Kolmen tytön jälkeen pitkään kaivattu POIKA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22056186:
Mua aika ajoin hämmästyttää tämä naisten palstalla esiintyvä poikavihamielisyys. Mietin, että jos nainen haluaa vain tyttöjä, haluaako hän myös, että tyttäristään tulisi lebsoja? Jos pojat on niin iljettäviä, niin ei kai sellaisia iljetyksiä perheeseen haluta? Edes avioliiton kautta? Vai aiotteko olla sitten vittumaisia anoppeja vävyillenne?

Mulle on kyllä tullut monesti ihan päinvastainen olo. Haukutaan jokainen joka kehtaa väittää että on onnellinen tytöistään, saati että mies voisi olla tilanteeseen tyytyväinen, sehän aina automaattisesti valehtelee kun sanoo ettei häntä erityisesti haittaa ettei ole poikia.. Näitäkin ketjuja on ollut paljon.

Mua ei kiinnosta tuleeko mun lapsista heteroita vai homoja, tietty sen puoleen toivon että ovat heteroja koska elämä on ihan tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Toivon olevani ihan siedettävä anoppi mahdollisille tuleville vävyille (tai miniöille) ja muutenkin ihan kiva tyyppi :D
 
Mulle on kyllä tullut monesti ihan päinvastainen olo. Haukutaan jokainen joka kehtaa väittää että on onnellinen tytöistään, saati että mies voisi olla tilanteeseen tyytyväinen, sehän aina automaattisesti valehtelee kun sanoo ettei häntä erityisesti haittaa ettei ole poikia.. Näitäkin ketjuja on ollut paljon.

Mua ei kiinnosta tuleeko mun lapsista heteroita vai homoja, tietty sen puoleen toivon että ovat heteroja koska elämä on ihan tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Toivon olevani ihan siedettävä anoppi mahdollisille tuleville vävyille (tai miniöille) ja muutenkin ihan kiva tyyppi :D
Me mitä ilmeisimmin luetaan eri ketjuja tai ainakin eri viestejä, koska mulle on tullut just päinvastainen käsitys :D Mutta hyvä kuulla, jos meneekin tasan eli saa iloita ja pojat on yhtä toivottuja kuin tytöt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22056278:
Me mitä ilmeisimmin luetaan eri ketjuja tai ainakin eri viestejä, koska mulle on tullut just päinvastainen käsitys :D Mutta hyvä kuulla, jos meneekin tasan eli saa iloita ja pojat on yhtä toivottuja kuin tytöt.

No, eikös tällä palstalla muutenkin nouse vuorotellen esiin päinvastaiset asiat. Tänään on päivä jolloin hurrataan kotiäitiyden puolesta, huomenna he ovat sädekehäänsä kiillottavia marttyyreja. Ensi viikolla imetys on arvossa arvaamattomassa ja seuraavalla korvike on ihan yhtä hyvä ellei parempi, koska isähän voi myös olla tasa-arvoinen vanhempi, seuraavana päivänä taas äiti on ainoa oikea jne. Tällainen ristiriitainen kuva mulle on tästä paikasta tullut jokusen vuoden aikana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22056186:
Mua aika ajoin hämmästyttää tämä naisten palstalla esiintyvä poikavihamielisyys. Mietin, että jos nainen haluaa vain tyttöjä, haluaako hän myös, että tyttäristään tulisi lebsoja? Jos pojat on niin iljettäviä, niin ei kai sellaisia iljetyksiä perheeseen haluta? Edes avioliiton kautta? Vai aiotteko olla sitten vittumaisia anoppeja vävyillenne?

Olen huomannut aivan saman, ja olenkin todennut, että luojan kiitos lapsen sukupuoli ei ole postimyynnistä tilattavaa tavaraa.. Tytöt tuntuvat olevan NIIIIIIN paljon toivotumpia. Itse en tätä ajattelutapaa ymmärrä, lapsi ku lapsi, oma se on.. ja sellaisenaa niin rakas!!
 
kuka mies haluis pelkkiä tyttöjä, ei kukaan!
toi oliverkin oli jo tokan tytön jälkeen koittanu kaikki poppakonstit pojan saamikseks, piti esim kalsareita pakastimessa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22056186:
Mua aika ajoin hämmästyttää tämä naisten palstalla esiintyvä poikavihamielisyys. Mietin, että jos nainen haluaa vain tyttöjä, haluaako hän myös, että tyttäristään tulisi lebsoja? Jos pojat on niin iljettäviä, niin ei kai sellaisia iljetyksiä perheeseen haluta? Edes avioliiton kautta? Vai aiotteko olla sitten vittumaisia anoppeja vävyillenne?

Mä luulen, että poikavihamielisyys johtuu siitä, että pelkkien tyttöjen äidit, ovat joko tietoisesti tai alitajuisesti kateellisia niille äideille, joilla on edes yksi poika. Ne, jotka ovat oikeasti tyytyväisiä siihen, että on vain tyttöjä, eivät koe poikia vastenmielisinä ja toitota sitä joka välissä, kun eivät koe jäävänsä huonommiksi...

Tottahan se on, että poikia on aina pidetty parempina. Nykymaailmassakin edelleen on reilusti enemmän miehiä johtoasemassa...
 
täällä palstalla on vissiin enimmäkseen tyttököörien äitejä, onhän täällä paljokin niitä raukkoja joilla on 3-5 tyttöä. Pelkkiä tyttöjä. Ja tietää sen että kateus kaivelee. Eivät ole onnellisia, tai varsinkaan heidän miehensä eivät ole onnellisia. Ja se aiheuttaa poikien haukkumista.
 
[QUOTE="mä";22059746]Mä luulen, että poikavihamielisyys johtuu siitä, että pelkkien tyttöjen äidit, ovat joko tietoisesti tai alitajuisesti kateellisia niille äideille, joilla on edes yksi poika. Ne, jotka ovat oikeasti tyytyväisiä siihen, että on vain tyttöjä, eivät koe poikia vastenmielisinä ja toitota sitä joka välissä, kun eivät koe jäävänsä huonommiksi...

Tottahan se on, että poikia on aina pidetty parempina. Nykymaailmassakin edelleen on reilusti enemmän miehiä johtoasemassa...[/QUOTE]

Tai olisko kyse siitä, että provoiluun vastataan provoilulla? Jos jotkut kirjottelee joka väliin "ette voi olla onnellisia siitä että teillä on pelkkiä tyttöjä" tai "kyllä mies nyt varmaan on surullinen, kun taas tuli tyttö" niin siihen reaktiot voivat olla monia.

Mä olen onnellinen tytöistäni. En ymmärrä, jos joku ei ole kiitollinen ja onnellinen lapsistaan.

Oikeasti en ole juuri koskaan toivonut poikaa, mutta kyllä mä poikaa rakastaisin ihan yhtä lailla kun tyttöjänikin. Ja toivoisin osaavani kasvattaa pojastani sellaisen, kuka arvostaa naisia ja tyttöjä. Sellasen joka olisi onnellinen vaikka 5 tytön ja 0 pojan isänä. (vaikka tokikin 5 tyttöä kertookin vaan siitä kuinka paljon poikaa on yritetty, eikö niin? :headwall:)
 

Yhteistyössä