P
piakristiina
Vieras
Mitä pitäisi ajatella? Minulla on tuttu, jolla on suloinen tyttö ja olen muistanut tyttöä aina silloin tällöin synttärilahjalla ja joululahjalla. Aluksi ystäväni ehti nähdä minua, mutta sitten kun hän löysi uuden miehen, ei olla enää nähty kohta vuoteen. Olen soittanut hänelle ja hän lopettaa aina nopeasti puhelun ja ei ole ehtinyt näkeen eikä kuulumisia vaihtaan. Joskus pyysin häntä erilaisiin tapahtumiin ja hän sanoi, että jos menee jonkun kanssa niin menee miehensä kanssa.
Hänen tytöllään oli nyt syntymäpäivä ja henkilö otti minuun yhteyttä ja kertoi, että tytöllä oli syntymäpäivä. varsinaisille syntymäpäiville minua ei kutsuttu, koska niihin tulee tytön kummit, mutta ystäväni antoi vihjeen, että kovasti tyttö odottaa minulta syntymäpäivälahjaa. Olin että mitä? Olen vajaan vuoden aikana kutsunut koko perhettä kylään ja eivät ole tulleet ja heillä on ollut aina niin kiire, että heille ei voi poiketa..ja eikä puhelimessakaan ehdi olla kuin pari sekuntia ja ystäväni sanoo heti, kun puhelinlinja aukeaa , että on kova kiire..ei ehdi jutella. Nyt minun odotetaan kai tuovan lahjan postilaatikkoon tai vastaavaa.
Minusta tuntuu niin oudolta. En kelpaa enää kuin syntymäpäivälahjan ostamiseen.
Hänen tytöllään oli nyt syntymäpäivä ja henkilö otti minuun yhteyttä ja kertoi, että tytöllä oli syntymäpäivä. varsinaisille syntymäpäiville minua ei kutsuttu, koska niihin tulee tytön kummit, mutta ystäväni antoi vihjeen, että kovasti tyttö odottaa minulta syntymäpäivälahjaa. Olin että mitä? Olen vajaan vuoden aikana kutsunut koko perhettä kylään ja eivät ole tulleet ja heillä on ollut aina niin kiire, että heille ei voi poiketa..ja eikä puhelimessakaan ehdi olla kuin pari sekuntia ja ystäväni sanoo heti, kun puhelinlinja aukeaa , että on kova kiire..ei ehdi jutella. Nyt minun odotetaan kai tuovan lahjan postilaatikkoon tai vastaavaa.
Minusta tuntuu niin oudolta. En kelpaa enää kuin syntymäpäivälahjan ostamiseen.