mun miehelläni ei ole mitään käsitystä siitä mitä nainen haluaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lopussa

Vieras
tai mitä mä haluan. vaikka sanon suoraan.
alkuajat edettiin halipusimusihuumaa niinkun varmaan kaikki muutkin parit ja sit tässä viimeisen 4vuoden aikana pikkuhiljaa kaikki kosketukset ja hellyydenosoitukset on hävinnyt.
musta on tullut syyllistävä ämmä kun mies ei mun suorista puheista huolimatta tajua mitään, esim.OTA MUT NYT KAINALOON. joudun itse änkemään viereen ja asettelemaan sen kädet ympärilleni ja siinä onkin sit tosi kiva olla kun tuntuu et toinen toivois et olisin jossain ihan muualla.
esimerkki eiliseltä: taustalla pyöri big brother ja siellähän on se salapari nyt jotka ei saa muille paljastaa olevansa pariskunta... no, ne sai eilen "laatuaikaa" talossa kahden kesken hetkeksi ruokatilauksen varjolla. se mies otti sen naisen kainaloonsa, suukotti ja sanoi, että tätä mä oon kaivannu, kosketusta......
tokasin siinä mun miehelle, et sun suusta ei ikinä tulis mitään noin ihanaa vaikka oltais kolme vuotta tuolla talossa ja jouduttas esittään et ei olla pari, sulle se sopis paremmin kun hyvin.
mies sanoi et "sun kaa ei voi katsoa mitään tvstä kun sulta tulee aina tollasta kommenttia!" sanoin miehelle, et minkäköhän takia sitä kommenttia tulee?! oletko ajatellut?! mä olen kyllästynyt olemaan nobody, ilmaa, ei mitään.
kodinhoitopalvelut kyllä kelpaa puhtaine kalsareineen ja ruokineen, mutta MITÄÄN en saa takaisin. minä sanon AINA ensimmäisenä et rakastan sua / hyvää yötä / yms.

mä tiedän et mun tyyli sanoa tostakin asiasta oli syyllistävä, mutta mä olen niin turhautunut että mua oksettaa.
en mä halua koko ajan sanoa et nyt halaa mua, saisinko nyt pusun, ota kainaloon, ole mun kanssa ja ole mun lähellä.

mä pelkään et tää suhde kaatuu tähän, mä oon niin katkeroitunu ja kateellinen kaikille muille (joojoo, en tosiaan tiedä mitä siellä muiden parisuhteissa muhii, mutta silti!), oon niin väsynyt tähän et mä en saa mitään huomiota vaikka huudan miehelle et huomaa mut.

tähän ei taida olla ratkaisua... :(

mä jätin mieheni tuon takia. kyllä parisuhteessa pitää saada hellyyttä ja kuulla olevansa rakastettu, mutta mies ei noita asioita pystynyt/halunnut antaa, vaikka asiasta miljoona kertaa sanoin ja ihan suoraan.

mä jätin mieheni tuon takia. kyllä parisuhteessa pitää saada hellyyttä ja kuulla olevansa rakastettu, mutta mies ei noita asioita pystynyt/halunnut antaa, vaikka asiasta miljoona kertaa sanoin ja ihan suoraan.

lisättäköön nyt vielä, että tuohon vaikutti myös se, että mies oli täysin tumpelo kaikissa kotiin liittyvissä asioissa. toisin sanoen olisin joutunut toimimaan piikana ja äitinä lapsen lisäksi myös miehelle.

Mulla oli tuo tilanne edellisessä parisuhteessa, mies vaati huomiota, haleja ja pusuja enemmän kuin mä halusin antaa. Ahdistuin sen läheisyydenkaipuusta. Nyt seurusteltuani päinvastaisen ihmisen kanssa, osaan vasta arvostaa sitä läheisyyttä mitä exältäni sain. Ja sitä, miltä hänestä tuntui, kun menin pakoon kun olisi pitänyt pussata. Harmi vain että nyt on liian myöhäistä korjata mitään...

lisättäköön nyt vielä, että tuohon vaikutti myös se, että mies oli täysin tumpelo kaikissa kotiin liittyvissä asioissa. toisin sanoen olisin joutunut toimimaan piikana ja äitinä lapsen lisäksi myös miehelle.

