Miks vaikka mitä palstalle kirjoittaa niin tarkoita että oot feikki ja roolihahmo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
mua kuulema ei ole olemassa olen joku keksitty persoona:). Kertokaa miks mun pitää sellaista harrasta. Miten mä voin olla keksitty, jos laitan omia ja lasten kuvia, monet mua oo tavaneet, kaikki jopa palstalla tietä mun kaupan ositten ja jopa nimen, ihmettelen vaan miten mä sitten voin olla keksitty, en ymmärrä tai miten mua ei voi olla olemassa jopa:D

Jos kirjoittaisit vähän parempaa suomea, niin voisin jopa uskoakin. Mutta kun Lunaticin tyyli paistaa joka viestistä lävitse.

Hei vaan Lunatic, keksi seuraavaksi jotain vähän omaperäisempää. Tatuoitu jätkä, strippari.. mitäs jos olisit ihan vaan työtön lusmuilija seuraavalla kerralla.

[QUOTE="hoono soomi";22325712]Jos kirjoittaisit vähän parempaa suomea, niin voisin jopa uskoakin. Mutta kun Lunaticin tyyli paistaa joka viestistä lävitse.

Hei vaan Lunatic, keksi seuraavaksi jotain vähän omaperäisempää. Tatuoitu jätkä, strippari.. mitäs jos olisit ihan vaan työtön lusmuilija seuraavalla kerralla.[/QUOTE]

Lol olen hänet ihan elävänäkin nähnyt niin menes takaisin sinne koloosi.

"Eihän tuollaista persoonaa VOI olla!" :D
Ällös välitä, meitä on moneen junaan. Ja ihmiset on uteliaita..
Ihan sama, mä ainaki latelen kysymyksiä ja vastauksia niinkuin mun aivot sanelee.
Itse tiedän (ja pari muuta palstalaista) oonko feikki vai en. ;)

[QUOTE="hoono soomi";22325712]Jos kirjoittaisit vähän parempaa suomea, niin voisin jopa uskoakin. Mutta kun Lunaticin tyyli paistaa joka viestistä lävitse.

Hei vaan Lunatic, keksi seuraavaksi jotain vähän omaperäisempää. Tatuoitu jätkä, strippari.. mitäs jos olisit ihan vaan työtön lusmuilija seuraavalla kerralla.[/QUOTE]

mä en ole lunatic, miten mä voin olla noin monta henkilöä ja modet ei siitä huomaa:laugh:

enkä ole työtön:mad:

"Eihän tuollaista persoonaa VOI olla!" :D
Ällös välitä, meitä on moneen junaan. Ja ihmiset on uteliaita..
Ihan sama, mä ainaki latelen kysymyksiä ja vastauksia niinkuin mun aivot sanelee.
Itse tiedän (ja pari muuta palstalaista) oonko feikki vai en. ;)

Mulla vaan ehkä erilaista elämää joka täynnä kaikenlaista ja ihmisille vaikea hyväksyä ja uskoa ehkä miten kaikki ehdin:D

No kun noi sun jutut on vaan niin pimeitä (anteeksi), että mun on kanssa välillä tosi vaikea uskoa että olet todellinen ihminen, etkä jonkun kyllästyneen kotiäidin aivopieru. Siis että alle kouluikäsille lapsille tungetaan rahaa suut ja silmät täyteen mut miehelle ei voi rahaa antaa hänen halutessaan. Sun ketjut jaksaa mua kyllä aina naurattaa, kiitos siitä, kuka sitten oletkin :)

sä oot aika räiskyvä ja provosoiva persoona,siksi monet luulee sun olevan feikki.okei se on totta että olet ihminen jonka kerrot olevasi.monet täällä taitaa enemmänkin ihmetellä että miten voi olla tuollaisia ihmisia olemassa kuin sinä :xmas:

[QUOTE="malla";22325772]No kun noi sun jutut on vaan niin pimeitä (anteeksi), että mun on kanssa välillä tosi vaikea uskoa että olet todellinen ihminen, etkä jonkun kyllästyneen kotiäidin aivopieru. Siis että alle kouluikäsille lapsille tungetaan rahaa suut ja silmät täyteen mut miehelle ei voi rahaa antaa hänen halutessaan. Sun ketjut jaksaa mua kyllä aina naurattaa, kiitos siitä, kuka sitten oletkin :)[/QUOTE]

miten mä voin edes olla sellainen, jos mun kuvat netissä ja jos on yks iso todistus verkkokauppa esim, mitä jo koko palsta tiedä

