E
"eddie"
Vieras
Olen ihan alussa raskaana mutta kertonut siitä jos on tullut puhetta tai on suoraan kysytty (kahvi ei maistu ja yleensä olen kova juomaan sitä niin monikin arvaa jo tästä miten on asiat). En vaadi ketään olemaan onnellinen puolestani mutta jos ei voi tuntea iloa tai ei halua onnitella niin miksi pitää sanoa sitten mitään?
Ja miksi, oi miksi pitää tulla kertomaan että sinulla oli keskenmeno silloin ja silloin samoilla viikoilla kuin minä olen nyt? Mikä järki?? En minä halua tietää, enkä halua muistaa enkä aiheuttaa itselleni stressiä, mutta se nyt vaan tuntuu kummalliselta että jo kolme ihmistä on tuntenut tarvetta kertoa miten heidän raskaudet meni kesken ihan alussa.
Onko se joku vinkki, vai toive vai mikä?
Ja miksi, oi miksi pitää tulla kertomaan että sinulla oli keskenmeno silloin ja silloin samoilla viikoilla kuin minä olen nyt? Mikä järki?? En minä halua tietää, enkä halua muistaa enkä aiheuttaa itselleni stressiä, mutta se nyt vaan tuntuu kummalliselta että jo kolme ihmistä on tuntenut tarvetta kertoa miten heidän raskaudet meni kesken ihan alussa.
Onko se joku vinkki, vai toive vai mikä?