M
maana
Vieras
Eli ketkä kaikki on uskaltautuneet käydä alasti uimassa mökillä/yleisellä rannalla illalla tai päivällä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:No eikö naku-uinti ole suomalaista kansanperinnettä?
Nuorena käytiin paljon yleisillä uimarannoilla uimassa yöaikaan nakuna. Nykyään uin nakuna vaan mökkirannassa, sekä päivällä että illalla.
Alkuperäinen kirjoittaja tintti:kuinka moni on käynyt nyt iltasella kuusijärvellä uimassa? itse olen ja mieheni myös muttei alasti. pitäisiköhän kokeilla?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:En meinannut uskoa kysymystä. Eikö kaikki ole niin tehneet?
Sehän kuuluu perinteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja maana:Eli ketkä kaikki on uskaltautuneet käydä alasti uimassa mökillä/yleisellä rannalla illalla tai päivällä?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Mulla ei oo mökillä uikkareita koskaan. Olkoon päivä tai ilta tai mikä hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna86:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mulla ei oo mökillä uikkareita koskaan. Olkoon päivä tai ilta tai mikä hyvänsä.
sä ootkin joku sairas pervo
Mitä pervoa siinä on jos omalla mökillä ui nakuna?Alkuperäinen kirjoittaja sanna86:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mulla ei oo mökillä uikkareita koskaan. Olkoon päivä tai ilta tai mikä hyvänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Mitä pervoa siinä on jos omalla mökillä ui nakuna?Alkuperäinen kirjoittaja sanna86:Alkuperäinen kirjoittaja m:Mulla ei oo mökillä uikkareita koskaan. Olkoon päivä tai ilta tai mikä hyvänsä.