V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:No esimerkiksi siksi, että minäkään en ole kirjoittanut että ylipainoiset ovat tyhmiä. En vain kiinnostu heistä siinä mielessä, en halua heitä seksuaalisesti ja miksi ylipainoisten pitäisi olla kaikkien silmissä haluttuja? Olen hoikka, mutta eihän jokainen vastaantulija halua minuakaan tai ylipäätään jokaista vastaantulijaa, miksi ihmisten pitäisi viehättyä kaikkien ulkonäöstä? Ja pitäisikö minun sen takia haukkua ihmisiä pinnallisiksi tyhjäpäiksi että jokainen mies ei vaikkapa pidä ruskeista silmistä? Se on puhdasta biologiaakin, että ihmiset viehättyvät seksuaalisesti erilaisista ihmisistä. Ylipainoiset usein solvaavat hoikkia rumiksi samaan aikaan kun itkevät että heitä ei hyväksytä. Ja ylipainoiset saa sanoa että "mä olen tosi kaunis" mutta jos hoikka sanoo niin, hänet haukutaan itserakkaaksi.
Siis mä olen lihava. Enkä todellakaan oleta kaikkien rakastavan mun muotoja ja ulkonäköä, voin jopa oksettaa muita. Enkä todellakaan oleta et kaikkien pitäis pitää mua seksuaalisesti haluttavana, olin sitten lihava tai laiha, tumma tai vaalea. Mun mielestä ketjun vastaukset eivät ole käskeneet rakastamaan ja pitämään haluttavana jotain sellaista mistä ei voi pitää. Vaan pitämään niitä lihaviakin ihan ihmisarvoisina ihmisinä, samalla tapaa kuin laihojakin.