Gallup:kuinka moni on käynyt uimassa alasti iltahämärässä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikö naku-uinti ole suomalaista kansanperinnettä?
Nuorena käytiin paljon yleisillä uimarannoilla uimassa yöaikaan nakuna. Nykyään uin nakuna vaan mökkirannassa, sekä päivällä että illalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
No eikö naku-uinti ole suomalaista kansanperinnettä?
Nuorena käytiin paljon yleisillä uimarannoilla uimassa yöaikaan nakuna. Nykyään uin nakuna vaan mökkirannassa, sekä päivällä että illalla.

Ohan se paljon kivampi kirmasta saunasta alasti järveen ku alkaa pukua laittamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tintti:
kuinka moni on käynyt nyt iltasella kuusijärvellä uimassa? itse olen ja mieheni myös muttei alasti. pitäisiköhän kokeilla?:)

me ollaan vaimon kanssa käyty alasti uimassa nyt syksyisin kuusijärvellä illalla, jos siinä ihan lähistöllä ei ole ollut ketään. joskus on ollut siellä toisilla laitureilla muita uimareita mutta eihän niin pitkän matkan päästä näe mitään konkreettista, on niin kylmä vesikin....
 
Mökillä käynyt monestikin, ihan päiväsaikaankin, meillä semmoinen suojaisa paikka, jossa ei veneliikennettä tai naapureita näköetäisyydellä yleensä ole.
Ihan julkisella rannalla oon uinut keskellä yötä alasti, eipä siellä ollut muita paikalla kuin treffiseura ja kuunvalo ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
En meinannut uskoa kysymystä. Eikö kaikki ole niin tehneet?
Sehän kuuluu perinteeseen :).

Näin. Meillä käy kaikki vieraat nakuina porukalla saunassa ja uimassa. Kukaan meistä ei kuitenkaan menisi munaamaan itseään bb-taloon. Oi aikoja, oi tapoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja maana:
Eli ketkä kaikki on uskaltautuneet käydä alasti uimassa mökillä/yleisellä rannalla illalla tai päivällä?

ei se iltahämärää vaadi? en näe tarvetta pukea uimapukua mökillä olisipa kello mitä tahansa.
 

Similar threads

Yhteistyössä