H
HARMAANA JO PITKÄÄN
Vieras
kun näin avoimesti esiinnyt tällä saitilla. oletko ajatellut että kyseinen toiminta voi aiheuttaa lapsillesi tai lapsenlapsillesi turvallisuus uhan. niin ja kiusallistakin on...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Senverta fiksulta hän vaikuttaa, että uskoisin hänen tiedostaneen myös turvallisuustekijät
Mulle ei ole näissä tämän tyyppisissä ketjuissa koskaan oikein selvinnyt, minkälaisia nämä turvallisuusuhat on?
Jos esiintyy omana itsenään keskustelufoorumilla internetin ihmemaailmassa, niin mitä sellaista turvallisuuden vaarantavaa siitä voi seurata, mitä ei voisi tapahtua muutenkin?
Mulle ei ole näissä tämän tyyppisissä ketjuissa koskaan oikein selvinnyt, minkälaisia nämä turvallisuusuhat on?
Jos esiintyy omana itsenään keskustelufoorumilla internetin ihmemaailmassa, niin mitä sellaista turvallisuuden vaarantavaa siitä voi seurata, mitä ei voisi tapahtua muutenkin?
no, tuota, kun puhutaan lasten ja lastenlastenkin asiat niin onpa kiva
Mä just eilen höpöttelin Siwan kassan kanssa lapsistani ihan avoimesti. Siinä oli 2 ihan tuntematonta ihmistäkin kuulolla. Tartteekohan mun nyt laittaa kaikki yhteystiedot salaisiksi, ruveta kulkemaan paperipussi päässä ja maalata autoni kilvet piiloon mustalla miranolilla?
Jokuhan voi vaikka hakea niiden kilpien perusteella mun puhelinnumeron ja ositteenkin, ja tehdä....ööö...emmä tiedä mitä, mutta jotain.![]()
Hmm.Aika monethan blogin pitäjät esiintyy omalla nimellä ja kuvalla.Mutta harvemmin oon kuullut että siitä mitään sen kummempaa ois seurannut.Ehkä ilkeitä kommentteja kommenttiboksiin muttei muuta.Ja voihan sitä saada kimppuunsa vaikka naapurin Peran...Ja luulis kaikkien stalkkereitten pari kertaa miettivän uskaltaako Mummeliisalle edes mennä kun siellä on niin paljon porukkaa![]()
Kutsuu itsensä kahville tai lähettää sinulle joulukortin?
Minulle nuo molemmat kammottavuudet ovat nettiavoimuuden vuoksi tapahtuneet.
![]()
jokainen kertokoon mitä tykkää , mut en käsitä, miksi ei suostuta myöntämään, että riski on kuitenkin olemassa aina. sitä suurempi mitä suuremmalle joukolle kertoo asioitaan ja levittelee kuviaan.
sekopäitä kun on maailma täynnä. joku jota ottaa kupoliin jonkun jutut,voi napsahtaa. ainiin.mut eihän sellasta voi tietenkään tapahtua.ainaka omalle itselle.