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22325785:
sä oot aika räiskyvä ja provosoiva persoona,siksi monet luulee sun olevan feikki.okei se on totta että olet ihminen jonka kerrot olevasi.monet täällä taitaa enemmänkin ihmetellä että miten voi olla tuollaisia ihmisia olemassa kuin sinä :xmas:

Mut kun minkälainen mä siis olen ettei sellaisia kuin mä vois olla olemassa:D, pakko myöntää olen hullu, haluan vaan elämästä kaikki irti saada ja nauttia hullulla ja rauhallisella tavalla:D

Miksi sinua kiinnostaa pitävätkö ihmiset sua todellisina vai ei, kun et ole tähän mennessä paljoa välittänyt mitä ihmiset susta ajattelee? Enimmäkseen taitaa ajatella susta negatiivisesti, enkä ollenkaan ihmettele...

Kerro nyt ihmeessä venakko tai kuka sinä nyt oletkaan... jos äitisi on suomalainen, miten puhut tai kirjoitat noin huonoa suomea? olet asunut täällä jo 11 v. ja siltikin kirjoitat kuin aivan pieni lapsi. Vietät joka päivä tuntikausia täällä palstalla, kuinka et opi yhtään suomea lisää? Jokainen normaaliälyinen oppii koko ajan lisää, mutta et sinä. Vaikka äitisi on suomalainen =).

[QUOTE="jep jep";22325860]Kerro nyt ihmeessä venakko tai kuka sinä nyt oletkaan... jos äitisi on suomalainen, miten puhut tai kirjoitat noin huonoa suomea? olet asunut täällä jo 11 v. ja siltikin kirjoitat kuin aivan pieni lapsi. Vietät joka päivä tuntikausia täällä palstalla, kuinka et opi yhtään suomea lisää? Jokainen normaaliälyinen oppii koko ajan lisää, mutta et sinä. Vaikka äitisi on suomalainen =).[/QUOTE]

äiti syntyi siperiassa sodan takia, äidin kieli venäjäksi tullut, joka päivää puhun monta kieltä, en voi mitään että en vaan ikinä oppi, kun kaikki jo kielet muutenkin sekaisin

[QUOTE="jep jep";22325906]Reps Reps :laugh: :laugh: :laugh:

On sulla jutut... :laugh:[/QUOTE]

siis se että äiti syntyi Siperiassa, no siihen mä en olisi kyllä nauranut, mun mummi kärsinyt kaikist eniteen kun siitä lähetettiin sinne ja hänellä oli vain mekko päällä, hän kärsinyt koko elämää kun hänen vapat oli ihan, niin kuin, höh en osaa suomeks selittää ja traumoja sillä jäi paljon

Minä joskus ihmettelen sitä, että sinulla mieli muuttuu niin julmettua tahtia, teet isoäänisesti päätöksiä (lue:kerrot niistä täällä) ja sitten taas teet (tai kerrot tekeväsi) päinvastoin ja juuri niin kuin olet sanonut ettet enää tee. Esität kysymyksiä tai pyydät neuvoja, tai ainakin niin voisi avauksiasi usein tulkita, mutta mikään neuvo ei kuitenkaan taida kiinnostaa, ehkä joskus sanot, että joo olette oikeassa ja päälle naurat. Ei sillä, että kenenkään tuntemattoman neuvoja tarvisikaan ottaa vastaan tai noudattaa, kai tässä tulee joku harha, että puolin ja toisin oltaisiin jotakuinkin tosissaan, kysytään ja vastataan ja mietitään, olisiko tästä apua. Minä kuitenkaan en jotenkin voi olla tykkäämättä sinusta, olet vähän kuin pikkusisko (jota minulla ei oikeasti ole), sellainen, jota tekisi mieli joskus ravistella, että herranen aika, tyttö, nyt vähän järkeä päähän. Mutta sittenkin aina luen, mitä kirjoittelet:)

[QUOTE="ccc";22325721]Lol olen hänet ihan elävänäkin nähnyt niin menes takaisin sinne koloosi.[/QUOTE]

Niin?
Sulkeeko se pois sen et hänellä ei voi olla muita nimimerkkejä palstalla,tai et hän ei provoo tahallaan..

Yhteistyössä