S
syntipukin äiti
Vieras
Lapseni päiväkodissa on muskari kerran viikossa. Ryhmän lapset olivat riehuneet ryhmässä ja vanhemmillekin siitä kerrottiin. Oma lapsi oli yksi riehujista ja kovasti hänelle koetin puhua, että pitää käyttäytyä nätisti. On ratkaisuna oli sitten, että yksi lapsi, minun lapseni, siirrettiin toiseen ryhmään. Lapsi ei tunne ketään tämän ryhmän lapsista. Nyt lapsi ei enää halua mennä muskariin ollenkaan. Luulin että kyse oli vain rangaistuksesta, mutta nyt sitten on päätetty ettei lapsi pääse omien kaverien kanssa muskariin enää ollenkaan. Toisen ryhmän muskari on myös eri päivänä, sinä päivänä kun muut menevät muskariin, lapseni leikkii yksin.
En halua puolustella lastani, mutta mun mielestä on epäreilua, että vain yksi siirrettiin toiseen ryhmään, kun kuitenkin useampi lapsi siellä riehui. Eikö olisi voinut edes kahta siirtää, että olisi edes joku tuttu kaveri? Ilmoitin nyt, että lapsen ei ole pakko sinne muskariin mennä jos ei halua.Eipä kyllä ollut tädin mielestä hyvä sekään... Mitähän tässä tekisi? Lapsi tykkäsi ennen kovasti muskarista mutta nyt itkee ettei halua enää mennä. Miksi yhdestä tehdään syntipukki?
En halua puolustella lastani, mutta mun mielestä on epäreilua, että vain yksi siirrettiin toiseen ryhmään, kun kuitenkin useampi lapsi siellä riehui. Eikö olisi voinut edes kahta siirtää, että olisi edes joku tuttu kaveri? Ilmoitin nyt, että lapsen ei ole pakko sinne muskariin mennä jos ei halua.Eipä kyllä ollut tädin mielestä hyvä sekään... Mitähän tässä tekisi? Lapsi tykkäsi ennen kovasti muskarista mutta nyt itkee ettei halua enää mennä. Miksi yhdestä tehdään syntipukki?