Minun näkemykseni on, että vaimona miehestä pidetään parhainta mahdollista huolta, joten meillä ei tuollaisia ongelmia ole. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;22046415:
Ap, mitä sinä annat miehellesi? Ja miten?

puhtaan kodin, ruuan, vaatteet, suukkoja, haleja, ohikulkeissani kosketuksia, mä ehdottelen et mentäiskö lenkille, lähdettäiskö leffaan, tehtäiskö jotain, mut ei.
mä oon ilmeisesti jotenkin helvetin tylsä tyyppi kun mun seura ei kelpaa.
mä teen kaikkeni ja mies ei mitään. aika paska työnjako parisuhteessa.
JA KUMPIKIN OLLAAN TYÖELÄMÄSSÄ eli ei ole edes minun hommani olla mikään kotiorja, olisin mielelläni jos olisin vaan kotona kaiket päivät, mutta en työpäivän päätteeksi.

Minun näkemykseni on, että vaimona miehestä pidetään parhainta mahdollista huolta, joten meillä ei tuollaisia ongelmia ole. :)

ja silti ei saa mitään takaisin vaikka kaikkensa tekee??? tervetuloa 2010-vuoteen, ei enää nykyään mee niin et vaimo on hellan ja nyrkin välissä mukaonnellisena kun saa nuolla miehensä persettä ja mies tuo leivän pöytään.
anteeks vaan karkea kielenkäyttöni, mutta kyllä sen miehenkin pitää pitää vaimostaan huolta!

No, mut oikeasti, aina kun sä näet jotain romanttista telkkarissa, niin sanotko sä tolla tyylillä? Nimittäin jos koko ajan sanot hänelle, että hän on surkimus, niin täten hän varmaan onkin.

Ja miksi sä teet ihan kaiken? Mitä ihmettä, onko näin ollut alusta asti? ootko sä missään vaihessa osoittanut olevasi nainen, jonka eteen kannattaa tehdä asioita, vai ootko osoittanut olevasi tavallaan miehen äiti, palvelija, joka tekee kaiken? Älä suostu!

No, mut oikeasti, aina kun sä näet jotain romanttista telkkarissa, niin sanotko sä tolla tyylillä? Nimittäin jos koko ajan sanot hänelle, että hän on surkimus, niin täten hän varmaan onkin.

Ja miksi sä teet ihan kaiken? Mitä ihmettä, onko näin ollut alusta asti? ootko sä missään vaihessa osoittanut olevasi nainen, jonka eteen kannattaa tehdä asioita, vai ootko osoittanut olevasi tavallaan miehen äiti, palvelija, joka tekee kaiken? Älä suostu!

no en sano kaikesta ja en ole aina sanonut yhtään mistään!!!
mä en jotenkin jaksa ees vastata tähän ja pitää mitään puolustuspuhetta...

Ei tuo hirmu vieraalta kuulosta, varmaan monet miehet ovat samanlaisia.
Kumpi sinulle on tärkeämpää, ulkoiset huomionosoitukset vai esim. se että mieheen voi luottaa kuin kiveen vaikeinakin hetkinä. Onko tärkeämpää järjestää romanttista laatuaikaa vai sujuvaa arkea. Ihmiset on niin erilaisia ja seukkausaikana sitä pistää parastaan.Kaiken kukkuraksi vastarakastuneena kulkee ruusunpunaiset lasit silmillä niin ettei erota omia toiveitaan ja todellisuutta toisistaan. En mitenkään nyt vähättele hellyydentarvettasi, totean vain että kyllä meilläkin aika vähäeleistä tuo rakkauden ulkoinen osoittelu on. Mutta silti olemme tiukemmin toisissamme kiinni näkymättömästi. Ja tämä on positiivista kiinnittymistä.
En osaa neuvoa sinua muutoin kuin että anna miehelle myös aikaa olla ihan omissa oloissaan äläkä tosiaan anna ulkopuolisten parisuhdemallien sanella omaa onneasi. Jospa se siitä.

Yhteistyössä