Miks vaikka mitä palstalle kirjoittaa niin tarkoita että oot feikki ja roolihahmo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla haloo vain yks nimimerkki, olen hullu mut en niin hullu että jaksaisin monta nimimerkkejä tehdä

Ennen palstauudistusta tatuoitu jätkä -aloituksillaan Lunatic pyöritti palstaa. Nyt ei ole enää näkynyt sen enempää tatuoitua jätkää eikä kyllä Lunatickaan ole palstalla pyörinyt. Mutta kukas täällä laittaa vähintäänkin 10 aloitusta joka päivä? Venakko, Ljudmila, Savanna tai kuka muu nyt sitten vielä oletkaan, Lunatic siis.

vanha työkaverini on asunu suomessa jo 14 vuotta eikä vieläkään puhu kunnolla suomea. on töissä ollut 10v asiakaspalvelussa suomea puhuvienkanssa ja siltikin sen suomi on huonoa. oikein epäselvää,eikä myöskään kirjoita sitä oikein.
suomalainen mieskin sillä on,entiiä puhuuko se mies sitten venäjää,tuskin ne suomeks ainakaan kommunikoi.

Minä joskus ihmettelen sitä, että sinulla mieli muuttuu niin julmettua tahtia, teet isoäänisesti päätöksiä (lue:kerrot niistä täällä) ja sitten taas teet (tai kerrot tekeväsi) päinvastoin ja juuri niin kuin olet sanonut ettet enää tee. Esität kysymyksiä tai pyydät neuvoja, tai ainakin niin voisi avauksiasi usein tulkita, mutta mikään neuvo ei kuitenkaan taida kiinnostaa, ehkä joskus sanot, että joo olette oikeassa ja päälle naurat. Ei sillä, että kenenkään tuntemattoman neuvoja tarvisikaan ottaa vastaan tai noudattaa, kai tässä tulee joku harha, että puolin ja toisin oltaisiin jotakuinkin tosissaan, kysytään ja vastataan ja mietitään, olisiko tästä apua. Minä kuitenkaan en jotenkin voi olla tykkäämättä sinusta, olet vähän kuin pikkusisko (jota minulla ei oikeasti ole), sellainen, jota tekisi mieli joskus ravistella, että herranen aika, tyttö, nyt vähän järkeä päähän. Mutta sittenkin aina luen, mitä kirjoittelet:)

Tämmöisellä ilmiöllä on nimikin; epävakaa persoonallisuus!

Ihanaa, että muutkin alkaa toisaan huomaamaan, että ei toi venakko voi olla oikea venakko kun kirjoittaa tekstiä joskus niin hyvin ja joskus ei saa mitään selvää. Ja jotenkin menee väärin päin tuo kirjoitustaito. Eli aloitus pitäisi olla selvempää ja sitten vastaukset, varsinkin silloin kun hieman on kiivastunut ( sitäkin on tapahtunut )nii silloin unohtuu tuo huonosuomikirjoitus.

Olen sivustaseuraaja palstalla, ja olen pitänyt pitkään jo päivänselvänä että tämä Savanna/Milanna on täys feikki. Lunaticiin en ole osannut yhdistää, en kai pyöri palstalla tarpeeksi, että tuommoiset huomaisin.

[QUOTE="sivustaseuraaja";22326442]Olen sivustaseuraaja palstalla, ja olen pitänyt pitkään jo päivänselvänä että tämä Savanna/Milanna on täys feikki. Lunaticiin en ole osannut yhdistää, en kai pyöri palstalla tarpeeksi, että tuommoiset huomaisin.[/QUOTE]

miten ja millä perusteella

[QUOTE="sivustaseuraaja";22326483]I just feel like it. :D Juttusi ovat vaan niin yliampuvia ja "huono suomesi" on sellaista, jota kirjoittaa suomea äidinkielenään puhuva silloin kun haluaa esiintyä ulkomaalaisena.[/QUOTE]

no millä tavalla mä en voi olla ulkolainen:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja saanko kysyä;22326784:
että miten sulla on aikaa tehdä näitä aloituksia monta päivän mittaan? Etkö käy töissä ollenkaan? Tunnut olevan aina paikan päällä.

illalla vaan en ole, muuten on mulla työpaikalla kone:) tänään vapaa kaupasta sanoin jo

Ihmettelen suuresti, että miten Savannaa voi luulla feikiksi. Monet asiat puhuvat sen puolesta, että hän on todellinen persoona. Eihän se poissulje mitään todellisuutta, vaikka hänen elämänsä on täysin erilaista kun suurimman osan tällä palstalla. Tai hetkinen....sekö se onkin se juttu, että, kun muilla on tylsä elämä ja toisella enemmän aktiviteettia, niin se aiheuttaa sen oletuksen, että ei voi olla. Jos ei minulla, niin ei muillakaan?

Jep jep...

Oikeasti kaikki feikiksi ja provoksi savannaa huutelevat ovat joko todella tyhmiä, vailla mitään todellisuudentajua tai kiusaavat tahallaan.

Yhteistyössä