O
Ohis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Meemis:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Alkuperäinen kirjoittaja Meemis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:Mä olen käsittänyt niin, että nimenomaan lasta ei jätetä missään vaiheessa yksin nukkumaan, vaan jompikumpi vanhempi menee aina nukkumaan samaan aikaan kuin lapsi...
No mutta eihän siinä ole mitään järkeä! Kyllähän se parisuhdekin on vielä olemassa (?) lapsenkin synnyttyä.
Mitenkäs se samaan aikaan nukkumaan meneminen estää parisuhteen? Voihan siinä vauvan nukkuessa halia ja pusia, seksin voi hoitaa vaikka päivällä. Meillä käytiin myös keskusteluja (vaihdettiin kuulumiset, suunniteltiin tulevaa...) lapsen nukahdettua, ei herännyt ääniimme.
Häh? Eli te pistätte lapset katsomaan pikkukakkosta ja meette sillä välin panemaan?
Eikä vauva kai katso telkkaria??? Mitä ihmettä ajattelet, mulla ei ole ISOJA lapsia vaan yksi kaksivuotias, joka ei ENÄÄ nuku perhepedissä, nukkui yksivuotiaaksi.
No mihin te laitatte sen alle yksivuotiaan päivällä seksin ajaksi? Vai sekö nukkuu kyllä päivällä yksin?