Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22056186:Mua aika ajoin hämmästyttää tämä naisten palstalla esiintyvä poikavihamielisyys. Mietin, että jos nainen haluaa vain tyttöjä, haluaako hän myös, että tyttäristään tulisi lebsoja? Jos pojat on niin iljettäviä, niin ei kai sellaisia iljetyksiä perheeseen haluta? Edes avioliiton kautta? Vai aiotteko olla sitten vittumaisia anoppeja vävyillenne?
Mulle on kyllä tullut monesti ihan päinvastainen olo. Haukutaan jokainen joka kehtaa väittää että on onnellinen tytöistään, saati että mies voisi olla tilanteeseen tyytyväinen, sehän aina automaattisesti valehtelee kun sanoo ettei häntä erityisesti haittaa ettei ole poikia.. Näitäkin ketjuja on ollut paljon.
Mua ei kiinnosta tuleeko mun lapsista heteroita vai homoja, tietty sen puoleen toivon että ovat heteroja koska elämä on ihan tarpeeksi vaikeaa muutenkin. Toivon olevani ihan siedettävä anoppi mahdollisille tuleville vävyille (tai miniöille) ja muutenkin ihan kiva tyyppi