L
lkjh
Vieras
Ystävä soitti ja pyysi minua ottamaan huomenna kaksi lastaan hoitoon (1 v ja 4v). Olen raskaana viikolla 37 ja ystäväni tietää, että olen aika finaalissa kaikkien vaivojeni kanssa...Ja synnyttämään lähtö voi tulla milloin vaan enkä todellakaan halua enää silloin stressata, että mulla on jonkun lapset hoidossa vielä kaiken lisäksi ja nekin pitäis jonnekin lykätä.
Eli siis ystävä suuttui, kun kieltäydyin hoitamasta lapsia huomisen päivän. Sanoin, että olen tosi väsynyt ja nyt en kyllä millään jaksa. Hän sanoi, että " ei sustakaan ole sitten mitään apua, kai sä nyt voisit kattoa kun kotona vaan olet"...Nyt oon itkenyt illan, että olen maailman paskin ystävä kun en suostunut ottamaan hoitolapsia....
Onko ystäväni oikeutettu olemaan mulle vihainen?
Eli siis ystävä suuttui, kun kieltäydyin hoitamasta lapsia huomisen päivän. Sanoin, että olen tosi väsynyt ja nyt en kyllä millään jaksa. Hän sanoi, että " ei sustakaan ole sitten mitään apua, kai sä nyt voisit kattoa kun kotona vaan olet"...Nyt oon itkenyt illan, että olen maailman paskin ystävä kun en suostunut ottamaan hoitolapsia....
Onko ystäväni oikeutettu olemaan mulle vihainen?