K
Kolmaspyörä
Vieras
Oon viidennellä luokalla ja mulla on 4 sydänystävää jotka oon tuntenu kauan ja meil on yhteinen porukka, mutta nykyään mua on alettu syrjiin, esim ollaan jätetty kutsumatta yölyläilyistä ja synttäreistä ja muille on järjestetty yllätyssynttäreitä joista mulle ei oo kerrottu, sit se sattuu kun meen esim. ig:seen ja saan tietää kaiken, koulussa mun kaa ollaan mut vapaa ajalla oon se joka kutsutaan jos muille ei käy ja sillon oon ihana kaveri jos annan jotain tai autan, esim oon hyvä matikassa niin aina ollaan niin hyviä kavereita jos saa kattoo mult vastaukset ja ainahan mä suostun ja autan, jos oon jonkun niistä kanssa kahestaan niin on tosi hauskaa mut koko porukas vetäydyn ja oon se hiljanen ja koska meitä on viis niin oon aina se kolmas pyörä... Reeneistä oon saanu todella hyvän ystävän mut se on eri koulussa ja asuu eri kaupungis ja sillä on paras kaveri... Mikä mus on vikana? Mitä teen? Auttakaa ja sori kirjotusvirheet mut haluisin olla ees päivän suosittu ja haluisin et ne muut ois päivän mä niin tietäis miltä musta tuntuu