S
soomepoiss
Vieras
varpaat , sorry
ok, siis varpaat oli siperiassa paleltuneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
varpaat , sorry
Mulla haloo vain yks nimimerkki, olen hullu mut en niin hullu että jaksaisin monta nimimerkkejä tehdä
mä en ainakaan tiedä sun kauppaa saati nimeä :xmas: enkä oikeastaan edes tiedoilla tekiskään mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22326071:mitäs tuosta. minua ei kuulema ole olemassakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;22326300:säki oot yks niistä mukamas olemattomista ihmisistä,mä uskon että sä oot olemassa![]()
Minä joskus ihmettelen sitä, että sinulla mieli muuttuu niin julmettua tahtia, teet isoäänisesti päätöksiä (lue:kerrot niistä täällä) ja sitten taas teet (tai kerrot tekeväsi) päinvastoin ja juuri niin kuin olet sanonut ettet enää tee. Esität kysymyksiä tai pyydät neuvoja, tai ainakin niin voisi avauksiasi usein tulkita, mutta mikään neuvo ei kuitenkaan taida kiinnostaa, ehkä joskus sanot, että joo olette oikeassa ja päälle naurat. Ei sillä, että kenenkään tuntemattoman neuvoja tarvisikaan ottaa vastaan tai noudattaa, kai tässä tulee joku harha, että puolin ja toisin oltaisiin jotakuinkin tosissaan, kysytään ja vastataan ja mietitään, olisiko tästä apua. Minä kuitenkaan en jotenkin voi olla tykkäämättä sinusta, olet vähän kuin pikkusisko (jota minulla ei oikeasti ole), sellainen, jota tekisi mieli joskus ravistella, että herranen aika, tyttö, nyt vähän järkeä päähän. Mutta sittenkin aina luen, mitä kirjoittelet![]()
miten ja millä perusteella
Mulla surullinen olo, kun rossija palstoille mä liika suomalainen, ja täällä mä liika ei-suomalainen. Siksi mä ymmärrän savannan.:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22326598:se on ihan sama vaikka olisit marsilainen, kunhan jutut jotenki edes pysyy järjissään.
mä en ole lunatic, miten mä voin olla noin monta henkilöä ja modet ei siitä huomaa
enkä ole työtön![]()
No ei sulla ainakaan töitä paljon ole, koska sinulla on aikaa olla täällä palstalla aamusta iltaan!
Alkuperäinen kirjoittaja saanko kysyä;22326784:että miten sulla on aikaa tehdä näitä aloituksia monta päivän mittaan? Etkö käy töissä ollenkaan? Tunnut olevan aina paikan päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja eikö;22326797:sulla ole omaa elämää ollenkaan? Miksi haluat tuoda itseäsi niin paljon esille? Kerro!
Niin...jälkikäteen olen joskus ajatellut, että onneksi en tajunnut pelätä liikkuvassa autossa, jota ei aja kukaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön;22326071:mitäs tuosta. minua ei kuulema ole olemassakaan.