenkin sen totuuden! Muista, että saattaa aina myös yrittää ensin valehtelua!

No tuosta on kyllä viattomuus ja flirtti kaukana!!! Vaikka mies ei toteuttaisi tekoansa, niin silti sen tekeminen jo ajatuksen tasolla eli sen harkitseminen menee liian pitkälle. Eli hän on jo ajatuksissaan pettänyt sinua. Ja puhuit jotain aiemmasta käsipelistä...pettäminen ei ole ainoastaan samaa kuin itse yhdyntä, vaan kaikki mitä sitä edeltää. Mun käsityksen mukaan uskollinen puoliso ei toimi noin.

Istuttiin nyt alkuun tunnin verran ja juteltiin,ihan asiallisesti ilman mitään raivokohtauksia,helpotti varmaan kun purin tänne itseäni ensin :) Uskon miestäni että ei ole tapahtunut mitään vihjailuja suurempaa.Kerroin miltä se musta tuntuu,ja kuinka tyhmältä sen touhu saa mut ja meidän suhteen näyttämään.Ja sanoin että asioitten pitää muuttua tai muuten muuttuu perhekuviot.Hyviä uutisia oli se että tän työntekijän työsuhde loppuu vuoden lopussa,ja sanoinkin että sen jälkeen me voidaan lakasta koko ihminen pois meidän elämästä.Yritän vielä kerran luottaa ja toivon koko sydämestäni etten kuule mistään mitään mikä viittaisi siihen ettei mieheni ole luottamuksen arvoinen.Tässä yhykäisyydessään tämän päivän saldo,keskusteltavaa ja arvojen miettimistä riittää vielä pitkäksi aikaa,mutta olen tyytyväinen tähän keskusteluun toistaiseksi. Elää päivä kerrallaan ja yrittää nauttia.

(laitoin muuten tälle naiselle myös viestiä että en ikinä halua kuulla että se on edes katsonut mun mieheeni päin)

Hyvä jos itse olet tyytyväinen. Minä en hyväksyisi kyseistä touhua, mutta kiinnostaisi mitä miehesi ajattelisi jos sinä keskustelisit miespuolisten tuttujesi kanssa samoin. Siis ihan oikeasti.

Hienoa kun jaksat yrittää ja luottaa. Tsemppiä!

Mun mielestä tuo oli ylireagointia, että sä otit yhteyttä siihen miehen työkaveriin. Eihän kyseinen nainen ole osa teidän parisuhdettanne, se on miehesi, joka on luvannut olla sulle uskollinen. Ongelma on miehesi käytöksessä, ei tuossa naisessa.

Sinä kirjoitat uskovasi ettei ole tapahtunut mitään vihjailuja suurempaa, mutta ei se mese keskustelu minun mielestäni ollut mitään vihjailua tai flirttiä vaan aika törkeää ehdottelua...
:hug:
Toivottavasti mies on sinun luottamuksen arvoinen, toivon ettet joudu näitä asioita enää kohtaamaan hänen kanssaan.
Minä oon elänyt saman kaltaista elämää ja minun tapauksessani huonosti kävi, en tietenkään sano että sinullekin käy mutta en jaksa arvostaa miestä joka pettää ja sitten vielä kärähtämisen jälkeen jatkaa ainakin kirjoittelun tasolla samaa peliä. Juttu on niin että jos on pettänyt ja saanut uuden mahdollisuuden niin silloin pitää tajuta ja ymmärtää mikä on hyväksyttävää ja mikä ei. Ihminen joka ei tajua missä menee parisuhteen rajat tuskin pystyy pysymään kaidalla tiellä jatkossakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mun mielestä tuo oli ylireagointia, että sä otit yhteyttä siihen miehen työkaveriin. Eihän kyseinen nainen ole osa teidän parisuhdettanne, se on miehesi, joka on luvannut olla sulle uskollinen. Ongelma on miehesi käytöksessä, ei tuossa naisessa.

