Mitä mieltä mennään ostamaan ne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meki ostettii just sohva se makso 3499 ku oli tarjouksessa ja uusi ruokailuryhmä, sellainen "viikinkityylinen" tosi paksua puuta se ja kuusi tuolia maksoi yht. vain 2500e! :)

[QUOTE="Vieras";22354193]Hirvee hinku sulla aina kertoo mitä ostat, mitä mieltä, mitä makso, lähinnä huvittavaa tollanen :D Hei mä ostin 4000 € sohvan 4 vk sit, oisko mun pitäny tulla tänne kertoon se.[/QUOTE]

Mä kans 4000 e sohvat kuukaus sitten ostin, nyt ne meillä jo 3päivää:D

[QUOTE="Vieras";22354336]Aika krääsä sohvat ostit jos molemmat makso 4000 €. Meillä makso yksi jo sen 4000 € B) Ostit varmaan Ikean " huippu " laatua tai hei Iskun " huippu " laatua.[/QUOTE]

:laugh:

ne maksoi 5000 sohva ja kaksi noja tulia sain 1000 alennuksen, hei laita sun huippisohvista kuvan;)

ihanko totta niin kauan? Mua vain niin ihmetyttää tuo sun kirjoitustaitosi, sillä mulla on virolainen opiskelukaveri joka on ollut nyt 3 vuotta Suomessa, ja kirjoittaa lähes virheettömästi ja puhuu ihan yhtä hyvin. Aikamoinen ero, onko se kieli todella niin vaikeaa?

Äläkä ota pahalla, ihan aidosti oon utelias vaan.

Lunatic ei osaa kirjoittaa suomen paremmin "virolaisittain". :laugh:

En mä ole snaonut, että mulla on desingn huonekaluja tai kalliimmat sohvat kun sulla. En vaan ikinä maksaisi niin laaduttoman näköisistä 5000 euroa.

mä maksoin 4000 ja ehkä en mäkään olisi maksanut sun sohvista mitä oot maksanut, kun mun maku on eritäin erikoinen, mut kun mä en huuta jaksa kenelle jokaiseen keskusteluun siitä, niin kuin sä teet

mä maksoin 4000 ja ehkä en mäkään olisi maksanut sun sohvista mitä oot maksanut, kun mun maku on eritäin erikoinen, mut kun mä en huuta jaksa kenelle jokaiseen keskusteluun siitä, niin kuin sä teet

Täytyy sanoa, että joo, sun maku on erittäin erikoinen =)

Maksat maltaita sohvista joissa ei kankaan kuviointia kangasta säästääkseen ole edes viitsitty tehdä.

Ihmettelen vaan, että jos rahaa on niin kuvittelisi ihmisen haluavan laatua sillä rahalla.

[QUOTE="vieras";22354249]Mä ostin tänään:

Jauhelihaa 400g
Porkkanoita 1kg
Kirjolohi 400g
Vaasan ruispalat
Valio mansikkajogurtti 1l
Perunoita 1kg
Ruokakerma 2,5dl
Garnierin roll-on deodorantti
Tampooneita
Kissan matolääkettä
Kylppärin lamppu
Pussillinen jogurttirusinoita
Maitoa.[/QUOTE]

Mut hei, sä unohdit hinnan !! Miten musta tuntuu, että just SE on se pointti näissä ap:n aloituksissa ;)

Yhteistyössä