ei hävetä tippaakaan..tehdä tätä avausta omalla nikllä! SAIRAUS kai se on tämäkin!

[QUOTE="vieras";23000557]Niin että me oikeasti uupumuksen kokeneet ollaan pellejä? Miten sä jaksat edes jossain palstalla vängätä monta tuntia kun olet niiiiiin uupunut?[/QUOTE]

Uupunut ei todellakaan jaksaisi vängätä montaa tuntia koneen ääressä . Tuskin edes ajatella tietokonetta. Mutta ehkä tämä uupumus on erilaista.

Miksi ihmeessä sitten otat niitä työpaikkoja vastaan, jos tiedät jo etukäteen, että näin käy? Antaisit sen paikan jollekin sellaiselle, joka pystyy sen koko pätkän hoitamaan.

Itse uupumukseen tai sen puutteeseen puuttumatta, olen itse joskus työnantajan edustajana joutunut tällaisten asioiden kanssa elämään, ja se on todella v-maista kun irtisanoa ei voi (vaikka ap niin kuvitteleekin) ja työt pitää järjestää. Löydäppä aina se sijainen siihen viikon-kuukauden pätkälle kun uusi sairaslomalappu pöydälle tulee.

Voisiko olla niin, että annat aika helposti periksi? Ettet yritä päästä sen vaiheen yli, kun työssäkäynnin aloittamisen jälkeen tulee se väsynyt vaihe, alkuinto kenties vähän laantuu, rutiinit tulevat tutuiksi ja arjen pyöritys työn ohessa ottaa veronsa voimista?

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä aasi;23000626:
Miksi ihmeessä sitten otat niitä työpaikkoja vastaan, jos tiedät jo etukäteen, että näin käy? Antaisit sen paikan jollekin sellaiselle, joka pystyy sen koko pätkän hoitamaan.

Itse uupumukseen tai sen puutteeseen puuttumatta, olen itse joskus työnantajan edustajana joutunut tällaisten asioiden kanssa elämään, ja se on todella v-maista kun irtisanoa ei voi (vaikka ap niin kuvitteleekin) ja työt pitää järjestää. Löydäppä aina se sijainen siihen viikon-kuukauden pätkälle kun uusi sairaslomalappu pöydälle tulee.

samaa mietin!

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelevä aasi;23000626:

Minulla on aina pieni toivonkipinä siitä,että jaksan olla töissä ja työhaastattelussa kerron aina avoimesti uupumusväsystä ja se ei ole vaikuttanut työn saantiin. Työnantajat arvostavat HYVÄÄ TYÖNTEKIJÄÄ ja sairastaminen ei tee työntekijästä huonoa.

Miksi ihmeessä et irtisano itseäs? Ja mikä kumma siinä on erona että et voi olla vakinaisena, sekö että sit pääset työttömäksi ja kotiin?

Minä teen töitä 20h vko ja on ihan loistava juttu!

[QUOTE="vieras";23000645]No sinähän minua kateelliseksi väitit. Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Taisit huomata jo itsekin väitteesi naurettavuuden. Jos töissä iskee "uupumus" kesken päivän niin jatkuuko se kotona?[/QUOTE]

Jatkuu kotona ja siihen ei auta nukkuminen. Kun se kierre menee tarpeeksi pitkäksi niin on sairasloma seuraava.
Sitä mä en tiedä miksi olet kateelliinen.

Perustelisitko tuon mikset moraalisyistä voi irtisanoutua? Eikös se ole melko moraalitonta tuollain vaikeuttaa työnantajan ja työyhteisön varmasti muutenkin kiireistä ja raskasta arkea, ja pantata työpaikkaa oikealta, reippaalta työnhaluiselta ihmiseltä? Eikö olisi suoraselkäistä, aikuismaista ja ennenkaikkea moraalin mukaista irtisanoutua?

Minulla on aina pieni toivonkipinä siitä,että jaksan olla töissä ja työhaastattelussa kerron aina avoimesti uupumusväsystä ja se ei ole vaikuttanut työn saantiin. Työnantajat arvostavat HYVÄÄ TYÖNTEKIJÄÄ ja sairastaminen ei tee työntekijästä huonoa.

Jaajaa. Meilläpäin ainakin työnantaja arvostaa hyvää ja LUOTETTAVAA työntekijää. Ei siitä hyvästä työntekijästä nimittäin kauheasti iloa ole, jos sitä ei työpaikalla näy.

[QUOTE="jees";23000686]Perustelisitko tuon mikset moraalisyistä voi irtisanoutua? Eikös se ole melko moraalitonta tuollain vaikeuttaa työnantajan ja työyhteisön varmasti muutenkin kiireistä ja raskasta arkea, ja pantata työpaikkaa oikealta, reippaalta työnhaluiselta ihmiseltä? Eikö olisi suoraselkäistä, aikuismaista ja ennenkaikkea moraalin mukaista irtisanoutua?[/QUOTE]

Miksi minun pitäsisi irtisanoutua, koska haluan jokupäivä ( kun uupumusväsy väistyy) palata kyseiseen työhön. Työnantaja on saanut tilalleni hyvän ja koulutetun sijaisen, joka tekee työt puolestani, kun en itse jaksa.

Yhteistyössä