No joo.. miehen tuossa vastuu pitäisi tietenkin ottaa ja pistää pelille loppu, mutta kyllä aika provosoivalta munahaukalta kuullostaa tollanen, joka mesettää että häntä panettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja väsynyt:
Istuttiin nyt alkuun tunnin verran ja juteltiin,ihan asiallisesti ilman mitään raivokohtauksia,helpotti varmaan kun purin tänne itseäni ensin :) Uskon miestäni että ei ole tapahtunut mitään vihjailuja suurempaa.Kerroin miltä se musta tuntuu,ja kuinka tyhmältä sen touhu saa mut ja meidän suhteen näyttämään.Ja sanoin että asioitten pitää muuttua tai muuten muuttuu perhekuviot.Hyviä uutisia oli se että tän työntekijän työsuhde loppuu vuoden lopussa,ja sanoinkin että sen jälkeen me voidaan lakasta koko ihminen pois meidän elämästä.Yritän vielä kerran luottaa ja toivon koko sydämestäni etten kuule mistään mitään mikä viittaisi siihen ettei mieheni ole luottamuksen arvoinen.Tässä yhykäisyydessään tämän päivän saldo,keskusteltavaa ja arvojen miettimistä riittää vielä pitkäksi aikaa,mutta olen tyytyväinen tähän keskusteluun toistaiseksi. Elää päivä kerrallaan ja yrittää nauttia.

(laitoin muuten tälle naiselle myös viestiä että en ikinä halua kuulla että se on edes katsonut mun mieheeni päin)

Usko mihin uskon... Kokeile haukkua sitä naista h..uoraksi niin saat todelliset tunteet selviksi...

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:

No joo.. miehen tuossa vastuu pitäisi tietenkin ottaa ja pistää pelille loppu, mutta kyllä aika provosoivalta munahaukalta kuullostaa tollanen, joka mesettää että häntä panettaa.

Juu, mutta jos mies on jo joskus aiemmin jotain käsipeliä pitänyt tuon naisen kanssa, niin mistäpä sitä tietää, millaisia vihjeitä mies tuolle työkaverilleen pitkin päivää antaa. Siinä kohtaa minusta on ihan turha väittää naista munahaukaksi, jos mies on hommassa mukana. Toisekseen, kyllä se mies keinot pettämiseen keksii, jos haluaa pettää. Ei siinä auta valvomiset saati uhkailutkaan.

sen verran selvennän vielä että tunnen henk. koht tämän naisen myös. jos en tuntisi ja olisi vain miehen työkaveri en yhteyttä olisi ottanut.
Kyllä ainakin haluan yrittää ja antaa mahdollisuuden vielä,kun muuten asiat olleet hyvin suhteessa,ainakin minun mielestäni (tosin ilmeisesti toisella osapuolella on ollut jotain puutteita...).mutta kuten sanoin keskustelemme varmaan jatkossa paljon asioista. Ja kyllä voi osoittautua että olen tyhmä,kun annan mahdollisuuden.Rakastan miestäni kuitenkin. EIkä se varmaan helppoa olisi pitkästä suhteesta lasten kanssa lähteä,toivon etten joudu toteuttamaan sitä koskaan.Mieheni kyl nyt tietää että tosiaan lähden jos jotain vielä tulee. mutta kiitoksia kaikille ketkä jaksoivat mun kanssa tänään tämän asian kanssa painia,sain paljon hyviä kommentteja ja näkökulmia,Kiitos!

Lukiessani tätä ketjua, nousi pintaan syvä murhe ensin miehesi käytöksen vuoksi. Oikeasti kenenkään ei pitäisi joutua miettimään voiko puolisoon luottaa tai joutua lukemaan mainitsemiasi mesetyksiä..voin vain kuvitella mitä taakkaa olet asiasta kantanut. Hienoa on se, että olet pystynyt puhumaan miehellesi, ja olet suorasanaisesti ottanut asian puheeksi! Sinulta löytyy perusluottamusta ja toivoa kuitenkin, halua yrittää. Nostan hattua! Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää, keskinäistä rakkautta ja turvallisuutta!

Sinua siunata tahdon!

mansikka:mieheni ei kertonut itse pettämisestä,vaan tämä nainen oli kehuskellut eräälle kaverilleen,joka sattui olemaan myös minun kaverini ja sitten kuulin asian ja kysyin mieheltä että onko tämä totta. ja mies kertoi asian olevan näin. (tässä suhteessa olen tyytyväinen mieheeni,ettei yritä kierrellä ja kaarrella tai valehdella lisää jos jää kiinni)

Kiitoksia haleista ja muista kommenteista :)

Jättäisin mieheni, jos chattais jotain tuollaista jonkun kanssa. Ja minä EN ole ylimustasukkainen henkilö. Mies käy halutessaan vaikka viikon lomalla etelässä yksin, jos haluaa omaa aikaa. Ja käy baarissa sinkkukaverinsa kanssa metsästämässä sille sinkkukaverille petiseuraa:)