yv ei valvo modet sun muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piparminttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piparminttu

Vieras
Joten mun varmaan useal nikil heitettävä moit . oon ihan varoitettava nikki täällä kuulemma en kyl oo mitään pahaa heittänyt koskaan vaan ollut positiivinen,moni nikki tietää, kuuleko diamont dust,hellanlettas,savanna ,turkilmas,ja sun muut tutut, ottakaa yv yhteyt mese on olemas se mitä mode ei voi kieltää , en mä oo paha :heart: uskokaa mua ei modeita , öitä teija .Ooon varma tästä mun huudosta on turkilmas ekana, sori,en oo paha jos jotain esitin väärin vain mielipiteen sörhiksest esitin , tais olla väärin sekin,turkilmas kyl tietää mun maun, osittain ehkä,kun en sinisest pidä :D :hug: mut tein sen kyl harmaana :headwall: väärin se totuus , oisko pitänyt filmata

En kyllä tajunnut pätkääkään, mutta toivottavasti tosiaan modet eikä kukaan muukaan pääse lukemaan muiden y-viestejä. Ei niin, että mulla olisi jotain modeja vastaan, vaan niin, että yynä on mulle kerrottu paljonkin asioita, jotka on luottamuksellisia.

LISSEN POISTIN,poistan piparmintunkin,mut mitä hyötyy mul siitä paeta,kun mut löytää aina kuitenkin =) No hätä. Itken,mies yövrosssa,oon 42v teija 4 tytön äiti ja 1 lapsenlapsen mamma, antaa olla,uhkaus loppu tähän , antaa olla moikka tutuil :wave: en mää ollut paha , must tehtiin paha/uhri, älkää ruotiko täällä ,antaa harmaat kirjoitella ,näen vain yv viestit, saan varmaan nyt bannin

Älä välitä, tiedät että olet ollut oikeassa ja mä puolustan sua ja mehän tapaillaan myös mesessä mutta mä en kans usko että modeilla olisi mitään asiaa lukea toisten yv:tä koska kirjesalaisuus on olemassa ja mun mielestä se koskee myös noita yv:tä. Älä ole ollenkaan huolissasi. Ja mulle voit muutenkin kertoa kaikesta, ei oo pelkoa että ne menisi ulkopuolisten tietoon koska ne ei kuulu kenellekään.

Kuinka luotatte edes luottamuksellisia viestejä saaneisiin henkilöihin? Viestit on helppo lähettää eteenpäin ja puheet ja puhelut voidaan nauhoittaa. Itseltäni on mennyt luottamus ihmisiin ja mm. erilaisiin järjestelämän hoitajiin täysin ja monella tapaa. Jopa työssään vaitiolovelvollisuuteen sitoutuneet ihmiset "vuotavat" vihjaillen tietoja niin, että vihjailevasta puheesta voi päätellä, kuka on vihjailun kohde. Kahden kesken voi paljastaa arkaluonteistakin tietoa, kun ei ole todistajaa eikä kiinnijäämisen riskiä.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä oon varmaan ihan ääliö, mutta tuo aloitusteksti oli mulle ihan täyttä hepreaa.

ei se oikein minullekaan auennut B)

liityn joukkoon B) B)
Meitähän onkin monta. B)

:wave: B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka luotatte edes luottamuksellisia viestejä saaneisiin henkilöihin? Viestit on helppo lähettää eteenpäin ja puheet ja puhelut voidaan nauhoittaa. Itseltäni on mennyt luottamus ihmisiin ja mm. erilaisiin järjestelämän hoitajiin täysin ja monella tapaa. Jopa työssään vaitiolovelvollisuuteen sitoutuneet ihmiset "vuotavat" vihjaillen tietoja niin, että vihjailevasta puheesta voi päätellä, kuka on vihjailun kohde. Kahden kesken voi paljastaa arkaluonteistakin tietoa, kun ei ole todistajaa eikä kiinnijäämisen riskiä.

Näinpä..

En tajunnut tuosta tekstistä yhtikäs mitään, voisiko joku vääntää sen rautalangasta? Moderaattoreilla ei ole pääsyä kenenkään yksityisviesteihin, ei ole myöskään ylläpidolla. Josko tuo auttoi yhtään?

Yhteistyössä