M
"mie"
Vieras
Aloitellaan huomenna vauvalle lihan maistelut. Ostin kananpojan paistijauhelihaa. Kauankohan sitä pitäisi keitellä että on varmasti kypsää, muttei menisi kuitenkaan ihan kuivaksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22087581:Tokkopa se heti kuivaa, jos vedessä keittää. Otat sitä keitinlientä sinne sekaan vielä, kun soseutat sitä.
Mut jauhelihan rakenne on semmoinen, että meillä ei lapsi oppinu sitä syömään kuin vasta vuoden ikäisenä (noin). Tosin olikin sihtikurkkua alunperin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22087581:Tokkopa se heti kuivaa, jos vedessä keittää. Otat sitä keitinlientä sinne sekaan vielä, kun soseutat sitä.
Mut jauhelihan rakenne on semmoinen, että meillä ei lapsi oppinu sitä syömään kuin vasta vuoden ikäisenä (noin). Tosin olikin sihtikurkkua alunperin.![]()
jauhelihan saa kyllä ihan sileäksi soseeksikin
Minua taas lohdutti ettei 'tarvinnut' enempää kuin se ruokalusikallinen saada lihaa uppoamaan lapseen, kun oli sen verran huono syömään![]()
Hui, itse olisin varmaan lääkärille jo soittanutnoh nyt tuo lapsi kun on 1v8kk on alkanut syömään ihan kivasti, mutta hoikka poika on silti. Kyllä se minua edelleen ihmetyttää miten jotkut lapset syö kuin hevoset ja toiset kuin hiiret
![]()