Mä en usko. Mut ainakin on tarkootettu elämään ilman kumppania, niin se vain on. Ja varmasti on muitakin joille ei vain ole sitä vastaparia, ei ketään sopivaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sinuun tulee - älä nyt hyvä ihminen heitä kirvestä kaivoon. Sä olet nuori vielä, ja onhan sulla jo kumppaneita ollutkin. Et siis ole koko elämääsi ollut yksin.
Mulla on nyt niin mennyt usko miehiin ja parisuhteeseen, että ei jaksa enää kiinnostaa. Kuka jaksaa paskaa kerta toisensa jälkeen.
Juuri näin.Onni ei tule etsien, se tulee eläen.
Lopeta miehen etsiminen, pane haku pois päältä, älä edes ajattele miehiä - niin kohta sulla on useampi uros kimpussa. Tai niin mulle ainakin kävi.
Onni ei tule etsien, se tulee eläen.
Lopeta miehen etsiminen, pane haku pois päältä, älä edes ajattele miehiä - niin kohta sulla on useampi uros kimpussa. Tai niin mulle ainakin kävi.
No en tätä viimeisintä ihastusta mitenkään ettinyt, en mä ettinyt ketään. Mä vain tykästyin tuttuun ihmiseen, mutta se oli virhe.
Onni ei tule etsien, se tulee eläen.
Mä en usko. Mut ainakin on tarkootettu elämään ilman kumppania, niin se vain on. Ja varmasti on muitakin joille ei vain ole sitä vastaparia, ei ketään sopivaa.
Kirjoitat viisaasti!
Kaikille ei tosiaan löysy sitä oikeaa. Yritä vaan elämäsi yh:na, et sä vierellesi ketään löydä.
Hyväksy asia, ja voit käyttää energiaa johonkin muuhun.
Laita tummat vaatteet päälle ja mene vaikka pyöräilemään autotielle, vastaan tulijoiden kaistalle.
Tsemppiä!